[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben bang dat de SSX pro's me gaan uitlachen dat ik niet awesome genoeg ben. :+ Ik heb het altijd heel leuk gevonden, maar ben geen seconde goed geweest. :p
    Hier alvast de eerste tutorial, kun je die thuis skippen. :cool:


    edit: En de 2e:

    [yt]nEhwHiOH1eQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe kan ik nou weer als ik die level met die dame heb gedaan weer opnieuw doen, want je kunt daarna via het menu 2 levels spelen, een race en een trick it level maar niet meer alleen zoals in het 2e filmpje van Dulle
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Classic Control Scheme zit er ook in dat is wel nice.. maar nu vraag ik me af of er een voordeel/nadeel aan zit. Aangezien classic echt met wind up werkt en nieuw niet helemaal.

    Wind up = als je eenmaal jump knop ingedrukt hebt, dan kan je alvast een richting ingedrukt houden voor de stunt (bijv. naar achter voor achterover salto) en hoe langer je dat doet hoe sneller de salto's worden. Echter kan je je character dan niet meer naar links/rechts sturen tijdens het ingedrukt houden van de jump knop.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan wel, maar heel beperkt. Mijn probleem is dus dat ik constant die knop ingedrukt houd. :+ Deed ik ook altijd al bij Tony Hawk.

    ipv een bronzen maar een zilveren run geupload. Nog voor het begonnen was met uploaden wist ik het al te verbeten. :p



     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Speel het liefst gewoon classic controls zoals old school SSX met de schouderbuttons tricken en lekker winden _O__O_ hij speelt overigens heerlijk weg..

    Ben alleen zo te zien wel bang dat er geen half uur berg in zit :'-( Dat was het meest geniale van SSX 3. Gewoon bovenaan beginnen, lekker die muziek en een half uur heerlijk relaxed die berg af glijden.
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Het is mij trouwens nog niet gelukt om die helikopter te raken 8).
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zit er gewoon in hoor zo'n freeride.
    Of ie ook een half uur duurt dat weet ik niet.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is precies waar me om gaat. Nu heb je wss veel free rides op verschillende bergen van 5 - 10 min., ook wel gaaf.. maar vond dat half uur zo relaxed.


    Mij echt de eerste keer al, per ongeluk :+ Nu ik 'm wil raken lukt 't niet.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er uit als een te zieke game. Eindelijk weer lekkere fun. Kan niet wachten om straks thuis te zijn en lekker met deze demo aan de slag te gaan.

    Keep them comin' Dulle! _O_
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je in de demo ookal geotags gebruiken?
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, je hebt een tutorial. Een trick-it op een baan en een race-it op een baan.
    Best wel wat content. Vooral omdat zo'n echt enorm veel "routes" kent over de standaard route. Het is echt vol geflikkerd met ramps rails noem het maar op.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de filmpjes van Dulle bekeken en het viel me wel op dat de muziek steeds onderbroken wordt voor dat irritante Tricky deuntje. Ik hoop wel dat je dat uit kan zetten.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Juist heerlijk dat tricky deuntje, beter dan die herrie in de demo. Fucking hell. 8)

    Vond het niet bijzonder, had het na een baan wel gezien, speelt wel lekker en is wel oké. Ooit voor €10/€15 ofzo.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga hem zo eens binnen halen,maar hoe vinden jullie hem? Is het een beetje terug naar de geweldige over the top fun uit SSX en Tricky?
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je uitzetten. Je hebt 3 opties: deuntje (dat gaat na x aantal seconde weg) loop (dan blijft herhalen zolang je in die shit zit) of helemaal niet

    De (3?) tracks in de demo zijn awesome _O__O_

    Lijkt meer op SSX 3.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Even downloaden maar, filmpjes zagen er erg tof uit van de demo.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij wel..:thumbs:8) Uber game!!
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game,ik ben blij dat ik hem gepreorderd heb.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op zavvi uk krijg je bij pre-order een board bonus. Nou sta ik daar niet bepaald om te springen, maar dan zou je verwachten dat je bij zavvi nl ook een pre-order bonus krijgt.
    Dacht dat er meer pre-order bonus was (extra character etc). Wellicht bij een shop waar je 60 euro neer moet leggen, wat ik niet ga doen. Eerst m'n nieuwe HDD maar eens binnen krijgen en dan heb ik nog hoop games te spelen, en veel te weinig tijd. Als m'n stage is afgelopen weer flink wat tijd en denk maar eens halen, dan is die ongetwijfeld ook al weer lekker geprijsd.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn er mensen die tijden willen vergelijken als ssx uit is?

    Zo ja, gamertag:

    AnubisNefer
     

Deel Deze Pagina