Hoi Moppies, Speciaal voor de Fanatec mensen met een normaal CSR wheel: Hi Bastian, thank you for your email. Here you get a link where you can download the new firmware. www.mediafire.com/file/pbpd5gf2b5opfir/FanatecFwUpdate_Vista_Win7_CSR_706.zip http://www.mediafire.com/file/up89pmt9i7teem1/FanatecFwUpdate_Win7_Vista_XP_CSR_706.zip Please read the instructions carefully before you make the update. I am sure you will like the new firmware. Best Regards / Mit freundlichen Grüßen Johannes Kirsch (Fanatec Support Team) ---------------------- Volg tijdens de juiste .exe file (die je als administrator runt) de instructies en het je zal merken dat de installatie vrij eenvoudig gaat. Het gaat om de nieuwste firmware Let wel, het blijft op eigen risico. Maar ik zeg altijd maar zo: Als het mij lukt.... De presets onthoud hij nu voor me, de mic moet ik nog testen!
In-game ook? of alleen in de replay? Volgens mij als je met koppeling schakelt zit je in zo'n race in de replay zo op 100% terwijl dat in de race niet zo is.
Zoals beloofd zou ik mijn paint nog posten. Helaas mis ik ook de tweede race vanwege een lang weekend skiën. Succes! De Mazda is nog met de verkeerde upgrades en zonder de verplichte stickers. MazdaMX5 front by Menno1988, on Flickr MazdaMX5 back by Menno1988, on Flickr
Ik zal straks de herhaling terugkijken. Ik denk dat ik in de 2e ronde teveel mijn lijnen van de race ervoor aanhield dus ik paste mij niet goed aan het deelnemersveld dus ik denk dat ik inderdaad te snel vooruit wilde. Ik raakte Mazda omdat ik de binnenbocht had in de 1e scherpe bocht naar rechts en bij het uitkomen iemand hoorde zeggen dat ik hem sneed dus ik was druk bezig om te zien waar hij dan zat en daardoor miste ik mijn rempunt en knalde ik op MazdaMPS. Verder vond ik dat AlphaNL de laatste bocht te hard naar binnen sneed waardoor ik geen kant meer op kon. De 1e race ging heel mooi en ik baalde er wel van dat de 2e zo chaos was. Ik zal komende zondag voorzichtiger zijn want ik vind het wel een mooie cup en wil ook dat iedereen er plezier aan heeft.
@ Denvan, nee. Ken Rovaro in het spel nu enige tijd en van hem kan ik zeggen (zonder de herhaling te bekijken) dat hij niet bewust op zoek is naar botsingen. Dus eigenlijk ja, wel een mening . @ Blauw Hok, jij hebt ook iets beloofd aan Cook!
Nee, hoor. Cook heeft mij gezegd erin te rijden als ik hem zou maken Plus Tracks heeft nu een Hello Kitty paint, teveel kitty-ness kunnen de lobby's niet aan.
Dat weet ik ook wel. Ik was ook wel benieuwd naar een mening van de herhaling. Ik knalde juist op hem toen hij van het gas ging en een andere lijn pakte. Daarna probeerde ik weer voorzichtig op de baan te komen.
Alle feedback (tip en top) is uiteraard welkom . Laten we het afsluiten met het feit dat het met de Mazda voor iedereen de eerste keer 10 ronden met 14 man competitie achter elkaar was en de gevechten op de baan een compleet andere (lees: positieve) ervaring geven tov de Peugeot. Gezien het resultaat op Laguna en eerdere actie met de Peugeot tussen Denvan en mij op de Nordschleife waar ik helaas lijdend voorwerp was (Ik heb daar overigens geen moeite mee want competatief racen kan nu eenmaal zo uitpakken) denk ik dat verdere sancties niet van toepassing hoeven zijn en dat de zaak daarmee wat mij betreft uit de lucht is : Ik zal de zaterdag voor motegi in ieder geval wat tijd maken voor hotlaps want competatief racen incl. je lijnen houden en weten wanneer je ruimte laat is juist de ervaring waar ik naar zoek in de competitie. Uiteindelijk vind ik het vooral supergaaf deel uit te maken van ons bonte gezelschap Forza enthousiasten!
Laguna Seca is op zich al een vrij technisch, lastig circuit, en combineer dat met 14 racers die bijna geen ervaring hebben met de mx-5 (die stukke lastiger rijd dan de peugeot 207s), en dan krijg je soms inschattingsfoutjes, vooral met remmen. Aan de andere kant, in Heat 1 in de laatste paar rondes leuk gevecht gehad met Rovaro. Helaas in heat 2 kwam ik door een late remactie tegen BassieBaas aan, en verknalde ik enigszins zijn race. Mijn excuses daarvoor... Lesje voor mij, meer afstand houden of een andere race/remlijn pakken
Ik reed daar de normale lijn die iedereen rijdt en rem de bocht goed aan, maar jij remt veeeel te laat, schiet langs mij en nog een andere auto ertussen en knalt binnendoor tegen mij aan. Daar had ik behoorlijk last van, net als de ram van Blauwhok in de 2e bocht in heat 2.
De mazda rijd echt anders dan de peugeot. Zoals bergje zegt, Ik heb misschien 50 KM gereden in de Mazda. En dat was niet eens op Laguna seca. Dus inderdaad, Lastig circuit met weinig zicht in een aantal bochten plus een onbekende auto geeft gewoon wat foutjes.
Klopt, en als iedereen dat gewoon erkent en een beetje voorzichtig is is het geen probleem Volgende week gaat het mss al beter.
Iedereen had moeite om goed op omstanders te letten. Bedenk gewoon voor jezelf als er 3.. 2.. 1.. op je beeldscherm staat dat je geconcentreerd bent en goed anticipeert op situaties. Dat kan natuurlijk bij iedereen een keer fout gaan. We hebben besloten om niemand punten af te pakken of wat dan ook. Gewoon een algemene melding aan iedereen om extra op te letten met die Mazda. Met de tijd zal het ook wel beter gaan Ben het eens met Bergje dat Laguna Seca een erg technisch circuit is. Je raakt heel gemakkelijk van de baan af in de eerste paar bochten. Daarbij helpt de snelle bocht voor de corkscrew ook niet in stabiliteit, om over de corkscrew zelf nog maar te zwijgen. Vervolgens komt die flauwe bocht naar beneden die iedereen anders neemt. Kortom, moeilijk! Enige puntje wat ik zelf nog merkte maar geen last van had was toen ik Alpha NL wilde inhalen in de tweede heat (een na laatste ronde ofzo). Kreeg wat weinig ruimte maar ben me ook wel bewust ervan dat de baan erg smal was!
Ik heb jou nergens 'geramt', jij remde vroeg en daar kon ik niet meer op anticiperen. Mede doordat ik ook een racer in mijn flank had. Het was een fout, en ik heb dat ook direct via de mic aangegeven alsmede mijn excuses gemaakt.
Heb ik niet gehoord, het was behoorlijk balen, want ik reed in goede positie, maar ik snap dat het in the heat of the moment gebeurde en ik rijd zelf ook niet foutloos, dus no hard feelings