Ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder tijd heb, om savonds nog even te kunnen racen, dus zet mij maar onder Backup Drivers! Blijft er een plaatsje over voor anderen die graag mee willen doen. Aankomend weekend is het hier ook carnaval, en de week daarna gaan we verhuizen, dus kan ik sowieso al niet meedoen. Gisteravond had ik ook al geen tijd voor de scirocco, ik baal er wel van, want het is een leuk clubje! Maarja het is niet anders op t moment.
Komt er ook zo'n leuke voorstelpost over de deelnemers met de foto's van de auto's en behaalde resultaten en zo? Zou helemaal nice zijn
Als iedereen zijn auto post wil ik dat wel doen hoor. Ik heb zelf echt 0,0 inspiratie voor een paint. Auto werkt ook niet mee.
Nummerplaat stickers op mijn storefront. Tuning set-up bij Blauw Hok. Ik kom op Laguna Seca niet verder dan een 01:34:756 nu. Wel sneller dan gisteren EDIT: Bij gebrek aan inspiratie, namaken! Work in progress
Ik kom nog niet uit onder de 1.39.xxx (geen idee waarom die tijd niet op het bord staat, want m'n oude tijde van 1.40.xx in de ferrari F430 heb ik verbeterd..... Snap er geen hol van) En ja, de foto is van TopGear testtrack...
We zijn bij Team BAMI nog volop bezig met de voorbereidingen op zondag, alles moet natuurlijk perfect zijn aan onze geliefde Mazda's.. Ter inspiratie voor de paint hebben we alvast wat leuke posters in de garage gehangen:
Ik dus ook. Net eindelijk terug. Na 1 gemiste race zondag weer aan de slag. Weet nog niet of ik met nummer 1 of 11 ga rijden. En vanavond ga ik lekker painten!
Kijk voor inspiratie ook naar deze paints als WOIi vliegtuigen jullie thema wordt. http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5204303.aspx