[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff gewoon javelin gebruiken :p Heerlijk om samen met iemand af te spreken, laatst in een potje zo 6 dingen kapot gemaakt (waaronder zelfs een jet :D).
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je moet wel gelocked blijven wil je 2 raketten afvuren op de tegenstander. Zodra de lock eraf is kan je je tweede dus ook niet meer afvuren.
     
  3. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de spawns slech, serieus, gister spawnde ik op een plek waar 4 vijanden om me heen stonden.
    vind ook het geschiet en geknal wat je door heel de game hoort erg overdreven, als je met een goeie headset speelt is dat dus echt niet fijn.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik kan me hier totaal niet in vinden. Jij bepaald waar je spawned. Als JIJ de keuze laat vallen op een plek die overlopen word door vijanderen vraag je er ook gewoon om :+

    Denk dat jij de eerste bent die een klacht heeft over het geluid. Zelf vind ik het erg gaaf dat je constant geknal hoort. Geknal dat ook echt van een tegenstander afkomt en niet één of andere simpele sound die zich herhaalt zoals in andere shooters.

    Ach, t'is jou mening :)
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    WHAT8)

    Spawns zijn perfect, zelf beslissen waar en wanneer en je kan zien waar je spawned

    En geluid ook met goede headset is juist fucking vet en ook nog goed

    kan me hier totaal niet in vinden
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel voorlopig alleen nog tdm, dus kan het niet bepalen.

    ik heb juist het idee dat er heel veel geknal gwn zomaar is, dus juist niet van je vijanden. kan aan mij liggen, zal er eens beter op letten, soundhoeren is leuk :D
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je bv spawned op een punt wat ze net aan het overnemen zijn dan bestaat de kans dat er tegenstanders om je heen staan ;)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Call of Duty heeft achtergrond geluiden om de mappen meer sfeer te geven. Battlefield 3 heeft dit geloof ik, niet.

    Als een tegenstander 300 meter verder een schot lost hoor je dit ... elk geluid is constant anders.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Volgens mij heeft battlefield dat ook wel.. soms zie je op de achtergrond wat rook of raketten de lucht in schieten ofzo en volgens mij kunnen daar ook wel een knallen van af komen.. [uhmm welke map is dat ook alweer] maarja dat weet ik dus even niet maar volgens mij zijn ze er wel.. maar dit zijn dat vooral lompe doffe harde knallen en geen geweer schoten, Not sure
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er zitten zeker wel 'ambient' geluiden in (de sirenes in Seine crossing bijvoorbeeld) maar wat Rampage zegt klopt ook. Als er ergens 300 meter verderop een tank op een mijn rijd hoor je dat ook inclusief vervorming.

    Geluid van BF met een goede 5.1 set is echt genieten
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    in sharqi hoor je zeemeeuwen en de wind :)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh, sorry. Foutje :+

    Er is zeker wel achtergrond geluid ... of geluiden die afkomen van dingen die in de map staan maar het is niet net zoals COD. Bij lange na niet.

    Heb een Turtlebeach PX5 op m'n kop met een heerlijke preset. Echt genieten! Vooral als een verdieping onder m'n kont vandaan geblazen word en ik "doof" ben. Dan zit ik in elkaar gedoken voor de TV.
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoe switch ik van plek in een voertuig ? Van driver naar gunner zeg maar.
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    (A)
     
  15. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik eindelijk de guided missiles als chopper gunner vrijgespeeld:thumbs:
    Moet iemand anders eerst je tegenstander locken....

    Dat schiet ook niet op want niemand gebruikt de soflam of laser designator.|:-|:-|:-
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan moet je samenwerken ;) en het is ook niet zo dat niemand hem gebruikt. Gisteren een potje waarin iemand laser designator op zijn heli had :) heerlijke combi hoor dat.
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    yep heb ook altijd die target painter op mijn heli en als ik met vrienden speel levert dat ook altijd zat kill assist score op
     
  18. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een suffe vraag, maar ik pak zo af en toe een helicopter (bij overduidelijke klooiservers waar niemand z'n best doet) en merk dan dat ik alleen kan vliegen en niet kan schieten. Dat schiet natuurlijk niet op (pun intended) en ik vlieg dan vaak maar naar een vlag om toch nog iets van voordeel ervan te hebben.

    Klopt dit? Moet ik eerst iets unlocken? Heb wel net bij beide heli-classes de IR-flares vrijgespeeld. Of zit ik te klooien met de verkeerde knoppen. Zou toch zweren dat ik alles wel geprobeerd heb.
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je hebt Attack Helicopters en Scout Helicopters. in de Scout Helicopters kun je niet schieten als je de piloot bent.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk dat je dan de UH-1Y Venom bestuurde, waar je als piloot zelf niet kan schieten en alleen je mede teamgenoten met die geweren aan de deuropeningen kunnen schieten.
    Bij de rest van de choppers kun je zelf wel schieten, dus dan zou ik even naar de juiste buttons kijken. :+
     

Deel Deze Pagina