Skyrim all the way Kingdoms is een leuke RPG maar kan niet in de schaduw staan van SKyrim, zou hem alleen aanraden aan mensen die lvl 50+ in Skyrim zijn en toe zijn aan wat nieuws
En ook Wereld, graphics, diepgang, crafting, questing, dialogen, lore, geluid, variatie van Skyrim >x10 Amalur Skyrim is een echte sandbox wereld die je zelf mag ontdekken. Amalur is een by the numbers RPG die goed gemaakt is en lekker speelt (goede combat imho) maar waar je nooit zulke spontaan ontstane avonturen kan hebben als in Skyrim
Damn!!!! Nu moet ik weer terug naar de winkel om skyrim te ruilen!!!! J/K haha:b: Hoop alleen niet dat ik teveel glitches tegenkom....
Je timing qua aanschaf is uitstekend, is net een hele dikke patch geweest die behoorlijk veel glitches heeft opgelost
ik km er echt niet uit: tha darkness 2, soul caliber5 of amalur? ik vind games als oblvion niks, maar fable vind ik rete gaaf hou van shooters en ook games als final fantasy/linaire games
heb het 1e stuk (10min ofzo) gespeeld, en vond het best vet... alleen het armor systeem ben ik niet zo van maja.. vond het wel prettig dat hoe het verhaal verteld werd en dat de wereld redelijk lineair leek ben alleen bang hoe dat later inde game gaat worden ik heb een hekel aan oblivion of dragon age vanwege de TE grote vrijheden... ik vind vrijheden tof tot op zekere hoogte... hoe is dat bij amalar?
Ik wil eens een Skate game proberen Maar moet ik dan met 1,2 of 3 beginnen? Heb er nog nooit een gespeeld en ben er kan er dus ook nog niet veel van
Dan zou ik met deel 2 of 3 beginnen. Deze zijn beter uitgewerkt dan deel 1 + de servers zijn daar wel nog open
En is het wat, want de enige echte enge game tot nu toe waren denk ik eventjes Dead Space 2 en Timesplitters 3 voor de PS2
Ik wil graag sinds een aantal maanden weer een nieuwe game kopen. Ik wil graag een vechtspel. Ik denk nu aan Tekken 6, Street Fighter X Tekken en Soul Calibur V. Ik speel vechtspellen alleen casual, en dus met de controller. Het gaat me er ook om dat ik het gewoon met vrienden op de bank voor de lol kan spelen. Iemand die me hiermee kan helpen?
Kan niks zeggen over SF x Tekken want die is nog niet uit, maar Tekken 6 en SC5 zouden allebei prima keuzes moeten zijn voor 'bankpotjes' tegen vrienden. Het verschil is dat je in SC met wapens vecht en de snelheid wat hoger ligt dan bij Tekken.
Ik vind van wel, maar dat vind ik in principe van alle vechtspellen. Kan totaal niks met een Arcadestick, mij te lomp. Dat hebbende gezegd kan een Arcadestick in handen van de juiste persoon wel degelijk een verschil maken, maar voor Tekken en SC maakt het niet zoveel uit en al helemaal niet als je toch veelal casual speelt (nogmaals, mening).