[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ja dat denk ik ook soms wel vaker over bots maar dan ook met andere wapens. :p

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die Ink's zijn irritant.. die stun is echt te groot.. Ik denk dat ze ook niet echt weten wat ze met de Ink willen, willen ze een stun nade of een weapon denial nade..

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  3. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Super rare bug net, ik kon mensen niet meer horen via headset. Maar in party kon ik wel iedereen horen.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok was dus geen bug maar een test van die stopping power

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer. Vraag ik mij wel af of er echt significant minder kills/downs werden gemaakt. Bovendien hebben we nog steeds niet die promised stats.

Nadat ze die eerste stats uitbrachten, was duidelijk dat Hammerburst en Retro de meest effectieve wapens waren, als je keek naar kills/down in combinatie met gebruik. Hoe analyseert EPIC dit? Hmmm, Hammerburst wordt het minste gebruikt dus laten we het sterker en makkelijker maken zodat meer mensen het gaan gebruiken.:x

Ook jammer om te zien hoeveel blinde fanboys er op het officiƫle forum posten.=(

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb gister na uren lang spelen eindelijk Escalation gehad!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is gewoon geen TDM map wat mij betreft. Steeds dat switchen omdat mensen in je team graag doorlopen naar hun spawnpunt. Het is te chaotisch in TDM. In Warzone blijft het een leuke map.

Sowieso haat ik gasten in mijn team die direct doorlopen naar de spawn van de tegenstander, soms heb je van die knakkers die dat constant doen, of bij de tegenstander. Speelt niet lekker, op een gegeven moment weet je niet meer waar ze vandaan komen.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ik ook gedaan.. Anders geef je enemy steeds de power weapons.. Gwn de snipes pushen steeds

9. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Oh had je die nog niet gedaan, die heb ik het vaakst gedaan na Anvil.
    Deze map is vooral irritant op koth, spawnt altijd fucking ver weg van de hill

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    lmao @ die hoofden.. soort omgekeerde balzakken

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Wat is snelste om te levelen? Ik denk zelf execution, als je dat een beetje goed speelt heb je al 2000 exp aan ribbons. Maar de potjes doen wel lang.

Ben benieuwd wat de volgende dlc wordt :)

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon ownen... Ik haal gemiddeld 4.000xp - 5.000xp per game incl ribbons. Execution en Warzone ranked hebben hoogste ratio though
    Die 1.000xp voor consecutive match bonus tikt ook wel lekker aan..Epic zegt dat ze overpass eruit hebben gehaald tijdelijk, maar ik speel er nog gwn op :confused:

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  13. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    haha ownen makkelijk gezegd. Al lukt het wel de laatste tijd :+

@UpInSmoke weet je nog die ene dave die ons joinde toen we horde deden. Ik speel soms met hem online en hij haalt gewoon 5 potjes achter elkaar 0kills en ongeveer 16 punten in totaal :lol:

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    @hayabusa halo

O my god :eek: iedere n00b kan gewoon de sawed off pakken en zeker 800 punten scoren :9

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahahah jouw Engelse mattie xD..

16. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk dat hij niet eens weet dat je die als start wapen kan pakken :+

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe minder mensen dat weten, hoe beter ;)

Het valt me trouwens op dat het niveau toch wel omhoog is gegaan sinds de update. Komt natuurlijk omdat al die lvl hoertjes nu weer een reden hebben om te spelen. Ik zit met mijn lvl 70 (ik speel niet zoveel, 2 avondjes per week een uurtje of 2 en soms helemaal niet) bijna alleen nog maar tussen lvl 100 en 300 te spelen :+. Als ik sommige zie spelen dan snap ik echt niet hoe je lvl 188 kunt zijn, maar goed, het zal wel. Anderen zijn dan wel weer gewoon goed.

Sommige spelers zijn bizar goed, die snipen je kop er af alsof je stilstaat. Ik spring, dans en spring nog meer en toch zijn er gasten die je harses eraf schieten vanaf de andere kant van de map alsof ik stilstond ofzo... Wreed.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]bQ-yZK-n20I[/yt]

Donderdag meer info geloof ik?

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die MOET je zeker ook weer kopen om op dedicated servers te spelen.

Wilde gisteren sinds een lange tijd weer eens spelen, maar zonder dedicated servers is het echt niet te doen. Was van plan om toch maar toe te geven en die 800 punten uit te geven, maar als er meer dlc komt die je verplicht moet kopen om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen, dan bekijk het maar.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ligt er volgens mij wel aan wat voor content het wordt he :p MP content zal je wss wel de sjaak zijn als je het niet hebt. Volgens mij waren de eerste 2 dlc's ook niet 'verplicht' om op dedicated servers te spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina