[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Multiplayer

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is die niet uit dan? ik zag mp staan in het menu.. heb niet erop geklikt though

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Klinkt als Mass Perfect!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De demo die ik heb heeft SP en MP. Had dat niet met Battlefield 3 te maken?

5. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een team heeft waar ik nog bij kan voor de mp?
    Ik erger me eraan dat ik steeds maximaal twee potjes kan spele en dan de host weggaat of van die lege parties...
    Ik kom ook vaak genoeg mensen tegen die lvl 5 ofzo zijn en dan gold willen doen:emo:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik word zelfs gekickt nog voor het potje begonnen is. Vind dat zo irritant. Het is toch logisch dat je ergens moet beginnen, zeker met level 5 en 7 MP chars in de party. Om dan gelijk te gaan kicken. :emo:

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien maar eens op zoek naar goedkope kinect, lijkt me wel een grappige toevoeging.

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het is bevestigd door Bioware(Priestly) dat de start van de demo ook de start van het spel is - jammer genoeg geen zitting dus.

9. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ja, maar 17 feb. dan kan iedereen online.
    Nu nog niet, tenzij je battlefield 3 hebt.

Of early acces via die facebook app.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had al het idee dat websites en bladen die ''trial'' een beetje verkeerd geinterpreteerd hadden. Aan de andere kant als de officiele woorden van BW zijn is het wel jammer.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar gaan jullie hem allemaal halen? Ik zou heel graag de CE willen halen, want tja de game is het gewoon waard verwacht ik...maar 75 euro? Nah, dat gaan we niet doen. Krijg je bij elke winkel die pre-order DLC ook gewoon?

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb nog 40 euro aan waardebonnen (dank u kerstpakket\o/) dus voor mij wordt het de LE.:9
    Preorder (bij Dixons) al lang gedaan, dus dat komt hopelijk goed.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou net gestopt met de online, super verslavend,uitdagend en vooral FUN FUN FUN!!!! Als je echt als team werkt, is het fantastisch. Iedereen die zijn eigen powers heeft, en dat werkt echt prima dan. Ook de A.I. van de vijanden is zéér indrukwekkend. Ze zijn behoorlijk agressief, rollen weg als je een granaat gooit. Springen over obstakels heen, omsingelen je, etc...iets wat ik nog niet kende in een ME game.

Dit soort combat , gewoon geweldig. Kan echt niet meer wachten op deze game. Nooit verwacht dat ik het ging zeggen want ik schold echt op Bioware toen ze alsnog die MP aankondigden, maar dit is top! En grafisch schitterend, ik zou eigenlijk durven te zeggen dat de twee online maps mooier zijn dan wat we in de SP demo zagen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nooit!!! :mad: = Een SP Purist!

15. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor nu al jarenlang gepraat over de Mass Effect serie, maar had het tot gisteravond nooit uitgeprobeerd.

Gister maar de demo gedownload en wtf bitches !! Kapot harde game! Alles gaat zo soepel. Cover systeem werkt ook prima, gfx zijn prima de dialogen zijn goed alles zit zo goed in elkaar! Online geprobeerd en ook dat was vet.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wel bij deeltje 1 beginnen ;)

17. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Goede demo iig.

Best raar toen Mass Effect 1 een half jaar uit was, had ik het spel gehaald en even gespeeld, maar ik vond het helemaal niks aan toen. Een half jaar later (een jaar na de release) weer opgepakt en ineens was ik verkocht en had dit spel toen non stop gespeeld. Deel 2 heb ik vanaf het begin tot eind non stop gespeeld.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Chris Priestly op het ME forum:

Mwaah, nee begin toch gewoon met mijn echte Shep. Daarna wel met een nieuwe. :+

19. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oei, daar heeft die Priestly toch eigenlijk wel een goed punt... Maar het is ook weer niet leuk als de eerste keer dat je het spel speelt (toch altijd het allerleukst) het niet de 'beste' manier voor je is om het spel te spelen.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk voor hem, maar ik ga dus ook gewoon voor een Imported; dat dingen dan anders zijn dan als je een clean new game start snap ik ook wel....ik speel juist met imported omdat ik dat nou juist zo vet vind.

Random dingen = lame
    Dingen door eerdere beslissingen = awesomesauce!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina