Je zoekt iemand om mee te rijden als je niet wilt, heb eigenlijk precies dezelfde situatie dat ik wel wil meerijden maar op sommige zondagen ben ik pas om 19.00 thuis.. ik hoor het wel
Dan heb je nog 45 minuten om je controller/stuurtje tevoorschijn te toveren \o/ Los van hoe de Mazda rijd vind ik 'm nu al geslaagd, alleen al door de aparte paints waar hij toe inspireert *)
ik laat de cup schieten denk ik, nu ik op de reserve lijst sta kan ik toch niet mee doen voor de punten/klasseringen.
Jammer man. Er zijn ook net niet genoeg spelers voor een 2e lobby. Denk dat je dat pas kan doen vanaf 22/24 spelers.
Je moet dit niet verkeerd opvatten, maar ik bekijk het zo.(ik wil gerust op de reserve lijst blijven hoor). Ik ben competatief ingesteld, dus ik wil sowieso racen. dus ga ik tijden rijden om te oefenen, auto beter leren kennen, banen leren, pitstijden meten etc. die moeite ga ik niet doen als de kans er is dat ik niet mee kan doen. dus vandaar. ik vind het concept erg goed uitgewerkt qua inschrijvingen van bestaande racers, en heb er alle respect voor. maar het is nu kloten dat het voor mij zo uitkomt. maar daar doen we helaas niets aan.
Ik snap je wel, ik had dat ook met de Scirocco cup, maar heb wel steeds in kunnen vallen op vorige week na, maar vanavond hopelijk ook weer, en ik heb ook een paar keer ingevallen bij de peugeot cup, dus dan doe je toch nog af en toe mee, ook al doe je het dan alleen voor de lol.
als er bijna altijd een plekje vrij is, waarom houden we dan geen inschrijving per race.. is veel makkelijker om te zien of je mee kunt doen..
Thanks Voor iedereen die de tuning set-up al had gedownload, er is een nieuwe! Je hebt nu dus V1.1 nodig. Even opletten dus!