[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik de enige die ME1 veel beter vond dan 2? Tuurlijk; veel dingen in ME2 werkte beter dan in deel 1, maar overall was ME1 gewoon fijner. En de Mako momenten vond ik juist een fijne afwisseling:thumbs:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb die ME 2 Insanity Guide die jij geschreven hebt niet meer. Van de week weggegooid omdat ik dacht dat die niet echt meer nodig was.

Ik vond de planeten in ME 1 helemaal niet zo suf. Ideal voor de Mako, heerlijk voertuig. Gewoon ouwehoeren en van bergen afspringen.
    Enige echte kutte planeet was Nordacrux. Die bergen mogen ze daar wel platstampen.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Beide saves van zowel 1 als 2 redelijk verneukt. Ene keer paragorn andere keer renegate. Voordat ik aan 3 ga beginnen toch maar eens 1 richting opgaan met deel 1 en 2.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vond het in het begin ook niet erg maar werd zo fucking eentoning. Was echt een hele hoop te doen in 1 maar elke missie speelde zich bijna af in dezelfde mijn/ ondergrondse silo of warehouse. De uitbreiding van die trainingsimulator was cooler omdat het een andere omgeving was maar de missies waren saai en langdradig.

De enige echt duidelijk goed ontwikkelde werelden waren de hoofdmissies.

Bij twee waren alle wereld duidelijk beter ontwikkeld en had je meer het gevoel dat je echt iets zag van de werelden en dat die werelden echt levend waren. bij twee leek het veel meer alsof er echt grote kolonies waren ipv in één waar op elke kolonie tien a twintig mensen leken te wonen en 9 van de tien keer waren die mensen de sjaak door één of andere standaard ruimte kolonie cliche uit de films. Alien invasion hier, virus daar etc.

Twee was gewoon naar mijn idee echt veel en veel cooler door de levende planeten. Nou snap ik dat 9 vna de tien planeten in het echt ook gewoon levenloze massa van aarde zijn en lijken op de planeten van deel 1 maar ze hadden wat meer variatie erin moeten stoppen!

@ Yellow: ook niet meer op je computer? das wel minder.. Maakt insanity makkelijker te doen!

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha die komt van ME2faces af toch? :) Maar is dit gezicht wel mogelijk op de 360, was het niet een pc only?

Wat ik trouwens wel heel crap vond in ME2, de sidemissions. Er waren echt genoeg sidemissions, maar die waren verschrikkelijk lineair en eigenlijk gewoon saai. Saai/slechte level designs ook bij die missies.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb dat lijstje nog volgens mij; als ik thuis ben zal ik effe kijken.
    (had dat overgeschreven op een briefje en bij de game gedaan)

Na wat zoeken heb ik ook de code gevonden van de 360 versie die er veel op lijkt, al is die wel ietsje anders. Moet daar nog een keertje verder aan gaan sleutelen zodat het echt goed is....maar nog geen tijd voor gehad helaas.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dat zou relaxt zijn! bedankt voor de moeite!

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas....heb ik niet meer.

Maar ik weet nog wel hoe het ongeveer was:
    Class: Sentinel
    Extra keuze aan het begin: Warp Ammo

Warp vol
    Tech Armor vol

En als je de verkeerde eind-upgrade hebt gekozen kun je altijd nog veranderen!

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben ik de enige die niet echt heel erg op ME3 zit te wachten :confused:
    Heb de eerste wtee delen wel gespeeld, en vond ze ok, maar niet meer dan dat. Voor deel 3 heb ik nog geen preorder en ik denk zelfs dat ik hem niet gelijk op de release ga halen...

Is it me, or ... ?

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    It's you.:+

Ach, smaken verschillen nu eenmaal.
    Ik ben dol op RPGs, maar Fallout, Skyrim en Oblivion bv vind ik geen reet aan...

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb deel 1 en 2 uitgespeeld, maar ik sta ook niet direct te springen om dit deel hoor. De demo is prima, de multiplayer is leuk. Maar Mass Effect is me nu iets te veel shooter en te weinig RPG. Met deel 1 was die balans wel perfect. Deel 3 ga ik natuurlijk spelen, maar ik kan best wachten tot een prijsdaling.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, mede dankzij jouw tips kwam ik ook nog een redelijk eind. Probleem is echter mijn hartslag, die gaat echt 180 dan. 8)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, dat idee heb ik dus ook. Overigens net toch maar ff de demo geprobeerd, en de graphics vielen me heel erg tegen ?? :confused:

Of ik raak te verwend (probably), of de engine laat zijn leeftijd zien denk ik. Vooral alles in de omgeving is erg matig, plat, eentonig, enz....

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een beetje off topic: Kun je trouwens met Mass Effect II ook een pre profile kiezen als je geen save importeert of niet???

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Is die demo al te downen voor Silver members OFWA?!

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

De engine laat heel soms de leeftijd een beetje zien, vooral bij de cutscenes had ik dat een beetje soms. Maar zodra je buiten komt en je ziet die big-ass reaper en die verre draw-distance, dan vind ik dit behoorlijk indrukwekkend. En de twee online maps zijn gewoon echt prachtig, echt schitterend.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx, maar level 30 halen zonder ME 2 DLC gaat het ook niet worden. Ik wil of die bonus uit ME I voor een level 60 char wel, of helemaal niet. Half werk doe ik in dit soort games niet aan. Ik had van frustratie al een derde PT met mijn Shepard opgestart. Ik had echter geen zin om nog eens 30+ uur voor een volledige PT te gaan spelen.

Ik ben alleen benieuwd of je voor ME 3 ook een grotere bonus krijgt als je een level 30 char importeert. Eigenlijks zou dat een level omlaag moeten en alsnog alle bonussen krijgen, want je haalt het in ME I net niet met 2 PT's volledig om level 60 te bereiken.

Om deze reden hoop ik dan ook dat ze bovenstaande hebben aangepast in Mass Effect 3.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, je kan zelfs online multiplayer spelen met Silver.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Oe nice, even binnenhalen dan :D Is het echt een demo ook die MP of een soort beta? (die dan weer naar verloop van tijd sluit)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina