[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Epische demo, totaal aan al me verwachtingen voldaan!

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik haal em bij MM, daar zijn die CE's meestal cheaper dan andere winkels.. Weet niet van Preorder bonus

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien wel een van de beste, zo niet de beste, demo op Live ooit.

En ik ga misschien toch eerst wel voor een random setting in ME 3. Hij heeft wel een punt en ik heb het bij Dragon Age II ook altijd gedaan en dat beviel me prima. Niet te vergelijken denk ik, maar meer het idee er achter zoals die man ook zegt.

4. Seh

Seh Guest

Wat zit er in de CE en waar is hij redelijk te betalen?:+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Prijzen.
    Zelf voor in totaal €45 de CE besteld bij Bol met LivingSocial bonnen paar weken geleden. :cool:

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit mass effect gespeeld. Gisteravond de demo gepakt. multiplayer en sp gedaan. geweldige game. Ik wil vanaf ME1 beginnen. Ik zag dat ik hem via de marketplace kon downloaden dus komt goed uit. Waar kan ik het beste ME3 bestellen ? Die SP demo was fkn epic man. Heb nooit zo'n spel gespeeld dus was echt een eye opener...

7. Seh

Seh Guest

Ik zou ze via the internetzz kopen, vast veel goedkoper. :)

8. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Na de demo gedaan te hebben wil ik alleen maar meer. Denk dat ik in het weekend na 8 maart even niks ga plannen:)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik neem sowieso de vrijdag op en rond de release vrij. Die ouwe van dagen op mijn werk wachten maar even. :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Na dat stukje van die Priestley gelezen te hebben begin ik ook te twijfelen, misschien dan toch gewoon voor het onbekende gaan. Heb ik volgens mij met mijn eerste ME2 playthrough ook gedaan, ik heb toen geen ME1 save ingeladen. Want ik wilde persé een andere character maken. Of het was juist dat ik persé de default Shepard wilde, en mijn ME1 save had een chick als character geloof ik, haha.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb nog nooit een andere Shepard genomen dan de default. Ik zal het ook niet anders doen. Als ik in ME 3 een Femshep neem, dan neem ik echt wel die Default chick. Yummie! :9

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Van Twitter:

masseffect: We're so excited for you to try out the #ME3 multiplayer demo that we've opened it up to ALL players as of...RIGHT NOW! Tell your friends!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik vind haar juist 3x niks helaas...de art voor haar was echt cool een tijdje terug maar het ingame model lijkt er helemaal niks op.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik speel het op de PC en volgens mijn collega ziet het er een stuk beter uit :+, zelf niet getest though.

Wel geniaal die MP met mijn maat, we proberen met z'n 2en de Bronze challenge te halen, echter gaan we steeds bij Wave 10 dood, ontzettend ergerlijk is dat :lol:

Demo SP niet aangeraakt though, geen zin aan.

Wat ik wel weet is dat ik weer een Adept word, Soldier is leuk maar dat heeft het toch net niet!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met Mass Effect I bezig. Kan ik in mijn 2e PT weer niet level 60 halen denk ik. Baal ik wel van, mis je een deel van de bonus in ME II. Ik ga niet weer 40+ uren in een 3e PT steken. :mad:

Hoe gold die bonus ook alweer van level 50-60 import bij Mass Effect 2???

18. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem bij game mania, hoef niet alle extra's alleen die armor is wel top. Ik importeer wel me savegames, heb niet deel 1 (PS:cool:, en vind de comic introductie net te weinig toevoegen om deel 3 zonder samegames te spelen.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heb gisteren de demo even op PC gespeeld, man die ziet er vet uit!!!
    heb hem maar een paar minuutjes gespeeld omdat ik ga wachten op het volledige spel \o/

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz zelfs als de tweede op insanity doet en alles doet blijf het moeilijk.

Ik ga ieder geval het binnenkort ook maar weer eens spelen.

Heb jij toevallig nog dat private berichtje met al die shit over insanity run die ik voor je gemaakt had toen? Insanity op ME 1 was een lachertje. Op 2 was het toch wel een uitdaging!

Gisteren ook de demo gespeeld (wou eigenlijk niet doen omdat ik dan al wat gezien heb maar wat een ongelooflijke top game is het weer. Ze worden steeds beter en breiden steeds meer uit.

Enig wat ik nog wel jammer vind is het krijgen van exp. Vond het in één toch cooler dat je het per vijand kreeg. Maar aan de andere kant was twee en hopelijk ook drie zoveel beter dan één. Damn die extra planeten van 1 waren suf!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina