[XOne] The Darkness 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 jul 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gisteren ook aan begonnen, haalt niet het niveau van het origineel maar nog steeds vermakelijk. Niet de vrijheid zoals in 1, dit keer is het wel meer linear. Missie, naar ja mansion en vanuit daar weer een missie starten. Maar de gameplay is gewoon lekker, en dit keer heb je toch meer controle over The Darkness en je wapens. Sommige momenten zijn echt heftig smerig. Genoeg mensen die je zult herkennen uit het origineel (Jenny <3 ) en de loading screens zijn weer in de stijl zoals in deel een.

    Snap alleen twee dingen niet echt, ben nu aangekomen bij die hoerenhuis nadat ik Swifty heb lastig gevallen. Doe maar even in een spoiler voor de zekerheid:
    In het einde van deel 1 neemt The Darkness uiteindelijk Jackie geheel over. Maar nu springen we opeens twee jaar verder en vertellen ze dat Jackie in al die tijd The Darkness onder controle heeft gehouden. Hoe kan dat, had toch wat meer verwacht van dat einde. Zag dat die gek (weet zijn naam even niet, Jimmy ofzo?) Jackie wel heeft geholpen. Vertellen ze dit later nog of wat?

    En hoezo praat iedereen opeens over Jackie's vader als of ze hem kennen. Jackie kwam toch uit een weeshuis en was geadopteerd door Paulie (en verder geen bloedverwant van Jackie is). Jackie's echte vader is dood gegaan op de geboorte van Jackie omdat The Darkness overstapt naar een nieuwe host?
    Trouwens, meer last hier die de game niet kunnen installeren op hun HDD. Hij blijft maar laden en wilt niet starten met het installeren. 8)
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Game net uitgespeelt en wat is de game goed zeg , hijs wat kort maarja dat zijn 90% van de games tegenwoordig dus daar zal ik niet over klagen .
    Heb noit het eerste deel gespeelt maar zal die toch eens ergens oppikken want ben blij verast met de game . En die darkling is echt cool , wat die gek allemaal uithaalt met zijn rare fratsen hahahahha
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hahahah precies, bij mij stond hij een keer op een dode enemy te pissen _O_.
     
  4. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    of scheten bij iemand in zijn porem hahahahaha
     
  5. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    over je spoiler: je bent nog vrij in het begin van de game. Misschien wordt dit nog allemaal wel uitgelegd. Ik zit zelf ook nog in het verhaal dus ik heb geen antwoorden voor je. Ik vind deel 2 beter omdat het schieten veel beter aanvoelt.

    Heb geen problemen met de game installeren. Probeer het eens als je niet bent ingelogd met je gamertag. Dat wil wel eens helpen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, einde was echt erg tof! Vind deel een nog steeds een heel stuk beter, maar Digital Extremes heeft toch goed werk verricht. Einde is duidelijk, kom maar op met TD3! _O_

    Gekozen om te springen in de asylum. Fucking baas dat stuk, had al verwacht dat Jenny uiteindelijk zou transformeren naar Angelus. Baaaaaas! Kom maar op met een derde deel waar Jackie met The Darkness uit de hell komt en het op neemt tegen Angelus.
     
  7. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker tof, alleen eerst Final Fantasy 13-2 en nu dit....ik kan dit soort eindes niet meer aan in games....8)

    Ik ga vandaag beginnen met New Game+
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game en damn wat een heerlijke sfeer en graphics

    alleen 1 vraagje, ik heb d ecodes van de limited ediiotn geredeemed maar hoe gebruik/activeer ik die nu ingame??
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De outfit van je Darkling kun je bij Options ergens veranderen, en die 2 extra krachten kun je bij het eerst volgende punt ingame kopen waar je ook die andere powerups kunt kopen. Daar kom je snel genoeg achter! :)
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo, de game gisteravond 1000G gehaald. Wat een fucking coole game dit, enige nadeel is dat 'ie zo kort is. _O_
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik hoor hier allemaal mooie verhalen, wat lullen die fokkers in de PU dan? 7- hebben ze daar gegeven als ik goed herinner. De helft van hen is echt een boutenredactie dan zeg, als je hier best wel positief commentaar leest.
     
  12. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ga ik nooit af op reviews, ik weet vaak zelf wel of iets mijn smaak is of niet. :b:
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Maar die gast die deze game in de PU gereviewd heeft is ook wel een droplul (Wouter). :+ Hij zeikt dat de game lelijk is (oh?), lineair (Darkness 1 was pas lineair), en er slechte grappen in zitten.

    Nehoor, deze game zou van mij zo een 9+ krijgen. Maar je kan het tegenwoordig niet meer maken om een game zo kort als deze uit te brengen dus maak ik er een 8 van :)
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, je kan chapters selecteren als je de game uit hebt.

    Zou de game zelf een goede acht geven. Game is gewoon te kort. Al is het opnieuw een echte cult game zoals TD1 ook was. Verhaal en sfeer zijn weer ouderwets sterk, en gameplay is ook bruut.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok en kan je dan ook zien hoeveel relics je in elke chapter wel/niet heb en en dan die dan wel haen en krijg je dan alsnog de achieve?
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Say what?

    Je kunt zien welke relics je nog moet in welke chapter ja.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hier ook erg benieuwd naar deel 2!
    Deel 1 is al een tijd geleden maar was erg vet!

    Iemand die hem al verkopen wilt? :+
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thx dus als ik die gemiste dan toch haal door chapter selcect krijg ik dan alsnog de achieve vanalle relics?
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Huh? Ik snap geen hol van je "Nederlands" 8)
     

Deel Deze Pagina