ja, snap nog steeds niet wrm ze daar niet meer aan kunnen doen, ligt aan de ouders die hun kinderen toestaan om het te spelen, maar vind dat als er op een game 18+ staat dan moet er ook beter op gelet worden. die hele file omplaint is volgens mij ook nutteloos. ben ook bezig met bf 3 te kopen tweedehands, dan heb ik wat afwisseling, maar CoD blijft voor mij toch het leukst ondanks de bullshit ja maar is irritant als je steeds iedereen moet muten, game is 18+, dus niet voor krijzende kinderen
Drank is ook niet voor 14 jarigen maar die drinken het toch , je kan er niks aan doen, je moet er mee leven
Let wel op dat je voor Battlefield 3 een online pass nodig hebt dus als je uhm 2e hands koopt moet je nog iets van 15 euro neerleggen voor die online pass!
ja tnx, had er naar gekeken, 800 msp dus valt mee, is geen 15 euro. het is echt dat ik mw3 soms gewoon ff zat ben, ik ben al niet supergoed, dus als het spel dan ook nog door meerdere dingen verpest word. heb niet zoveel last van de airsupport en campers heb je nou eenmaal overal, maar ik maak het in mw3 nu echt vaak mee dat andere teammaten je klemzetten in een hoekje (met infected). dit maakte ik met vorige cods nooit mee, denk echt dat het aan de hype ligt en de hoeveelheid kinderen die het nu spelen. objective games spelen is dus gwn niet meer leuk als je de enige bent die voor de objective gaat
DIT is inderdaad het grote probleem. Vroeger moest je goed kunnen spelen, nu kan elke kleuter codden en een beetje kills krijgen. Ze moeten een toekomstige game gewoon volwassener maken, zodat zij het niet eens leuk zullen vinden.. Denk aan ArmA, hoewel dat te extreem is natuurlijk.
die krijsende kids zitten ook in bf3, helaas bijna overal ook daardoor is deze bf minder dan de eerste
ik heb een probleem. ik ben mijn wachtwoord kwijt van call of duty elite maar als ik dan een email stuur naar me email addres en dan op de link klik van wachtwoordt veranderen. dan verander ik me wachtwoord maar dan krijg ik Your request could not be completed at this moment. Please try later. ik heb nu elk uur geprobeerd. sorry had hem eerst in verkeerde topic gezet.
Ik heb hem even vandaag en gisteren online gespeeld op de PC, en man.. wat begon ik me steeds te ergeren , wel mooi dat het een gratis weekend is, hoef ik hem ook niet te kopen
Tijd staat alleen bij het filmpje. De 2e link is duidelijk sneller ondanks dat de tijd die er bij staat hoger is.
2e link is niet sneller hoor. Bij die 2e link aimed ie eerst nog een beetje en dan schiet die pas. Bij dat eerste filmpje schiet hij vrijwel meteen.
wat boeit het wie er sneller is? voor mij is het gewoon een super zielige kill..kansloos dat je zo kills kan maken in een spel, kut quickscope
Geloof mij dat er mensen zijn die niks anders doen dan dit soort kills PROBEREN te maken, meeste keren faaalen ze hard,maar als het ze 1 keer gelukt is zijn ze "Pro/beast"