[XOne] UFC Undisputed 3

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 5 feb 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wil hem ook krijgen :mad: ben bang dat ik tot zaterdag moet wachten (nog geen bevestiging binnen)

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    In welke gewichtsklasse maken jullie je mannetje?

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ikzelf in de light heavyweight klasse, zodat ik de achievement kan krijgen dat je in 2 gewichtsklasses kampioen kan worden. Daarnaast vindt ik het leuk dat elke klap een KO kan zijn en zou ik zelf ook in de light heavyweight klasse spelen als ik kon boksen :D.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit in de Middleweight class en ik vind het fantastisch. _O_

Ik heb mijn poppetje zo gecreerd dat ik constant een ruimte laat vallen tussen Robustero en mijn victim want dan komt er weer een heerlijke getimede spinning back op zijn kaak waardoor zijn lichten al uit zijn voor hij de grond raakt. Heerlijke game. Zo verslavend, ik bleef gisteren maar doorspelen. :D

Ik sta momenteel 9e in mijn weightclass, maar dan word het echt pittig zeg. Spelers zoals Demian Maia, Kendall Groove die gewoon veel beter zijn. Maar ik ben blij dat het een uitdaging is anders verveel je ook de p. Ik speel op het een na hoogste niveau (Experienced). En in de top tien moet je steeds gerichte gaan trainen op bepaalde aspecten anders word je door elke slome sjaak naar de grond gegooid.

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik moet zeggen dat ik het nieuwe submission systeem erg ruk vind. Was met het vorige een stuk beter. Denk dat ik maar even een tutorial moet gaan kijken.... ;)

Ga zo m'n mannetje maken. Denk dat ik ook voor middel of light heavy ga.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Lekker dan, ben ff online aan het spelen. Kom ik tegen een gozer uit d4 ik zit in e5. En win op tko na een aantal knietjes op z'n hoofd en daarna grond en pound!

7. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Alister Overeeem bij gamekings cool , check ff einde van de week vrijdag

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn career gaat echt heerlijk. Ik heb nu een record van 34-8 en ik sta voor mijn eerste title fight tegen Nate Marquardt. Als ik eenmaal op mijn tegenstander lig komt ie er niet meer uit. :)

9. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik tijdens mijn carrière naar een camp ga en een nieuwe move wil leren staat er bij geen enkele move technique bonus. Ik heb een kickbokser en zelfs bij kickboxmoves staat er bij techniquebonus: no. Hoe kan dit?

10. Orrin

Orrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ge pre ordered en heb dus dat extra pack. Maar ik zie Nick Diaz nergens? Iemand enig idee?

11. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Alistair Overeem gedownload maar zie hem niet in de game weet iemand de oorzaak ?

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    bij het selecteren van je vechter naar links of naar rechtsdrukken.

dan verschijnt hij wel. DLC vechters staan in een aparte rij.

13. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het iemand al is opgevallen maar je kunt beide gratis DLC packs ( ultimate knockouts en fighters pack ofzoiets) die je bij je pre order kon krijgen. Zijn gewoon gratis te downloaden.

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  14. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt man:thumbs:

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    wtf heeft die antonio nogueira op zn rug ?? hele lijn .. alsof hij ooit gebeten is door een haai ofzo :p

speel net mn eerste match (exhebition) in pride ...

heb net het spel gekocht bij gamemania .... dus vanavond flink gamen :p

vanavond bij een maat van me hele avond ufc doen :p

16. Orrin

Orrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je naar links kan om meerdere vechters te kiezen, maar ik zie Nick Diaz nergens staan hoor. Hij hoort tussen de welterweights te staan.

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Aangereden door een bus vroeger.
    Lag volledig in de kreukels die gozer.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Pff... Ik vocht net tegen Rashad Evans en heb hem 4x 'rocked' gekregen zonder zelf een schrammetje op te lopen om vervolgens 1 hit KO geslagen te worden :/... Beetje weird, maar het is ook mijn CAF 75 tegen Rashad Evans 90 overall rating.

Hoe dan ook, ik ben het er niet mee eens :p.

19. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    ging net ook zwaar neer in de Pride mode dacht doe eens een x proberen om hen neer teleggen , maar wanneer ik naar zijn benen wil grijpen geeft die gek me ff een knie in mijn bek meteen helemaal weg lol zag er wel goed uit

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan heb je het verschil tussen Pride en de UFC gelijk aan der lijve ondervonden :+

Deel Deze Pagina