Samen opdrachten uitvoeren Vorig jaar heb ik in het spel CoD Black Ops een gamemode (offline) gespeeld dat je met zijn tweeën opdrachten uitvoert. Je gaat bijvoorbeeld op stap met wat honden en moet tegenstanders uitschakelen.. Ik kan totaal niet meer vinden waar dit in het spel zit (Campaign / MultiPlayer).. Iemand een idee?
Bedoel je niet Modern Warfare 2? Daar meende ik me te herinneren dat in SpecOps de missie zat in een besneeuwde level dat je inderdaad mensen en honden moest uitschakelen, denk dat je dat bedoelt? Zoja, volgens mij zit er nu ook weer SpecOps in?
In Black Ops zit geen spec-ops maar Zombies. In Modern warfare 3 zit wel weer spec-ops (en geen zombies)
Bedankt voor de reacties en jullie hebben inderdaad gelijk. De Spec-Ops opdrachten zitten inderdaad in de Modern Warfare 2/3 serie en niet in Black Ops
Kan de zombie thread niet vinden dan maar hier Iemand zin om voor de moon achievement te gaan? Ben van plan om Cryogenic Slumber Party te halen en als er nog animo is voor Big Bang Theory. Zondag vanaf 17:00(?) - MrBeast NL - Proweber (kan waarschijnlijk niet) - -
Tomahawk Pure mazzel maar wel grappig: binnen 30 seconden van grote afstand twee keer dezelfde speler met een Tomahawk neergehaald:
Black Ops 2? Give me a fucking break zeg... EDIT Wees eens origineel ofzo... Maargoed, het blijven geruchten.
Yep, heb hem binnen gekregen voor Xbox, kan ik weer de story opnieuw spelen. Gister nog multiplayer gespeeld maar ben niet zo goed maar toch nog iets van 36-11 gespeeld.