Van dit: Naar dit: Naar dit: En zo ga ik dan nog even verder in Age of Empires 3. Settings: highest, resolutie: 1920x1080.
Heb hem ook net afgerond, en wauw wat een tof 'spel' zeg. De sfeer is zo goed gedaan, geweldig! Meer van zulke 'spellen' graag, dan nog iets duisterder (horror) dan is het helemaal perfect. En juist het lopen en luisteren naar de stem en muziek onderwijl is echt super gedaan, eens niet hakken/schieten buttonbashen maar gewoon rondlopen en een fantastische ervaring beleven. Dit vond ik trouwens echt heel erg mooi stukje.
Was zeker een mooi stuk Ik had net als jij dat een snufje horror de game helemaal af had gemaakt. Sowieso is de sfeer meer dan fantastisch. Ben dan ook heel benieuwd wat de makers verder nog in petto hebben voor ons. Sowieso raad ik iedereen aan deze game om te proberen.
Ik zuig. Waar is de tutorial? Het lukt me zelfs niet om items te kopen. edit: Bah, maar weer Fraps gebruiken, dat Steam Screenshot dinges verpest de plaatjes alleen maar
Ik weet dat DOTA zijn oorsprong heeft in Warcraft 3, maar moesten ze voor het nieuwe deel echt weer de stijl en UI van die game gebruiken?
Oh, oeps, sneltoets was niet wat ik dacht dat het was. Dan maar weer crappy Steam screens. Spoiler Hm, welke volgende game zal ik nu weer eens even doen. edit: I know!
Vorige weekend even de Beta van Tera kunnen spelen, had er niet veel van verwacht maar het speelde erg lekker weg! controls voelden heel direct aan voor een MMO waardoor je meer het idee hebt een hack en slasher te spelen. Mijn level 2 Slayer