Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jup, kan gewoon gebruikt worden.

2. nienc

nienc Member

Leuk Bevonden:
    0
    haihai!
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen..
    Ik heb een draadloze headset voor de xbox. (zon zwart oortje wat je aan 1 kant hebt)
    maar ik ben onlangs verhuist en ben mijn kabeltje kwijtgeraakt.. de headset was 40 euro dus ik vind het een beetje zonde om een nieuwe te kopen.

weet iemand waar ik een nieuw kabeltje kan krijgen? of is er een andere die erop past? het was een usb kabel aan de ene kant die in de xbox moest... en aan de andere kant was het zon rond stekkertje..

heb al op internet gezocht naar usb kabels maar ik weet niet welke ik moet hebben!

het gaat om deze headset:

http://www.gamediscounter.com/product/63097/xbox-360-wireless-headset-xbox-360.html

3. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik ben er nu mee bezig! :)

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom moet deze kabel in de xbox dan? Ik kan niet zien wat voor kabel je moet hebben, maar ik neem aan dat het een oplaadkabel is voor de headset?

Dus dat is een ubs naar....mini usb? Zulke kabels heb je voor een paar euro. Ikzelf heb 2 stekkers die je in een stopkontakt kan stoppen en daarin kan een usb kabel in (Action voor 2 euro).

5. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel iemand met een aantal tips voor gratis achtergronden:confused:

6. nienc

nienc Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje!
    haha ja had hem altijd in de xbox (de usb aansluiting) en de andere aansluiting is een kleine ronde.. geen mini usb! maar bedankt voor de tip ga meteen ff langs de action!

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Waar kan je vinden to wanneer je garantie hebt?

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je aanmelden op xbox.com en een reparatie aanvragen, dan krijg je het te zien.

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Mn 360S is met HDMI aangesloten op de TV. Vanaf de TV gaat een tulp (zwart-rood) naar m'n aux-in op de stereo. Dit werkte vroegah wel gewoon. Ik heb wel geluid op de tv, maar het audio-signaal wordt niet doorgegeven naar de stereo. Ik kan dit op de tv niet instellen! Moet dus ergens op de XBOX gebeuren.
    Ik heb geen AV-cable aangesloten op de 360s. Moet ik die speciaal aansluiten, of kan ik ergens iets instellen zodat ik wel geluid heb via mn stereo? Zo ja, waar doe ik dat? Bij settings kom ik niets bijzonders tegen qua audio. Iig niet hetzelfde zoals beschreven staat HIER

Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  10. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon een optische kabel gebruiken tussen je Xbox en stereo?

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Helaas. Stereo heeft geen optische input

12. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan zou ik het helaas niet weten voor je.
    Misschien hebben de ander een idee.

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Heeft je TV geen koptelefoonaansluiting? Dan kan je die gebruiken naar de AUX-IN op de stereo en gaat al je geluid van je TV via je stereo.

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    je kan wel een AV kabel in de xbox doen en daarvan de 2 tulpjes gebruiken om die aan te sluiten op je versterker.
    dan moet je de plastik kap van de AV kabel van de xbox eraf wrikken met een schroevendraaier. Kijk naar de video tutorial in het surround topic.....1 minuutje en klaar.

Het is raar dat de tv t signaal niet doorgeeft. Dat is zeker GEEN instelling van de xbox, maar eentje van de tv.
    Mits je receiver goed staat tenminste! En is je kabeltje wel goed? check dat ff ;)

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kabeltje is goed, want vanaf de dvd heb ik wel geluid en dat gaat ook via de tv ;)
    Ennieweej, ik zal toch nog 's prutsen met de tv instellingen en anders de av-kabel verbouwen.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Net de AV-kabel verbouwd en aangesloten. Mooi niet dus dat het werkt. Zoals gezegd, het ligt niet aan de audio-kabel van tv naar stereo, want dvd doet het wel.

Wat me nog opvlt bij de settings op de 360 is het volgende:
    ik kan bij audio output alleen kiezen voor DIGITAL output en sound effects. De AV-cable lijkt me geen digitale output? Sterker nog, ik heb alle 3 onderliggende mogelijkheden (stereo, 5.5 en WMA pro) geprobeerd, maar geen geluid.

Ik zeg: WTF?! 8)

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    hmm er zit ergens een instelling in die xbox, want ik heb dat wel vaker gelezen....wel beeld , geen geluid.
    wel geluid dvd, geen geluid games etc etc

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanochtend weer een Xbox Live-update bij het aanzetten van mijn console. Wat is er gewijzigd?

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Er is laatst een update gereleased met een fix voor de bug waardoor het zwart level (reference level) incorrect was in video's en in het dashboard.

Verder een aantal performance tweaks.

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar wat brengt deze nieuwe update met zich mee?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Deel Deze Pagina