je moet altijd oppassen met dat soort beschuldigen. wie weet had hij wel een nieuw profiel aangemaakt. Er zijn ook mensen die puur alleen MP spelen. heb er ook een aantal in mn lijst staan die een score van onder de 1000 hebben terwijl ze die console al jaren hebben. En er zijn altijd mensen die een stuk beter zijn dan jou terwijl jezelf het idee hebt dat je aardig kan ownen. maargoed, 9.80 is natuurlijk wel absurd hoog. Dat haal je volgens mij erg moeilijk hoe goed je ook bent. MW3 heeft daarvoor veel te veel variabelen in al die chaos..
Heb je gelijk in, maar bij nedgame betaal je nog wel verzendkosten en met die 38 euro voor 4200 punten heb je in elk geval nog 200 punten over. Scheelt niet veel, maar ben een echte Hollander hè Plus het feit dat je wanneer je 4200 punten koopt deze direct ( binnen luttele seconden ) al hebt en direct dus kan invoeren. Bij nedgame zal ik moeten wachten en ik wil dit weekend nog wel even de nieuwe maps bekijken. Vanavond maar eens invoeren en dan kan ik vanavond de nieuwe maps downloaden en spelen. Vind Piaza er wel interessant uit zien!
Volgens mij kun jij dan de nieuwe maps niet downloaden?? Weet het niet zeker maar omdat jij later Premium Member bent geworden kan het zo zijn dat jij de 2 maps niet krijgt. CoD Elite werkt niet alleen met MW3 maar gaat ook werken voor de volgende CoD die in november weer te verkrijgen is.
Nieuwe Call of Duty game krijgt innovatie Goed dat ze zelf inzien dat het tijd is voor wat anders. Ben benieuwd met wat ze gaan komen.
Ik ben een quickscoper en zoek een clan, of iemand om op te oefenen Ps: worden jullie ook zo gek van die hitmarkers, had er net 2 op 1 persoon
ik heb een probleem. ik ben mijn wachtwoord kwijt van call of duty elite maar als ik dan een email stuur naar me email addres en dan op de link klik van wachtwoordt veranderen. dan verander ik me wachtwoord maar dan krijg ik Your request could not be completed at this moment. Please try later. ik heb nu elk uur geprobeerd.
Net de singleplayer uitgespeeld op Veteran in zo'n 7 uur. In het begin dat ik dat het wat matig zou zijn maar uiteindelijk heeft hij toch de verwachtingen waargemaakt. Aan het einde stak ik een sigaret op net een seconde voordat 'de character' een sigaar op stak, was wel epic
Ik heb de SP op veteran uitgespeeld in 1 "stone" middag. Hoewel hij zelfs toen makkelijk was. Was hij wel echt Epic, met een hoofdletter. Toch vind ik MW 1 nogsteeds de beste SP hebben (en MP). Ben benieuwd welke shooter de volgende competitieve shooter gaat worden. Vroeger had je CS, CoD 1, MoHA, ET, CoD 2, CoD 4 etc.) jammer dat tegenwoordig alles ten koste gaat voor het geld .
Ook in 1 stroke hier, kreeg hem om 16:00 met de post en was om 0:30 klaar Waar kan je die stats trouwens terug zien? Ik vond het alleen jammer dat er geen memorial filmpje was maar dat hij na de laatste missie gewoon stopte, want uiteindelijk: Spoiler Ben je met Yuri in dat gebouw, Yuri sterft doordat hij aan de grond wordt genageld, en Nikolai is je support in de lucht en hij sterft door een kogel in zijn hoofd, toch? Dus dan is alleen Price de overlevende.
Spoiler Nikolai overleeft het, want Yuri wordt gedood door Makarov op het einde zodat Price Makarov kan doden>
Ik speel sinds 2 dagen weer MW3 en dan alleen Barebone, heb soms een pesthekel aan killstreakes en er zijn ook minder irritante spelers.
Maar.. Spoiler Heeft Yuri zich dan losgetrokken uit die paal in de grond? Ik dacht dat die persoon al done for was..
Spoiler volgens mij wel, want als je goed ziet loopt Yuri strompelend op Makarov af, waardoor hij Makarov niet goed raakt en door Makarov word gedood