[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik moet nog 3 deadric artifacts nu. Die Sanguin Rose is wel een toffe. Maar gaat je Conjuration omhoog als je die dremora's oproept met een staf?

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Lol, die vind je nooit dan.
    Ik zal je vertellen waar ik 'm heb gevonden, maar aangezien dat het random is zal je er toch geen reet aan hebben 8) Maar misschien wel een poging waard.

Ik kreeg de quest bij een Orc Stronghold in de buurt van Markarth dacht ik. Volgens mij moest ik naar de Lost Knife Hideout. Daar lagen de gauntlets die ik moest terugbrengen in een hutje van een Forsworn Briarheart.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Is er geen extra map icoontje bijgekomen die je nog niet ontdekt hebt?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik neem aan dat Lost Knife Hideout ook in de buurt van Markath ligt? Geen probleem verder, zou het zo kunnen opzoeken.

Ik kan idd wel een poging wagen, bid voor me. :+

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Daar moest ik ook heen voor die quest.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ligt toch bij klein beetje westelijk van whiterun? Of ik vergis me in de naam

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Maakt al niet meer uit, moet naar Asilvund in de buurt van Riften, ten Noorden. :cool:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    M'n companion heeft Largashbur uitgemoord, nu weet ik dat er daar een Daedric quest zit (als je die giant voor ze killt), maar diegene die de quest geeft zie ik helemaal niet. Ook niet als ik de giant afmaak. Het zal toch niet dat m'n companion die heeft afgemaakt he? Meestal kunnen die niet dood.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Mooi, die Gauntlets zijn binnen. :9
    Kan ik zonder al teveel problemen die Orc kampen binnen, als kinsmen.

10. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooi... Dat je gewoon 50-100 uur hebt gespeeld en dan nog steeds bij sommige medeforumleden geen idee hebben waar ze het over hebben :thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nee, zelfs met een Guide erbij. Ik loop soms te zoeken, maar net als in Oblivion staat ook in de Skyrim guide niet alles. :emo:

12. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Haha volgens mij ben je de lul. In ieder geval ging er bij mij 1 van de 2 belangrijke mensen dood door die giant. En die was gewoon dood, weg. En hoe kan het in godsnaam gebeuren dat je companion die hele stronghold uitmoord?

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Tja... Deze opmerking zegt toch eigenlijk alles :) Daarom weet Skyrim zich te onderscheiden van andere games of is het meer state of the art ;)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik hou het maar op ongelukkige samenloop van omstandigheden (er was ook nog een draak bij betrokken) maar ze heeft wel vaker retarded acties. Die Chief leeft nog maar daar kan ik geen quest mee beginnen.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    De Sanguin Rose is echt fantastisch _O_
    Zelfs de lastigste gebieden kun je bij staan en kijken hoe het voor je wordt opgelost. Ik heb die van mij helaas te snel 'opgebruikt'.
    En nee, je conjuration gaat niet omhoog.. dat dacht ik ook namelijk.
    Je verbruikt soul gems en staat dus los van conjuration.
    Het rechargen is echter lastig.. of is mij althans niet gelukt, want anders zou ik er de hele tijd mee rondlopen.

Zelfde geldt voor verschillende staffs. (staff of firebolts etc..) ook die verbruiken van die soul gems en krijg je geen hogere conjuration van.

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Als 'Atub' om zeep is geholpen ben ik bang dat je de quest niet meer kan starten.
    Tenzij je die misschien weer levend kan maken, maar geen idee of dat werkt though.

Edit: O, er is weer een post tussengekomen. Deze post is bedoeld naar Shin David mbt zijn Largashbur genocide.

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tod Howard over DLC:

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heb ik die hele Atub nooit gezien. Misschien is er nog hoop en spawnt zij pas als die giant dood is en het hele kamp zich een keertje niet tegen mijn companion keert. Hamvraag is of ze uberhaupt nog kunnen respawnen allemaal. Ik hoop het.

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Het was een vrouw met een mage outfit voor het geval die tussen de slachting van je persoonlijke breivik lag.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Kan het dat wapens soms minder sterk worden, of weet iemand hoe dat komt??
    Ik had de mace van molag bal die 31 damage deed en nu nog maar 24.. en een ander wapen is ook 6 punten omlaag gegaan.

Snap alleen niet waar dat door komt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina