1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 sep 2011.

  1. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0


    Een commentary van mij over dit spel.
    Ik weet dat hij niet perfect is, ben nog erg noob hier in.
    Zowel het spel als de commentaries. :+

    Maar als mensen mij suggesties kunnen geven enzo, zal ik dat zeer op prijs stellen. :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eclave, was een action adventure op de oude xbox. Mijn eerste Starbreeze game...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb de demo gespeeld met twee andere spelers, en vond het verrassend goed! Ik moest erg wennen aan de controls, en de moeilijkheidsgraad ligt ook hoog. Maar dit is echt een perfecte co-op game om een keer te halen voor twee tientjes.
     
  4. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Het is vrij simpel, gewoon met LB armor weg halen.
    En knallen maar.... en weer herhalen.
    Je moet wel iemand met een sniper gun hebben en iemand die ook health.
    Anders hoor je steeds: Reboot, reboot.....:emo:

    Ik had liever een single player demo gezien.
    Co-Op is wel aardig, maar ja het is niet slecht, ook niet echt goed.
    7 ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben erg benieuwd hoe deze game het gaat doen tussen alles dat eruit komt, en of het shooter volk deze oppikt. Ik laat hem in elk geval schieten :+
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het grote publiek heeft geen flauw idee dat deze game uitkomt, laat staan zo snel al.

    Ik denk dat het exact hetzelfde gaat doen als Deus EX 3: goede reviewscores, en binnen een maand in de budgetbak.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Geweldige trailer zeg, ben echt benieuwd hoe de game het gaat doen. Ik vond de demo ook heel vermakelijk, met nice teamwork werkt het echt goed ook.
     
  9. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze echt halen kwam er pas achter dat het echt een game voor m ij is en heb geluk hij komt ook al bijna uit
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind de (teaser) trailer met muziek van Skrillex meer bad-ass.

    De toon die de track neerzet van Skrillex met de bijbehorende beelden die we voorgeschoteld krijgen werkt zeer aanstekelijk. Tevens heeft de gekozen music-track iets duisters met zijn opzwepende synths die ook nog zorgen voor een ''ingetogen-agressie'', de ''track'' van Skrillex is een uitstekende agressor voor het getoonde materiaal ! _O_

    Na het zien van deze trailer wil je gewoon ''seriously kick some ass, over and over again!''

    Gelukkig is Skrillex bijna in de HMH, waar ik kaartjes voor heb! :cool:

     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trailers nog een keer gekeken, en ja, deze gaat er zeker een keer in komen, of het moet opeens gigantisch gaan floppen in de reviews. En dat zie ik niet gebeuren.

    De trailers hebben me iig al geleerd dat dubstep niet altijd kut hoeft te zijn. :+
     
  12. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik ook wel. Binnen een maand of 2 staat hij dan op zavvi voor 13€ ofzo.
    Wist zelf eigenlijk ook niet dat hij al uitkwam 8).
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]727013[/GT]
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Das toch best een mooi cijfer, hmmmmm
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net de GT review gekeken en ik word er nog niet lauw van... En weer een lousy six hour campaign...

    Next!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.032
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die acteur die de stem van die baas van die corporatie inspreekt, zie trailer, is dat niet dezelfde man die Aggamemnon, Griekse Koning, in Troy speelt? Die stemt komt me zo bekend voor. Als het klopt is het een best vette casting.

    Het is alleen jammer dat deze titel, qua looks uitstekend, verder zo ondergesneeuwd raakt en dat met EA als uitgever.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zeker weten, Brian Cox heeft de stem ingesproken voor Syndicate. Starbreeze heeft ook moeite gedaan om de character zo te laten lijken op de echte acteur.

    IEMAND HEM AL GESPOT?
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    heb hem al sinds gister,.. denk dat die nu wel bij meeste winkels ligt.

    Ben wel fan van starbreeze,.. deze heeft ook echt weer een starbreeze feeling eroverheen.

    Ik vind het een mix van diverse spellen, crysis/mw/brink, het heeft van alles wel wat, maar tot nu toe vind ik hem goed uitgewerkt!!

    Schiet heerlijk, leuke gadgets, strakke presentatie, moet alleen ff wennen aan die korrelige filter die bij de meeste starbreeze games eroverheen zit, maar dat is kwestie van wennen.

    Ik ga eerst de sp uitspelen, en dan verder met coop..........
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.032
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice. Vet dat die man een stem inspreekt. Imo echt een hele goede acteur. Vond hem ook heerlijk Brits in IronClad. Daar loopt het alleen niet zo goed af.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hmm, eigenlijk wilde ik deze titel niet kopen, maar na het zien van de GB quicklook... grafisch ziet het er goed uit. De wapens hebben een goede punch. Co-op lijkt ook prima te werken. Krijg wel een Starbreeze vibe bij het geheel en dat is positief. Jammer dat ik nog zo'n grote backlog heb. Ik ben bang dat deze titel alleen maar op mijn stapel komt te liggen en dat ik hem dan helemaal vergeet. Maar de indrukken zijn wel positief.

    http://www.giantbomb.com/quick-look-syndicate/17-5716/


    @Yi-Long: Ik dacht dat Human Revolution juist goed was verkocht?

    EDIT: P.s, welke SP FPS campaign is tegenwoordig nog lang? Lijkt mij niet echt een geldige reden om specifiek deze titel te laten liggen. Juist het het MP gedeelte is vooral co-op gericht en lijkt erg competent, dus tel dat bij de gameplay duur op.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012

Deel Deze Pagina