FM4 [Finished] Scirocco R Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2012.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Buiten de hoge kerbs is het ook oppassen in heat 2 bij het uitkomen van de pit. Je komt daar gelijk op de ideale lijn terecht waar men dan rond de 190 p/hr komt aanrijden. Iedereen dus svp daar goed opletten.

Ben er gewoon bij....

Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gisteravond nog ff een Sirocco bestickerd met de verplichte livery..... met een subtiele toevoeging.

PS: niks met de afstelling, tis alleen niet mijn merk ;)

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    lol :+ Volkswagen jongûh

Ik ben thuis, en dus ook aanwezig vanavond :) zin in!

4. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ik hoop alleen voor je dat je dan wordt toegelaten door de FIA.... Fl(avorlicious)A(sjemenou)

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dit is echt niet mijn circuit, ik krijg die bochten gewoon niet onder controle, ene keer gaat een bocht goed en de andere keer snijd ik hem weer verkeerd aan, er zitten veel van die lange bochten in, waar je precies goed moet remmen, want anders lig je zo aan de buitenkant de bocht uit of moet je veel te veel snelheid inleveren om te corrigeren. Voorspel dus dat ik niet veel verder zal komen dan de eenanlaatste plaats.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je moet gewoon rustig rijden dan. Geen risico nemen. Als je geen fouten maakt win je waarschijnlijk nog plekken ook.

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik echt plekken wil winnen moet ik heel goed rijden, als ik op mn gemak ga rijden ben ik te langzaam. Had met oefenen 1 clean rondje 1:42:xx, maar meestal in de 1:44, volgens mij vrij langzaam.

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar je wint plekken door de anderen die de lucht on vliegen. Zullen er vast wel een paar crashes komen denk ik zo.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, helaas was ik daar zelf 2 keer bij betrokken, eerste bochten al twee op de baan, knalde ik op, viel nog mee, tweede ronde hoorde ik iets over iemand op de baan en de bocht daarna knal ik volop 2 auto's. Dus weer een race zonder duels, jammer, nog 13e geworden omdat er 2 waren uitgevallen.

Nu zo op de 2e rij starten, hopelijk gaat het nu goed zonder botsingen.

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik zei het gisteren al. Hier dé tactiek:

Als je in een battle bent, zorg er voor dat je bij de gevaarlijke bochten gas inhoudt zodat de gene achter jou de binnenbocht neemt. Die vliegt over de kop. Jij gaat op de rem. +1 plek

11. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Bh

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Volgens mij sta ik nu nog net 2 puntjes voor op bergje. Tracks en ik wouden de laatste ronde te veel en dat was fataal.

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik had het bij de 2e Heat wat Alpha hierboven al omschreef... ronde 10 knal ik volop een crash voor me. Weg mooie (althans voor mij) 9e plek. Heren, leuk dat je strijd, maar zoals Nori al beschrijft, soms net ff inhouden.... Kost nu dus 4 plaatsen in de min voor iemand die er totaal niet bij was betrokken. Toch jammer.

15. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De uitslag:

Kwalificatie:

Heat 1:

13.
    14.
    15.

Heat 2:

13. Surrealistic
    14.Tracks789
    15.BassieBaas

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik werd dus in Heat 2 13e

17. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd blauw hok
    2e heat ging erg goed alleen ik was te gretig wilde teveel en nam daarom een te groot risico waardoor ik in de laatste ronde op mijn zijkant terecht kwam en toen ik weer op 4wielen was raakte ik flavourlicious en veroorzaakte een crash waar o.a. surreallistic en nog andere mensen door benadeeld werden mijn excuses hiervoor was uiteindelijk 14e in heat 2

18. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2e heat ging ook niet soepel. Weliswaar door externe problemen (mijn HDMI switch, ik deel mijn pc monitor samen met mijn race-xbox) switchte spontaan terug naar pc mode, waardoor ik een paar secondes blind reed, en daardoor Flavour aantikte . Op mijn pc zie ik (door mijn capture software) mijn xbox scherm gewindow-ed, en koos snel voor de zandbak. Daarna was ik helemaal uit mijn doen (ritme) en nam ik ook nog eens de beruchte curbs, waardoor ik Loyal benadeelde.

Eerste heat ging wel vlekkeloos, ik had nog een leuk duel met Flavour in de laatste 5 rondjes, en omdat we op de leaderboards dicht bij elkaar staan, geeft zo'n duel extra (sorry) flavour ... :)

19. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, 1 puntje achter mij :9

Ik ben volgens mij 7 punten op je ingelopen

20. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Beide races staan in mijn storefront.

Heat 1: Ik kon goed volgen bij Nori. Ging bijna rollen en moest genoegen nemen met een plaats achter de ook snelle Loyal en B Tender. Leuk gevecht gehad.

Heat 2: Voorzichtige start met vroege pitstop. Dehele race een seconde langzamer dan heat 1.
    Alleen mijn laatste ronde toen Nori en Blauw Hok uit de pit kwamen kon ik het schijnbaar weer...

Ik baal ervan dat ik wel snel kan zijn in een groep en als ik zelf race een slechter ritme heb.

Deel Deze Pagina