Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Te veel videos/nieuws/reviews van de Vita gecheckt en nu twijfel ik om er een te kopen.

M'n PSP en DS heb ik ook zo ontzettend veel gebruikt :+

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die PSP is nu niets meer waard. Kan hem nog voor 28 euries in de winkel verkopen. :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    28?! 8)

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Als je een mooie aanbieding tegenkomt, dan houd ik me ook aanbevolen :+

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn PSP (oktober 2004) is veel meer waard dan € 28 8)
    Deze PSP werkt nog steeds 100% en ziet er uit als nieuw.

Net de PSVita verbonden met mijn Philips SHB6100 Stereo Bluetooth headset en met geluid is zeer goed.
    Ook de ingebouwde microfoon werkt perfect.

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat beste aanbieding op het moment een Vita bij de MediaMarkt + 2 spellen voor de prijs van één en een 16GB Memory Card van de FRS is. Dan ben je daar totaal ongeveer €330,- voor kwijt. Op internet zijn de aanbiedingen een stuk slechter.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had een PSP 3000, verkocht voor 75 incl via marktplaats. Eerste bieder die het gelijk bood eigenlijk, dus gewoon proberen :D

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks, klinkt verleidelijk :)

Ik heb even gecheckt welke PSP ik heb liggen en het is een witte PSP 1000 :+ Maar goed, ik hoef niet iets te verkopen om een Vita te kopen. Het gaat me er meer om dat ik vrees dat het apparaat na een paar maandjes weer in de kast ligt omdat er bijvoorbeeld geen toffe games (meer) op verschijnen. Even proberen de kat uit de boom kijken en checken wat er de komende tijd wordt aangekondigd en uitkomt.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vanochtend gelijk m'n Vita (wifi versie) gekocht. Heb Uncharted Golden Abyss, Rayman Origins en Little Deviants erbij gekocht. In de winkel kwamen we erachter dat het 4gb kaartje wel heel erg snel vol was, dus ben ik voor de 8gb gegaan. Morgen nog Wipeout of Lumines erbij halen. Ridge Racer is gewoon echt een schande trouwens zeg......
    Heb er tevens een starterpack van Sony bijgekocht. Top pakket. Weer snel aan de slag nu!!!!!

10. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    188

Was eigenlijk helemaal niet van plan er direct een aan te schaffen, maar ging even langs de MM in Middelburg om te kijken hoe 'ie er nu in het echt uit zag. Blijken ze 'm daar voor 188 euro te verkopen! Tja, toch maar meegenomen :emo: Helaas waren de (voor mij) goede games allemaal uitverkocht, dus nog geen game erbij. Tot zondag geldt echter de 2 voor de prijs van 1 aanbieding, dus hopelijk komen ze voor die tijd weer binnen.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind dat die van mij ook veel meer waard is, dus ik hoop hem ook voor meer te verkopen op marktplaats. :)

12. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil best wel screenshots of video's plaatsen. Weet alleen niet hoe dat moet:+

En ben zeer tevreden over mijn aankoop :thumbs:

Ook van de spellen!

Ninja Gaiden ziet er erg goed uit en speelt lekker.

Modnation Racers is erg tof dat je andere spelers zijn creaties kan downloaden/raten en zelf ook je eigen creaties kan uploaden.

Uncharted heb ik nog niet veel gespeeld maar is ook erg tof...inderdaad het schieten is even wennen, maar ben wel blij dat deze game gebruik maakt van de Vita functies. Erg leuk allemaal.

Kortom: :thumbs: thumbs up voor de VITA! :thumbs:

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik blijf twijfelen over de aanschaf. Ik zou nu een Vita kopen met Rayman en Lumines en een 16 gb kaartje (FRS €35 toch?!). Kom ik uit op zo'n €285... Twijfel twijfel twijfel

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    top is de vita zeker. fifa speelt goed en vind de touch functies wel goed. het zelfde voor uncharted. alleen 1 probleem ik krijg geen locatiedate gedownload voor near en google maps. dus kan geen near gebruiken momenteel. nochtans staan functies goed op

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    4GB enkel alleen aan savegames?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, de savegames zijn niet groot. Maar zodra je dingen uit de PSN store gaat downloaden, dan gaat het heel erg hard. De demo van Fifa is bijvoorbeeld al 1.5 gb, de demo van Wipeout was 552 mb en de demo van Unit 13 was dik 800 mb bijvoorbeeld. Dus dan zit die 4 gb zo vol. Helemaal als je volledige retailgames gaat downloaden. Als je namelijk ziet hoe groot de demo's al zijn.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben helemaal niet thuis in al dat 3G gebeuren van tegenwoordig, dus sorry als het een domme vraag is :+ : Bij het 3G model krijg je dus een Vodafone simkaartje met 12.50 erop. Hoe lang doe je met die 12.50 als alles wat je ermee wilt doen is, is verbonden zijn. Leaderboards bekijken, Near checken etc. Dat soort secundaire dingen. Downloads gebeuren wel thuis met wifi.

18. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan direct opwaardeert met 20 euro krijg je wipeout gratis ;)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe groot zijn PSP games eigenlijk? Heb zelf 2 GTA's en een RPG toen gekocht met PSN deals.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hele tijd toch mee gespeeld en erg lekker toestel.
    Enig minpunt is de baterij,echt toch een lachertje vind ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina