[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er is helemaal niks mis met CGI. Waarom zou ik dat vinden?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik meen weleens gelezen te hebben over een hekel aan een overmaat aan CGI. Mocht ik fout zitten, mijn excuses. :p

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh, dat zou best kunnen. Als de CGI in dienst staat van de film is er niks mis mee en kan het juist zelfs een geweldig middel zijn. De film moet echter niet in dienst staan van CGI.

4. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Source Code (2011)

Gave film die een nieuw concept uitvoert wat ik nog niet ben tegen gekomen met mijn film categorie. Dit concept vind ik erg goed uitgewerkt en kijkt lekker weg.

8/10

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet als het van Scorsese is natuurlijk :+

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Of van het IFFR. Daar draaien ook alleen maar goede films, natuurlijk.

Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hugo
    Prachtig _O_. Sublieme sfeer, muziek, humor en verhaal. Aan het begin vond ik het blauw/geel contrast in de film echt vervelend maar uiteindelijk viel het toch mee.Gewoon echt een heerlijke feel good movie, pareltje imo. 8.5

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Nog meer mensen die heel erg uitkijken naar Skyfall? Ben benieuwd wanneer de eerste trailer komt. Daniel Craig is gewoon heerlijk. :D

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, ik! Danial Craig is de beste bond vind ik. Al vond ik Quantum of Solace wel een slechte film. Maar dat lag niet aan hem. Hugo ga ik deze week in de bios kijken. Die moet ik gezien hebben volgens mij.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gisteravond nog Hobo With A Shotgun gezien. Ongelooflijk slecht en triest.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had ook niet anders verwacht van de nadagen van Hauers carriere. Zijn maar weinig acteurs die dan nog presteren. Beste voorbeeld is misschien wel Clint Eastwood, zowel regisseur als acteur @ Million Dollar Baby. :thumbs:

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, je kunt Hauer hoogstens verwijten dat hij hapt op zo'n belachelijk scenario. Verder kan je het amper goed of slecht noemen, hoe hij z'n rol vervult, zo ontzettend inhoudsloos en stompzinnig is dit.

Het is dat ik met twee vrienden zat te kijken, anders had ik hem ruim voortijdig stop gezet.

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Grappig hoe smaken zo verschillen, dit was een van de leukste films die ik afgelopen jaar gezien heb.:)

Wat een klinkklare onzin. Dit lijkt alsof je gegoogled heb op 'bejaarde akteur' en 'Oscar'.

Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Geniale film!! Als je nou een film verwacht over de diepere zin van het leven dan kan ik me voorstellen dat je ietwat teleurgesteld wordt, maar ik heb zelden zoveel lol gehad met een film. Hauer is een toffe hobo _O_

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mee eens, Hauer is in mijn ogen nooit een groot acteur geweest. Daarom vind ik het juist wél erg leuk van hem dat hij het ook nu niet meer probeert, maar gewoon domme films gaat doen als Hobo With a Shotgun.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hauers hoogtepunt is Blade Runner geweest en daarna is het weer met een rotvaart bergafwaarts gegaan.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ^
    Dat.

Puss in Boots
    Vermakelijke spin-off van de kat uit Shrek. De stem van Antonio Banderas doet wonderen. Heerlijke flauwe humor en een leuk sprookjes verhaal. Ik kon er wel van genieten.

Stuk dat Humpty Dumpty zegt : "Als je in haar ogen kijkt, dan versteen je! Het is zo'n verschrikkelijk monster" ... dat het dan vervolgens een gans blijkt te zijn :+

Leuke film! Heerlijk om samen met de vriendin of een P.I.N.O te kijken.
    8/10

Tower Heist
    Film over een rijke horeca-baas die opgepakt word voor fraude. Blijkt ook nog dat hij al het pensioen geld van zijn personeel heeft opgemaakt aan investeringen. Goed, beetje het dertien-in-een-dozijn verhaal maar dat mag de pret niet drukken. Afgezien van het "slome" begin waar je je eigen afvraagt wie wie is en wat doet is het een leuke film om te kijken.

Misdaad-comedy op z'n best, zo vat ik het denk wel goed samen. Oh, Eddie Murphy!

7/10

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

qft

al moet ik zeggen dat ik dan zoiets als Hobo with a shotgun wel weer grappig vind. Vind de film zelf waardeloos maar het is altijd nog beter dan kutfilms maken die zichzelf wel serieus nemen.

Hobo with a shotgun is pulp en iedereen die erbij betrokken was weet dat maar al te goed.

Gister ook Hugo gezien. Vond het een mooie film. Klein verhaaltje maar mooi in beeld gebracht en anders dan ik had verwacht. Ik had van tevoren bijna niks over de film gelezen dus verwachtte eigenlijk een meer standaard fantasie/actie jeugdfilm verhaaltje (vooral omdat er in de synopsis in XBMC iets stond over een robot :+). Vond het erg knap hoe Scorcese alle moderne technieken uit de kast trekt om een klein persoonlijk verhaaltje te vertellen wat de hele tijd boeiend blijft en waarbij alle special effects totaal niet in de weg zitten maar alleen maar toevoegen waar nodig.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren 'Warrior' gekeken. Na alle positieve verhalen en mijn voorliefde voor kickboxen en mma eigenlijk best wel een tegenvaller. De film is qua verhaal een Hollywood-cliche van hier tot en met Tokio en de verhalen zijn al eens gedaan door Jean Claude van Damme (het wegrennen van het leger) en Rocky (met zijn vrouw) ow en natuurlijk ook The Fighter (2 broers). Voeg daar nog een oude trainer aan toe met de nodige problemen en je hebt een stapel cliché's waar je u tegen zegt.

Verder was de film nodeloos dramatisch op momenten.

Maar eerlijk is eerlijk, ik zat op het randje van mijn stoel bij de laatste gevechten en het hele mma gebeuren is eens een keer wat anders dan het standaard boxen waar meestal voor gekozen wordt.

6

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oeh na Hugo nu ook Tin Tin uit.
    Moet nog zoveel zien maar totaal geen tijd. :)
    En als ik tijd heb kijk ik een aflevering van The Wire die net even wat makkelijker is voor een klein uurtje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina