met de game begonnen. Erg strakke graphics, de intro, die ondervraging wow! mark en execute is ook echt awesome!
Er zit heel veel goed in Conviction, helaas zitten er ook een paar levels in die eigenlijk nooit het spel hadden mogen halen. Teveel engine wissels en te lang met het concept geklooid. Heb nog wel goede hoop voor de volgende want Conviction op zn best is nog steeds erg tof
Vind hem erg vet tot nu toe. Speel op realistic en het is best moeilijk helemaal onopgemerkt te blijven. Gelukkig heb je veel manieren om weer te verdwijnen. En de kills zijn bruut! En engine wissels??? Is toch allemaal ue3? EDIT: Realistic difficulty maakt het wel lekker spannend, je bent zo dood!
UE2.5 zelfs tijdens de ontwikkeling zijn ze te vaak gewisseld en is het concept te vaak veranderd. Daarom zitten er ook wat mindere levels in want als ze alleen het goeie spul hadden uitgebracht zou de game te kort worden
Zit nu net in de missie van Irak volgens mij, maar kun je de kills die je maakt niet wegslepen naar een donker hoekje?
Level kun je volgens mij niet eens uitspelen zonder een vuurgevecht aan te moeten gaan. Vond het maar een stomme missie.
Hou gewoon de B knop in waardoor je iemand uitschakelt maar niet doodt. Dan loop je gewoon met hem naar 'n donker hoekje waar je hem vervolgens wel afmaakt door weer op B te drukken. Dat doe ik in ieder geval altijd
Waar blijft de beta van Ghost Recon Future Soldier? Hij zou vandaag verschijnen via Splinter Cell Conviction ofzo? Heeft iemand 'm al ergens kunnen downloaden??