[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ook mee eens, al zou een systeem zoals in Mass Effect I ook niet verkeerd liggen in deze game. :thumbs:

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha sinds gister 11 uur gespeeld :eek:. Lvl 9 nu. Een huis helemaal geupgrade. Meer bagspace. 24k gold. Blauwe socket items (met stones ;)) en een piepload met armor etc wat ik nog moet slopen om weer nieuwe gear te maken :D. Vermakelijk spel dit!

Edit: hoop dat er endgame ook iets van een super dungeon in zit ofzo. Waar je hoog level en goede gear voor nodig heb. En dan allemaal grote vijanden en good loot! Vooral een dike moeilijkheidsgraad lijkt me leuk. Dat je hetniet in een keer kan halen ofzo haha :D

Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had die nog niet gehad, is inderdaad een quest van de Warnsworn. Ik had geen enkele moeite met dat beest, ragde hem echt zo plat. 1 potion gebruikt bij het begin omdat ik niet verdacht was op zijn vuurballen ...

Domme beest liet niks achter qua loot, een white weapon !

Die mages waren echt een lachertje, letterlijk in twee klappen dood :)

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik ben van mage naar warrior en dan weer naar mage gegaan. Vind het echt vet dat dit gewoon kan maar blijf nu gewoon als mage door gaan. Ben nu ook meer in sagecraft en smithing en verdiepen. Ik speel op normal en vind het een leuke uitdaging voor mij. Ik ben nu 22 uur bezig en heb het idee dat ik nog niet echt iets heb bereikt.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook nog steeds full mage en ga dat ook proberen vol te houden , alles in Sorcery dumpen.

ik was volgens mij een tikkie underleveled toen ik daar de eerste keer kwam. Alle vijanden in de dungeon zelf waren ook Oranje en die draak had me echt in 1 of 2 klappen dood.

Had toen ook mn shield en healing spell nog niet , maar vanavond gaat hij eraan :D

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alle monsters zijn daar idd oranje, dus levelled denk ik. Ik kan je melden dat je nog iets veeeeeel ergers tegen gaat komen }:]
    Enne, ik ben over de 500k gold heen gegaan, level 18 :)

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat geld ook ja, aan het begin gaat het heel erg lanzaam en opeens heb je veels te veel. Heb eIgenlijk geen idee wat je moet doen met geld. Hoorde dst je ook ergens skill points ofzo kan kopen?

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik koop bij elke trainer waar het kan een skillpoint. Heb de spent 200.00 gold achievement al op die manier gekregen :)

Ben nu helemaal klaar in Dalenthart. De meeste quests (factions) sturen me nu naar de plains, maar de hoofdquest naar de plains EN naar Deytere.
    Ik denk dat ik aan de plains ga beginnen.

Wat ik wel jammer vind is dat ik drie areas heb gehad waar de regular mobs gery voor mij waren... Hoop niet dat dat zo blijft. Gelukkig is dat in de dungeons en met Bosses niet zo ...

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gister eindelijk beetje lastig gehad (hard) moest een of ander kasteel in en dat ging vrij makkelijk alleen ik was er niet op voorbereid dat er op de terugweg overal spinnen vajdaan kwamen :cool:. Maar goed heb het wel overleefd :p. Lvl 9 nu en bijna 10 :D

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die spinnen zijn toch gewoon konijnenvoer ? In mijn geval wel. De spinnen tot nu toe zijn echt zo dood.

IK vergeet eigenlijk continue de fateshift te gebruiken, zelfs bij bosses. BIj regular mobs heb ik het absoluut niet nodig en bovendien krijg je dan nog meer exp en dus gebruik ik het niet en bij bosses denk ik er meestal niet aan ...

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat is zo maar ik had niet gehealt na het laatste gevecht en die spinnen kwamen zo onverwacht ^^. heb echt een restore healt kettibg ofzo nodig dat ik niet constant potions hoef te gebruiken :p

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben level 20 en heb nog steeds geen regen gear. Ik loop in paars en geel en die hebben tot nu toe geen sockets. Eniege regen mogelijkheden die ik heb gezien was dmv gems...

Maar ach, koop ik lekker potions, heb ik mijn geld tenminste ergens voor nodig. Heb nu 650k ofzo...

EDIT:
    De game is echt wel groot. Er zijn vijf hoofdgebieden en ik heb e na 38u pas de eerste, dalentarth, opzitten!

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja denk ook idd met sockets. Mijn smithingis aardig hoog nu, ga hierna sagecrafting? Wat levelen om te kijken of ik daar nog wat mee kan halen. Heb wel de nodige regen mana gear gezien dus health moet er ook wel zijn! Maar ids grote game! Ga me hier wel een tujdje mee vermaken. Waar kan je je skills resetten? Wil een might /finesse combo maken. Hoge critical hit gear etc. Heb een leuk greatsword gemaakt Zar'roc genaamd (het erfgoed serie, eragon) een leuke 70dmg met fire damage sword :cool:. Leuk dat namen geven :p

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eigenlijk wel een shame dat je dat niet weet, is nl zo ongeveer de core van het verhaal. Maar goed, bij een fateweaver. Een van de mannekes van de mainquest is er een, Agart geloof ik, maar er zit er zeker 1 in de house of ballads ...

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ah ok, heb de mq nog niet aangeraakt sinds ik begonnen ben ;). Dan ga ik daar maar eens mee beginnen ^^

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Vannochtend lekker uurtje gehad, nieuw gebiedje ondekt met leuke vijanden. 3oranje set items gevonden (2 verschillende might en 1 finesse), heel wat epics die ik kan slopen om betere wapens te maken en level 13geworden. Jammer alleen dat alle gear die ik maak zo veel sterker is als alle gear die ik vind :mad:. Agh, kan ik weer dikke gear maken!

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    25 uur bezig en vind het nog steeds vet. Ik heb wel heel veel sidequests openstaan maar als ik weer ergens kom wil ik het exploren en dan zie je weer iemand met een uitroep teken staan. Nog steeds full mage trouwens.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu in de 2e grote area, plains of erathel, en daar is het weer lekker uitdagend. Gewoon tijdens het verkennen groepen van 4 orange Ettin Warpriests, das echt ff slikken. Veel dodgen, traps leggen, pijlen schieten, ff een quickie melee en weer afstand nemen, etc... De combat is dan zo lekker, dat schreeuwt continue om meer. Samen met het looten natuurlijk. Mijn oorspronkelijke purple gear begon wat oudjes en zwak te worden, dus heb weer hogere levels blue aan.

Ow, en ik ben miljonair geworden :) (level 22)

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ben overnieuw begonnen nu zo'n 6u bezig met een roque, vecht veel makkelijker dan mijn mage met chakrams, denk dat staff lekkerder vecht als mage aangezien je spells op medium afstand wel gebruikt.

Van nu toe stealth kills zijn tof, heel kampje uitmoorden zonder dat ze door hebben wie het gedaan heeft.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De combat wordt echt steeds vetter naarmate je meer abilities unlocked...

Loop al vanaf level 8 met zelfde primairy en secundary weapons rond. OOk mijn armor is al weer ancient. Kom greens tegen die beter zijn, maar ik weiger in minder dan blauw te lopen :) Ik red me nog wel met mijn wapens, maar sommige enemies hebben wel erg veel klappen nodig voor ze dood zijn. Aan de andere kant heb ik steeds minder potions nodig, met alle abilities heb ik een heel arsenaal om zo te vechten dat ik nauwelijks nog gerakkt wordt...

Deel Deze Pagina