Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het met de 3G uitvoering werkt, zit je dan vast aan een maandelijks abonnement waarmee je onbeperkt online kan? En wat zijn de kosten hiervan?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom nemen mensen eigenlijk de 3G versie als ik vragen mag? Gamen kon je toch al niet via 3G had ik begrepen, dus waarom zo'n veel duurdere versie nemen? :)

Gisteren nog Wipeout demo gespeeld en tjonge jonge, wat ziet die er strak en mooi uit zag, en soepel ook! En nog best leuk ook, ik had me nooit verdiept in de games maar het is eigenlijk best vet. Uncharted demo was ook leuk, alleen helaas te kort om echt een indruk te krijgen. Grafisch geen PS3 kwaliteit maar wel heel netjes en het werkt allemaal behoorlijk ok. Het schieten voelt wel anders aan, vind wel dat je kan merken dat Naughty Dog hier niet aan heeft gewerkt.

Unit 13 demo viel mij ook niks tegen, behalve dan dat ie volledig in het frans is, wtf?!!! Verder ziet het er goed uit, speelt goed, schieten voelt ook nice aan, kan wel eens een toffe game gaan worden. Vandaag of morgen een Hong Kong's account erop zetten, zodat ik de Gravity Rush en Ragnarok Oddysey demos kan checken.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo frans ?
    Hier was die toch gewoon engels bij mij dacht ik.

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Unit 13 demo is hier ook in het Frans.. en ik had er ook meer van verwacht moet k zeggen.. vond het niet zo 'smooth' spelen zegmaar en de graphics vond ik ook niet je van het.
    Even de reviews afwachten dus :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Weet iemand of Gamemania ook consoles over neemt (zoals de xbox 360 arcade die ik hier nog heb staan) wat krijg je daar voor en wat krijg je gemiddeld voor een spel low price high price. Ben behoorlijk aan het twijfelen

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    67 euro ongeveer voor de Xbox360.

7. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Verdomme, ik heb het weer niet kunnen laten! Toch leuke combo voor een idem prijsje geworden bij de Mediamarkt in Hengelo:

PS Vita WiFi 235,99
    PS Memory Card 16GB 34,99
    Lumines 29,99
    Rayman 29,99 (gratis)
    Preorder kit (gratis)

Totaal 300,97 :)

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ff gebeld met Wehkamp. Moet onderweg zijn en het mailtje moet nog komen.
    Lekker handig een mailtje later sturen dan de bestelling zelf...

Ook jammer dat ik eerst heb moeten "vragen" naar me 32GB memory card bestelling bij axel, lag gewoon 5 dagen klaar voor verzending in een warehouse. Hopelijk komt die met 1-4 dagen.

Uncharted heb ik binnen maar kan ik dus sowieso nog niet spelen en DW N komt denk ik morgen pas.

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gek zeg, Rayman was tegen de 40 hier in Groningen dacht ik bij MM. En dat Lumines...wat voor soort game is het nou eigenlijk? Ik heb wat videos op youtube ervan gezien, het doet me denken aan Tetris maar dan meer. Kweenie of het een game voor mij is..een demo zou nice zijn.

Echt kut dat ja man, hopelijk krijg je alles gauw binnen. Het gaat bij bepaalde bedrijven allemaal lekker langs elkaar heen. De klantenservice via email van Bol kon geen antwoord geven. Laat in de nacht kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling verzonden was.

De dag erop, gisteren dus...een mailtje dat mijn verzending de 23ste verzonden zou worden...hoezo weirde shit? :D

10. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik zit net ff te kijken in de store en er staat wel een demo op van Lumines! :)

11. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    edit: never mind :)

12. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of een ps vita of een ps3 pff moeilijke keuzen

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Net ook ff voor het eerst geprobeerd bij de MediaMarkt. Wat een pracht apparaat _O_ Jammer genoeg heb ik het geld er op dit moment niet voor over.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    jij twijfelt al jaren over de aanschaf van een sony-console :+

15. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wordt echt helemaal gek van die ***** Post NL!

Echt wat een stelletje **** zijn dat zeg, zou v'daag de VITA binnen gaan krijgen. Krijg ik net een mail dat de zending door is geschoven naar morgen! Echt stelletje ****. Voorlopig zit ik dus nog steeds tegen fifa en virtua tennis aan te kijken zonder Vita! :F:|:-

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer de Vita nu te gebruiken terwijl ie aan de lader zit, maar dat kan niet? Ik krijg steeds een icoontje te zien dat de accu leeg is,maar als hij in de lader zit, dan zit ie gewoon aan de stroom....

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vita binnen en net ook DWN binnen gekregen. Opgeladen en nu aan het updaten. Zo DWN proberen en dan wachten op de M-card voor Uncharted.

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net even de demo van Wipeout 2048 en vond het best vet. Ben nu wel heel erg aan het twijfelen om Everybody's Golf (is nog in seal) om te ruilen voor Wipeout.

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is dit ding vet zeg! Vandaag eindelijk binnen gekregen.
    Was er heel sceptisch over maar het overtreft echt al mijn verwachtingen. Voelt niet aan als een goedkope upgrade van een PSP maar echt als een nieuw innovatief handheld :thumbs:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb een psp ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina