[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    3 healers, competente DPS. Stuk makkelijker ^^

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat is alleen toereikend als je raid gegeared is.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil die ook al tijden, maar de laatste keer dat ik 3D deed Ninja Loote de Raidleader hem. Blizzard gaf ons helaas niet gelijk, maar wat een zielig stuk vreten was die Raidleader destijds zeg. :mad:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol wist niet dat die BoE was :)

Edit: is ook niet BoE. Misschien dat hij het eerst wel was?

Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nope. Je kunt wel in raid verkopen ofc.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Is ie ook niet. Maar als je wint kan je 2h traden, dus waarschijnlijk iemand die hem kocht van hem.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zou ik ook pas doen als ik hem al had en nog een keer zou winnen. Nooit de eerste keer zoals ik eerder hier meende te lezen. Zelfs niet als ik er Epic Flying mee kon kopen uiteindelijk, daar hebben we andere methodes voor. :+

Hebben jullie trouwens de afgelopen weken nog veel Curse updates gekregen? Ik helaas niks meer en mijn Curse is een beetje crappy, want het download bestand weegt ook maar iets van 375 kb. 8)

8. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu een PvE priest aant levelen, maar ik twijfel nog welke spec ik moet nemen. Ben nu disc maar hoor over holy ook veel positieve verhalen.
    Is er een verschil qua moeilijkheid? Heb nog nooit eerder gehealed dus zou graag wat makkelijker beginnen:+

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dan zou ik disc gaan

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als healer queuen in een DPS spec. Op laag lvl boeit dat geen reet en als je heirlooms hebt al helemaal niet. Daarna duelspec nemen en steeds als healer queuen en DPS questen. Dan ben je binnen no time lvl85.

11. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dus blijven ze steeds een buff toevoegen t/m panda's?? Of komt er nog een patch tussendoor? Ik wil opzich wel weer spelen maar ik hoor wel dat het steeds saaier wordt...

Edit: Ik zie ook dat je nu kan queue'en met RealIDs voor random BGs, dat maakt het farmen aan de ene kant makkelijke en leuker maar aan de andere kant hoor ik al genoeg gehuil dat ze alleen maar premades tegen komen...

Hmm toch maar niet denk ik maar zo.

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vind zelf holy makkelijker, met chakra die aoe heal op je groep/tank gooien en je hoeft nauwelijks wat te doen. Holy heeft ook wel leuke procs.

Disc vind ik zelf handiger voor raiden en pvpen.

Als ik inlog op mn priest en log als healer kan ik direct de dungeon in. Doordat je zoveel xp in dungeons krijgt is het nauwelijks nog nodig om te questen en je outleveld gebieden ook heel snel. Doordat ik toch instant queue's heb ben ik met mijn priest sinds level 10 stormwind niet meer uit geweest (is nu level 77 xD)

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor alle reacties ;)
    Ik ben nu lvl41 en heb shadow als OS, maar die gebruik ik vrijwel nooit omdat je als healer bijna altijd instant dungeons hebt. Heeft er iemand hier een gegearde holy of disc priest waar ik ff naar kan kijken voor spec, glyphs etc.?
    Ik zal holy ook is uitproberen.

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor het eerst in maanden weer eens PvP gedaan. 2 vlaggen ingeleverd in WG. Vanmiddag een potje AB gedaan, verlies je net met 1580 - 1600. 8)

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit dus, vond de mount overigens zelf niet zo bijzonder :x

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er komen geen patches meer, en die buff wordt steeds toegevoegd ja, het wordt per buff 5% makkelijker.

Mijn sub is gisteren afgelopen, wel kut want ik dacht dat het pas morgen was, en nu is al mn mail verdwenen als ik terugkom.. En ik heb net een weekje vakantie ook.. Maarja genoeg andere games te spelen, ik kom met MoP expansion wel weer ff kijken, vind er geen bal meer aan momenteel..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik ook zo op mijn Shaman gedaan. Alleen gequest totdat ik kon queuen en toen ik 80 werd omdat de heirlooms iLVL1 zijn en ik niet kon queuen. Heb toen alle Qs in Hyjal als Elemental gedaan en toen was het iLVL hoog genoeg voor de queue. Healbot installen en healen tot 85 is een eitje :)

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Als disc priest heb je ook evangelism als talent. Maar daar heb je alleen wat aan als je in fights ook nog dmg doet. Ik doe dat vrijwel nooit, is het dan niet een nutteloze keus?

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt in je disc talents iets genaamd atonement.
    Elke keer als je smite doet op een enemy heal je de dichtsbijzijnde team maat die het laagste hp heeft.

Atonement allows for passive healing by doing damage with Smite. Smiting also reduces the cooldown of Penance, and gives stacks of Evangelism which can either be consumed for a healing buff and mana restore, or kept to increase damage from smite.

dus op low level kan je zo makkelijk healen.

Deel Deze Pagina