Ik ben bijna lvl 40! Holy crap, wat voel ik me een powerhouse zeg. Alles op Finesse, compleet met de laatste Destiny Tier van Assassin die je een bonus geeft die gewoon ziek is.
Trouwens, een tip (mocht die nog niet gegeven zijn) wb de trainers: je komt vaak trainers tegen die je niet kunt gebruiken omdat je al te goed bent in die skill. Wat je wel kunt doen is bij een fateweaver alles resetten en je skills weer zo verdelen dat je wél kunt trainen. Punt is, als je voor een reset gaat blijven de skillpoints die je hebt gekregen door boeken en trainers lekker staan. Als je een beetje tijd investeerd in de trainers op deze manier afgaan, dan kun je enorme winst halen. Ik heb Detect Hidden, Stealth, Lockpicking, Sagecraft (epic gems ftw) en Blacksmith helemaal vol en de rest ook aardig hoog. Heel fijn!
Ik moet wel zeggen dat Blacksmithing niet echt nodig is; je vindt altijd wel betere wapens en armor om je heen. Je kunt beter opwaarderen met Sagecrafting...
Alchemy heb ik tot de stap dat je 4 ingredienten kunt gebruiken zodat je potions of fate kunt maken. Als je die strategisch inzet om je XP te boosten dan kun je zeer snel levellen!
Detect Hidden is een must om van alles te vinden! Die lorestones bv geven erg fijne bonussen en je wil niet weten hoeveel hidden objects met loot er zijn.
Wat betreft Finesse: die Lunge heb ik er snel uitgeknikkerd, daar kun je weinig mee... Poison en Bleeding/Critical hit boosters daarentegen: vette shit! Ook leuk; zooitje traps gooien waardoor de meeste monsters op afstand blijven, daarna die special met je boog dat je het pijlen laat regenen. Erg fijn voor al die kleine rotbeestjes!
Laatst bewerkt: 20 feb 2012