Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Man man, het is toch wel een schitterend dingetje hoor. Erg mooi design, alles gaat lekker vlot, ligt prima in de handen.

2. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook net mijn vita opgehaald. Heb de spellen Ninja Gaiden Sigma, Modnation Racers en Uncharted. Zometeen maar eens de boel aansluiten. Ik laat mijn ervaringen wel even weten.:cool:

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net geprobeerd de Gravity Rush en Ragnarok Oddysey demo te kopieren naar de Vita, dus iets wat gedownload was op jap account naar mijn eigen eu account,maar nope..forget it. Dan een deze dagen maar even een nieuw japans account aanmaken (password vergeten van de huidige) zodat ik die demos toch kan checken. Grav Rush wil ik zooooo graag testen.

Ben nu een PSP game aan het re-downloaden van de PS3 en die ga ik eens checken op de Vita. Ys Seven is de game.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel veel screenshots posten he! :D

Als ik de Vita zelf ooit heb maak ik er misschien een apart topic voor, maar voel je tot die tijd vrij om ze gewoon hier te plaatsen :cool: (of om zelf even een topic aan te maken :+)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hier wat fotos, fotos van de game zelf komen later wel , ben nu eerst aan het messen met de Vita ;) en please diss mijn game niet. De slechte reviews boeien me helemaal niks, van hardcore tenchu fans heb ik gehoord dat ie heel veel op tenchu lijkt en gewoon nog veel en veel beter, en das genoeg voor moi ;)

Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mij ook niet :thumbs:

Kreeg vanmorgen die alleen de PSVita 3G+Wifi van Bol.com maar ook het Pre-oder pack.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [

:thumbs:

Welkompakket is dat blauwe doosje?

Ik heb nog altijd niet de code van Sony ontvangen, iets zegt me dat er iets is misgegaan.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoelde het Pre-order pack (blauwe doosje).
    Schandalig dat er zoveel problemen zijn met de verschillende code's :mad:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja precies, die bedoel ik ook. Ik wacht het nog wel even af, maar volgens mij had ik het mailtje allang moeten hebben.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf... geen Vita, geen mail en kijk ik bij bestellingen bij wehkamp is die ineens helemaal leeg...

Kun je daar nog iets zien van bestellingen die je ooit geplaatst hebt of zo? Slechte zaak dit.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    MM Hengelo is goedkoop met haar games zeg! Rayman/Lumines bijvoorbeeld maar 29,99. 4 voor 2 doen ze niet aan en prijs van een PS Vita is rond de 230 omdat de Makro hier vlakbij die prijs ook hanteert.

Ik heb mezelf tegen kunnen houden, maar begin toch te twijfelen :)

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb dat al een paar keer meegemaakt dat de bestelstatus ( internet en besteltelefoon ) leeg waren en dat Selectvracht de volgende dag als nog de bestelling kwam afleveren.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe bevalt de game jullie?

Tenchu was vroeger ook altijd maar middelmatig maar ik heb genoten van die eerste 2 games :cool:.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    pfff, ik heb het lastig hoor. Als gamefanaat MOET ik de Vita eigenlijk hebben. Maar ik weet dat de games (hoe vet ook) me niet zo aanspreken omdat ik dezelfde ervaring kan hebben op mijn PS3. En ik ga nooit met de trein of wat, dus voor onderweg heb ik geen handheld nodig.

Ik zie niet echt games die ik echt op de Vita alleen kan spelen, alles wat ik zie is op de PS3 te spelen. Gelukkig maar, want nu kan ik me nog weerhouden van een aanschaf. Hij komt er zeker wel, maar ik zie het nut niet van Uncharted GA als ik net Uncharted 3 heb afgerond.

Als ik wat ruimer in de centjes zat, dan had ik waarschijnlijk al overstag gegaan. Ik heb geld genoeg om hem te kopen hoor, maar er zijn dingen die voorrang hebben op dit moment. Ach, ik probeer voor mezelf goed te praten dat ik hem nog niet heb snik.... Ik wil hem ook, ik wil hem ook, ik wil hem ook....Tot hoe laat is de MM open haha.... Nee fuck it, ik ga hier niet meer komen.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ben aan Tenchu nog niet begonnen omdat ik veel tijd ben verlopen met niet werkende codes.

Ondanks de negatieve reviews heb ik Ridgeracer er ook bij gekocht en ik vind het een hele leuke/aardige game.
    Alleen geen 5 extra auto's , 3 extra tracks omdat de code van Namco/Bandai niet door de PS Store geaccepteerd wordt.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik had vorige week gelezen dat de codes voor mensen met een bundel ook niet werken en dat Sony had toen had opgelost. Slecht slecht slecht...dat het gewoon weer opnieuw gebeurd.

Hier

http://www.vg247.com/2012/02/16/new...-emails-being-sent-after-after-website-error/

En ik zal later Shinobido 2 eens goed uitproberen, of dat vanavond is...hmmm..geen idee. De Starhawk beta op PS3 is ook voor iedereen beschikbaar nu, dus die ook zeker uitproberen.

17. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vrees dat ik hem nu ook maar ga halen ziet er toppie uit!
    Iemand een aanrader welk spel ik als eerste er bij moet nemen?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Tja, hangt er helemaal van af wat voor game je zoekt. Wipeout schijnt geweldig te zijn, en prachtig eruit te zien. Ik heb de game op mijn PS3 gespeeld toen, Wipeout HD en mij doet het weinig.

Uncharted is natuurlijk top, maar toch schijnen er (volgens gamers op forums ook) bepaalde dingen niet lekker te werken. Het schieten voelt niet aan zoals de andere Uncharted games, het touch gebeuren werkt volgens sommigen niet geweldig etc. Ik ga gewoon de demo eerst uitproberen.

Vond je de Tenchu games op PS1 geweldig, dan is Shinobido 2 een must.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lumines en Star Dust. Meer heb je nu niet nodig. :cool:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Toch even checken; wat is de beste aanbieding die er momenteel is? Liefst online, want aan een Mediamarkt in Amsterdam of een Saturn heb ik niks want dat is me te ver. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina