[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Call of duty 9 nieuwe info:
    [yt]3g6AFBklAeY&feature=g-u-u&context=G2724587FUAAAAAAABAA[/yt]

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Te saai :+ Rennen van de ene trench naar de andere. Overal prikkeldraad en LMG's :lol: Wel dikke chaos kan je dan krijgen als je daar een spel van zou maken.

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want het is niet alsof we die oorlog al een stuk of 1000x gewonnen hebben.

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vaak blijf je dit vragen

@mods: kan er niet een apart topic komen voor mensen die andere mensen zoeken om mee te gamen.

ik heb gemengde gevoelens over trowing knifes bij infected. ene kant vind ik het goed omdat mensen dan idd niet kunnen gaan campen op een spot, maar die spots zijn allemaal gepatched volgens mij.
    andere kant vind ik dat ze eruit moeten, is gewoon zuur als je met zijn tweeen of in je eentje overblijft en je bent je best aan het doen om iedereen van je af te schieten en dan word je dus neergemaaid door een trowing knife van ver, slaat nergens op. zo maak je als survivor al bijna helemaal geen kans.
    infected winnen dus bijna altijd. mijn winstreak stond op 77 8)

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Boeiend, als hij met iemand survival moet doen dan kan die dat toch vragen. Daar is dit forum toch ook voor....?

6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, daar is het forum voor, maar dit is het topic voor mw3 mp, niet het topic om elk uur te vragen of iemand survival wil spelen, helemaal omdat dat bijna het enige is wat hij post.
    verder was mijn vraag aan de mods en niet aan jou.
    leek mij makkelijker voor de mensen die dus op zoek zijn naar een survival maatje om daar een topic voor te hebben.

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    [yt]C1j-v8Ggmus[/yt]

Heu ! ziet er wel vet uit :)

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die is er al :)

@filmpje: ziet er tof uit :D ben benieuwd of de map ook goed in elkaar zit of niet. Daar is maar op 1 manier achter te komen...

9. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    als die er als is, waar dan, mss link geven zodat jvzm13 daar kan vragen ipv hier

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    So what? We hebben nu al 5 jaar achter elkaar moderne shooters/ gehad. Denk aan de MW serie, Battlefield,, MAG, Homefront, MOH en nog duizend andere. De WWII setting wordt dan weer een lekkere verfrissing.

Overwatch map ziet er btw goed uit.

11. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0

De WWII setting een VERFRISSING? :lol:
    Als er iets compleet uitgemolken is bij FPS games is dat wel WWII.
    Mocht je pas begonnen zijn met gamen toen Cod4 uitkwam (de beste online shooter ooit imho), kan ik enigszins begrijpen waarom je een WWII shooter niet erg zou vinden: Omdat er voor die tijd ENKEL WW2 shooters gemaakt werden!
    Ik heb elk mogelijk WW2 thema al volledig kapot gespeeld in de toenmalige games. AUB geen herhaling, tenzij het een remake wordt van Allied Assault. ZONDER perks natuurlijk en killstreaks zijn dan helemaal uit den boze!

12. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Perks vind ik nog niet eens zo erg, maar inderdaad die killstreaks... Belachelijk!

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  14. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, bij nader inzien denk ik dat perks het spel leuker maken, omdat iedereen het spel dan ietsje naar zijn eigen speelstijl kan buigen.
    Maar belangrijker vind ik dat een speler moet winnen op basis van reactiesnelheid, hoe goed hij/zij kan mikken en gebruik maken van cover indien nodig.
    Oke, de 'slechtere' spelers willen ook lol hebben, maar kom op, het is nou eenmaal geen spel voor kinderen. De instapdrempel is ook echt veel te laag, elke 'noob' kan tegenwoordig een killingspree halen in een online FPS. Je pakt gewoon je akimbo''tje en drukt op de triggers als je iemand ziet. Was vroeger wel anders:emo: Maarja, puur mijn mening.

15. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
  16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Nice pic hehe :p

17. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    tja dan is het aan de mods om ervoor te zorgen dat hij het daar blijft posten en niet hier

ik denk dat het probleem ook is dat de leeftijd van de gemiddelde speler lager is dan het zou moeten zijn, game is 18+ maar zijn voornamelijk kinderen die het spel verpesten met boosten en campen en alle onzin die je tegenkomt.

gister domination paar keer, conitnu zijn alle vlaggen voor de vijand. puur omdat mijn medespelers maar zaten te campen voor kills. je hoort het al snel in de lobby dat het kinderen zijn. zelfde met boosters, gister zelfs met kill confirmed dat er twee zaten te boosten pffff

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de voornamelijkste reden dat cod niks meer is voor mij.

In elke lobby wordt je doof van al dat gekrijs.

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben terug gestapt naar Battlefield 3. MW3 gaat bij mij even stof happen tot ik er weer zin in heb

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Daar heb je toch muteknop voor/partymode....?

Deel Deze Pagina