Ik speel iig met de knopjes. Vind games die de stick gebruiken altijd maar vreselijk. Kan er maar niet aan wennen en speelt gewoon niet lekker.
Speelt heerlijk En met de classic controls helemaal gevoel van SSX 3 maar dan nog veel gruwelijker opgezet echt een dikke vette speeltuin. Ik moet wel zeggen dat als je met normale controls speelt een beetje "SSX" weg valt. Juist wind-up met D-pad en tricken met de combinaties schouderbuttons is typisch SSX.
Weet iemand of die Mt Fuji pre-order bullshit niet gewoon ingame te unlocken valt? Heb het gevoel dat die limited edition echt nep is! Net als alle andere pre order bonussen van ssx. 55 euro voor de limited met een code voor mt fuji en eddie, of 45 euro voor de gewone versie met een code voor kaoris board! Wtf? Is mt fuji nou ingame te unlocken? Weet iemand dit?
Dank over de tip bij Consoleshop. Meteen daar gepreordered . Eddie en Mt Fuji dus mooi erbij en op donderdag binnen. Ben nu al verslaafd aan de demo, kan niet wachten om op meer banen tijden te gaan vergelijken en gewoon de snelste routes gaan ontdekken. Het is nu al een blast! Had niet verwacht dat ik zo'n game bij de release zou willen halen, maar SSX is en blijft echt fantastisch voor mij. Kreeg weer stiekem een beetje het gevoel van 12 jaar oud zijn oid en Tricky dag in dag uit spelen. Op de Race it in de Rockies nu Gold gehaald. Ik eindig deze dag met een tijd van 2.11.17, sneller kon nu gewoon echt niet. Geloof me, ive tried. Haha.
Misschien ben ik een beetje een ouwe lul aan het worden Maar jezus wat een snelheid heeft deze nieuwe SSX. Lijkt wel Burnout op snowboards! Verder wel erg gaaf hoor! Maar moet wel wennen aan de snelheid en chaos!
Ikzelf heb de vorige SSX games altijd op de PS2 gespeeld, dus zit nu te twijffelen om hem ook weer old skool op de ps3 te gaan kopen. De demo zal het verschil moeten maken. Weet iemand hoelaat deze op ps network komt kan hem nu nog niet vinden? Zal er veel verschil in zitten? Vind de 360 demo anders wel gruwelijk vet!
Inmiddels de ps3 demo gespeeld (usa store) en ik ga hem kopen voor de ps3! Die controller is ervoor gemaakt voor deze game. Kan ook komen omdat ik de vorige delen allemaal gespeeld heb op de ps2. Topgame damn wat is hij vet!