Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik mijn bladwijzers terug? iCloud staat ingeschakeld...

Uploaded with ImageShack.us

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe dat werkt weet ik ook niet precies. Ik nam altijd ook een screenshot van me bladwijzer balk mee tijdens de back up om vervolgens alles handmatig terug te zetten.

Vorige keer dat ik een clean install deed stonden ze er opeens toen ik Safari opende..

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee de Macbook :p

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt een Mini Display Port > HDMI adapter nodig.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hebben jullie ook tijdens Skypen dat je Macbook al vrij snel begint met het draaien van de fans?

Ik heb 2,7 i7 4GB Ram.. Dat is toch meer dan voldoende voor een potje skypen?

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tijdje terug heeft m'n broertje zijn iPhone gerestored en toen moest hij in iTunes zijn Apple ID invullen, maar de mijne moest hij ook invullen omdat met mijn account een paar spelletjes op zijn iPhone zijn gekocht.

Maar sindsdien heeft hij ook gelijk al mijn contacten op zijn iPhone staan, en als hij iets aan die contacten verandert wordt dat automatisch ook op mijn iPhone zo doorgevoerd. Hoe zet ik dit uit?

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een nieuwe hardeschijf gekocht voor mijn MacBook. Nu moet ik echter eerst een reservekopie maken via Time Machine (?) op een externe schijf.

Hoe gaat dit nadien in zijn werking? Als ik de nieuwe schijf erin doe, die helemaal leeg is, kan ik dan gewoon OSX opstarten en de externe schijf waar de back up op staat selecteren en alles recoveren?

Of zijn er andere manieren, anders moet ik eerst een hardeschijf kopen van ongeveer 150 GB.

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Staat jouw iCloud bij hem ingesteld? Moet je even op zijn iPhone het volgende doen.

- Instellingen
    - iCloud
    - Kijken welk account er bovenaan staat
    - Contacten uitschakelen of het complete account verwijderen

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Rivanov.. Heb je tips om een toetsenbord van een macbook pro schoon te maken? Er is wat cola over heen gegaan en nu blijven de toetsen soms een beetje plakken.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Al opgelost. Toetsen eruit gehaald en ff een nacht in een bakje met zeep gezet. Het enige wat minder is geworden is de toetsenbord verlichting. Maar dat heb ik toch bijna nooit aanstaan

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kan je die eruit halen dan? Vetjes. Wit toetsenbord erin drukken :cool:

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het is wel best frot werk hoor. Ze zitten namelijk ook nog met van die plastic Xjes vast op het paneel. In de vakantie alles er maar een keer uit halen en ook de base-plate een keer helemaal schoonmaken. Jij hebt een witte macbook?

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen de alu :) Lijkt mij idd ook een rot werkje, begin er daarom ook niet aan.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf een keer een paar toetsen eraf gehaald, omdat die plakten. Die grote (backspace en return) zitten nog niet helemaal jofel, kreeg ik er niet helemaal goed meer in. Return toets blijft af en toe aan onderzijde hangen/steken. Moet nog eens proberen of ik die er weer goed in kan krijgen.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Had ik in t begin ook. Je moet ze er voor leggen en dan erop schuiven. 2 pinnetjes zitten namelijk als een schuif erover. Terwijl de andere kant druk pinnetjes zijn. Had gistr op yt een filmpje gevonden. Als je die wil zal ik hem posten.

17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Post hem maar, Paar maanden geleden is er ook cola over mijn toetsenbord heen gegaan. Macbook doet het nog prima, alleen de rechter shift-toets doet het niet zo lekker. Wil de toetsen er even uithalen :)

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Had toendertijd ook filmpje bekeken en zag er eenvoudig uit. Kleine toetsen zijn niet zo een probleem, maar vermoed dat 1 zo een pin niet goed zit. Eens met de schuifmethode proberen.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    [yt]XItAVpHt3GU[/yt]

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zo een grote L vormige return key en die heeft onderaan nog zo een lipje/bevestigings mechaniek dacht ik. Thuis eens opzoeken hoe ik die er op moet schuiven, wellicht gewoon vanaf de zijkant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina