Aha vind je het gek dat iedereen dan klaagt Welke lompe Japanner is er met dit idee gekomen. Anyway, ben sinds paar daagjes weer lekker PES2011 aan het spelen met m'n Master League, wat een delicious spel is dat. Mijn favo footie so far.
Heb het spel weer opgepakt en nu bijna een week weer lopen spelen, maar er zijn zoveel dingen die gewoon niet kloppen. Ik moet zeggen dat het spel wel zeker potentie heeft en hou ook goeie hoop voor PES 2013, maar er zijn teveel dingen waar ik me aan irriteer in deze versie.
De passing is net Russische roulette, dat gaat helemaal nergens meer over. Had 'm laatst ook weer gespeeld, ergerde me met name kapot aan die passing.
Klopt, zo schiet ik ook vaak van afstand en met mindere spelers kun je op die manier ook goed hard schieten. Je moet alleen ruimte hebben, anders wordt het schot geblokt of je kunt niet eens schieten. Maar goed, dat is realistisch en zo hoort het ook. Er zijn overigens nog een boel meer truukjes m.b.t. het schieten. Dat is ook allemaal top en het werkt ook, het is alleen zo jammer dat het qua richting geven te vaak niet lekker werkt. En dat is zonde.
Ik vraag me af of dat bewust zo is geprogrammeerd. Net wat je zegt, wie bedenkt zoiets? Ik denk dat het toevallig zo werkt omdat het niet goed geprogrammeerd is. Klinkt krom, geef ik toe, maar soms gebeurt het dat een programma door slecht programmeren bij-effecten heeft en dit lijkt me hier het geval.
Gisteravond even een paar potjes PES 2011 gespeeld. Wat speelt dat spel, op sommige punten veel lekkerder dan PES 2012 zeg. Passen is echt een verademing, lekker strak, schoten zijn ook veel logischer. Helaas mis je dan weer de A.I. van PES 2012. Combinatie van PES 2011 en PES 2012 lijkt me echt geweldig, hopelijk komt PES 2013 in de buurt daarvan.
Dit vind ik onzin eigenlijk. Dit is bijna een standaardregel in PES. Geen ruimte is een kutschot. In het voetbal zie je echt wel verdekte schoten die kanonhard zijn. Dus realistisch zou ik het niet willen noemen. Het zit al jaren in PES en daarom zou ik bijna zelf gaan geloven dat het hoort, maar dat is niet zo En eens met bovenstaande post. Als PES2012 dat gevoel kan geven bij het scoren van 2011 hebben we een juweeltje. Helaas heeft Konami er een handje van om dan weer iets anders te verneuken.
Ik heb een vraag over ML offline, hoe kan ik een speler kopen? Ik druk telkens begin onderhandelingen ofzo maar dan na een week dan is de onderhandelingen afgebroken. Dit heb ik al met vijf verschillende spelers gehad ofzo..
Maar ik heb niet eens de kans gehad om geld te bieden? Er komt gelijk gewoon te staan onderhandelingen afgebroken..
De Pro Evolution series dienen gewoon een nieuwe verantwoordelijke aan te stellen. Met alle respect maar ik zie Seabass het gat met Fifa nooit meer goed maken. Neem een voorbeeld aan Fifa, soms moet je gewoon een nieuwe leidinggevende aanstellen met andere ideeën.
Gast, ik vind PES gewoon veel beter dan PES. FIFA is echt te voorspelbaar en met PES voel ik een bepaalde vrijheid die ik niet bij FIFA voel.
Gast, wie zegt dat je PES niet beter mag vinden dan Fifa, het feit is echter wel dat het merendeel waaronder ik Fifa beter vind in vele opzichten. De meeste reviewers zelf op het PES forum delen over het algemeen deze mening.
Wat een bagger spel is dit zeg.... PEs was goed... laatste paar jaar alleen bagger wat ze uitbrengen... Game ligt niks voor niks binnen paar weken al in de budget bakken..
Werkt een option file van PES12 ook in PES11? Wil PES11 weer kopen, maar wil daarbij een option file met kits van 11/12.
Ja en nee. Het werkt niet om een optionfile uit PES 2012 in PES 2011 te gebruiken, voor zover ik weet dan. Maar je kunt natuurlijk wel een option file met kits van 11/12 gebruiken in PES 2011, zolang die maar voor PES 2011 is. Volgens mij zijn deze gewoon te vinden.
Bagger is misschien een beetje overdreven. Ik vind 2012 ook geen goede game, daarvoor zijn er teveel dingen die niet kloppen. Maar zo heeft fifa weer haar eigen mankementen. Beide voetbalgames zijn eigenlijk onder de maat. Dit heb ik maar gewoon geaccepteerd. Mensen die zeggen dat fifa 12 goed is neem ik bij voorbaat al niet serieus. Wat mij echter nog het meeste stoort aan Konami is dat ze bepaalde dingen gewoon negeren. Ik kan dit spel online gewoon niet meer spelen vanwege de snelheid en BARCA. Ongelofelijk dat Konami niet gewoon een ONLINE FILTER programeert! Terwijl de hele community hierom smeekt... Ik snap ook niet dat die Barca spelertjes nog enige voldoening uit de game kunnen halen. En maar rennen voor het leven. BAH!