Gewoon zorgen dat er geen bugs zijn in de grote updates. Nee, ik snap natuurlijk ook wel dat het moet gebeuren, en ik ga er niet over klagen dat ze hun fouten herstellen. Maar toch is het lame.
Ik heb er nooit wat van gemerkt, maar net toen ik in het dashboard aan het kijken was zag ik dat de kleuren een stuk dieper waren bij het 'friends' scherm. Ik wist nog niet dat de update deze 'issue' had gefixt. Toen startte ik Skyrim op, ik zat in Whiterun...en het leek wel alsof iemand aan mijn colour setting van de tv had gezeten...dus de kleuren zijn nu een stuk meer 'vibrant' zoals ze dat noemen ofzo.
Niet op games, maar wel op films en op de apps waaronder youtube. Op een apparaat dat DVD's kan afspelen, streaming services ondersteunt, en zich verkoopt met onder andere hun nieuwe youtube app vind ik dat niet kunnen. EDIT: DF van eurogamer heeft het destijds onderzocht, check onder andere de vergelijkingen eens: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-what-went-wrong-with-the-360-dash
Nou ik weet niet, maar de ME3 demo was ineens een tikkeltje donkerder en Skyrim ook, en ik wist toen nog niet van die 'fix' af he. En het viel me gelijk op. Maar in videos was het zwart inderdaad altijd gewoon donkergrijs op XBL. Straks checken hoe het nu is.
Fijne update. Net 10 minuten gezocht waarom ik geen geluid meer uit m'n speakers kreeg Stond er een soort van auto detectie systeem aan voor beeld/geluid..
Ik heb net wat fragmenter van Thor bekeken. Voor de update viel me op dat de donkere kleuren altijd vaag waren en dat er strepen door het beeld liepen, zij het zeer subtiel. Nu is dat nog een klein beetje (de SD versie), maar het is stukken minder. Ook de kleuren zijn wat voller. Ik vind dat je het verschil toch wel duidelijk kan zien.
Yaay, Internet explorer. Zijn geweldige HTML5 support geeft altijd zo veel vreugd bij het ontwikkelen van websites. Wel leuk dat je kunt browsen uiteraard. Ok, bij versie 9 valt het nog wel mee, maar ik kan het niet laten om IE te bashen.
Komt eindelijk "iets" voor Nederland in de TV Apps: http://majornelson.com/2012/06/04/xbox-makes-entertainment-more-amazing-on-phone-pc-tablet-and-tv/
Wel op UPC/Ziggo/KPN media boxen. Dus zal me niet verbazen dat het voor de 360 ook betaald gaat worden.