[XOne] UFC Undisputed 3

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 5 feb 2012.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan bij ufc ook hoor. Je mag alleen geen knieën op het hoofd geven als hij op de grond ligt.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    My mistake..

    Wat zijn jullie meningen tot dusver over UFC 3 ten opzichte van bijvoorbeeld EA MMA of UFC 2010? Ik begin toch echt al een fan te worden! Het is gewoon een heel compleet spel, zonder gekke dingen erin (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Fifa 12).
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Speelt heerlijk en een goeie balans van alles. Game plan vind ik echt geniaal :D (weet niet of het ook al in DD vorige ufc zat)
     
  4. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de game steeds beter worden kan ook beter alle knoppen onthouden had daar in de eerdere versies nog wel eens moeite mee voelt ook echt goed aan .
    Zit nu op 16 wins in mijn career speel niet op moeilijk ofzo dus dat zal het wel zijn maar heb toch al wat partijen het echt moeilijk gehad vooral de eerste in de UFC was echt een stap moeilijker.
    Sla trouwens net een koreaan echt helemaal kapot die gek vloerd mij en ik kom bovenop en ga me daar een party ground and pound op die gek doen .
    Hij kon nog 4x recoveren maar de vijfde x was het gedaan met hem echt cool .
    Die gek hele kop kapot echt beide ogen en neus yehaaaaa
    Hou echt van de game en blijf hem ook nog wel ff spelen npu alleen vandeweek nog ff online proberen
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik zit echt te twijfelen om deze game te halen, Verhalen hier klinken positief!

    Eigenlijk is het meer de vraag of ik morgen langs de FRS ga en hem daar haal of wat goedkoper op internet ;p
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je het vorige deel ook leuk vond of wanneer je een fan bent van de UFC/vechtsporten, dan is het een must-buy.

    Het spel heeft de kracht je een geweldig gevoel te geven wanneer je een keer wint, of dat nou tegen de PC is, online of tegen je vrienden. Daarnaast heb je ten alle tijden het gevoel dat je 'in control' bent. De besturing loopt gewoon vloeiend met het beeld, als je een speciale move er door heen gooit, zie je dat die ook direct uitgevoerd wordt. Het is gewoon een top spel (al was 2010 dat ook al).
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    yourgamezone 39,99
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag veel tijd gestoken in de career mode!
    Wat een geweldig spel _O_
    Bij elke pot heb ik het echt het gevoel alsof ik er zelf sta..
    De UFC sfeer zit er echt in en de besturing is ook echt super :thumbs:
    Met vrienden is deze game ook zo leuk haha soms kan je elkaar wel wurgen :9

    9.0/10

    MUST HAVE voor de UFC fans!
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand tips voor die trainingen? Ik haal bijna nergens 4 sterren, en wat zijn goeie manieren om te trainen, aangezien de ene training je ook weer - geeft in andere stats.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lees dit topic even door als je het maximale uit je CAF wil halen.

    Daarnaast kan ik als tip geven, oefenen. Probeer het gewoon een keer op 4* te halen en mocht dat niet lukken, druk op start en laad je career opnieuw net zo lang tot je het kan. Ik zeg niet dat je elke training op 4* moet halen, maar het is gewoon jammer dat je de trainingen niet kan oefenen zonder dat het (best wel zwaar) ten koste gaat van je stats.

    Bij de vorige UFC's kreeg je 8-10 week om te trainen, waar je bij UFC maar 1 of 2 'actions' krijgt per gevecht. Het trainen is dus uitgebreider, leuker en geavanceerder geworden, terwijl de game je nu veel meer laat vechten! Win-win!
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens , vond de vorige delen zwaar tegenvallen , ook online , speel alleen tegen vrienden.En ea mma was veel beter dan de eerdere ufc's. Maar in ea had je gewoon een flaw dat als je in de full mount terecht kwam datje daar nooit meer uitkwam als je tegenstander ook precies weet wat hij deed.
    Maar dit deel speelt zoveel beter ,vele posities en transitions en het grondwerk en grapplin systeem werkt super goed.
    Net zoals het sub systeem dat nu beter is alhoewel het wel bijna onmogelijk lijkt om iemand te submitten online.

    Ik zat er niet op te wachten , maar ben zwaar verrast door de goeie gameplay.

    En hoe vet is het om met de jongens van nu te knokken !

    Al met al dikke aanrader , voor de mma fan blindelings aankoop iig !
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Thanks.

    Wel vreemd dat je career zo 'snel' voorbij is. Ik had nog geen 50 matches gespeeld of ik moest al met pensioen gaan 8)
     
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Yehaaa ben net kampioen geworden bij de UFC Welterweight tegen Jon Fitch , pfff wat was het een moeilijken hard gevecht hij probeerde me steeds in de submision tepakken en ik probeerder steeds staand tevechten.
    In de vierde ronde had die het bijna voor elkaar na een submissie sloeg die me zo dat je al flink aangeslegen was maar gelukkig was net de ronde afgelopen en in de vijfde ronde sla ik hem knockout in de laatste minuut .
    We hadden beide de kop goed kapot en ben ook echt blij dat ik gewonnen heb yehaaaaaaa
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff gisteren 2 potjes online gespeeld en ik vond het wel weer mooi geweest :+ werd me toch hard geownd zeg.

    Blijf denk ik maar eerst bij de CPU hangen, vind dat toch een stuk leuker.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, ik heb gisteravond even een paar potjes tegen mijn huisgenoten gedaan die inmiddels ook al helemaal enthousiast zijn.. Natuurlijk win ik daar makkelijk van, maar het blijft heel lastig als ze de beste persoon in de gewichtsklasse kiezen.

    Dan kun je namelijk gewoon blijven button bashen zonder dat ze echt moe worden en door de hoge strength, kunnen ze gewoon veel klappen incasseren voordat ze daadwerkelijk KO gaan. Ik denk daarom ook dat ik zelf een ultra-CAF ga maken om online te gaan, simpelweg omdat 10 punten verschil in rating extreem veel is!
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb die thread bekeken, maar er is niet echt uitleg over de trainingen zelf. Ik krijg ze amper op 4 sterren namelijk.

    Nog een vraagje: ik lees veel over booster packs die je voor 240 msp kan kopen, maar ik zie die nergens staan bij marketplace?
     
  17. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    De meest makkelijke om op 4 sterren te krijgen is de heavy bag vind ik dan. Verder is de transition training ook wel te doen voor 4 sterren en anders moet je eens even door de tutorial heen lopen daar staat eigenlijk alles uitgelegd wat je in de trainingen en de gevechten nodig hebt. En hoe meer je het doet hoe beter het gaat.
     
  18. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat dit het eerste spel is wat mij echt agressief maakt haha.
     
  19. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    lol hopelijk wel op een goede manier en niet zoals ik 3 weken geleden met battlefield dat ik mijn controller wegslinger en hij retour word gebracht met een paar knoppen minder
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Op expert of ultimate heb ik dat ook wel een beetje :9
    Advanced speel ik meeste op en vind dat toch wel fijner.
     

Deel Deze Pagina