[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog 5 seconden er vanaf he ;)
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij die tijd? Mag ik je toevoegen als vriend?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856


    1:49 8)
    En dan knalt ie nog tegen een boom op ook.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  5. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat een gave demo zeg!! Voelt weer ECHT goed zoals SSX hoort te zijn! :)
    Had zelf een 2:09 neergezet en vond het wel aardig tot ik deze tijden zag haha.

    Nu wel een trick it score van 12 miljoen gehaald! :)
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan me uiteraard toevoegen heb op Live heel wat meer vrienden dan op XBW :+ :+

    Maar je zei zelf tegenover dat filmpje van 1.54 dat je daar nog wel 3 seconde vanaf kon rijden vandaar ;)
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy shit. Het ziet er niet eens zo snel uit. Maar het is zo moeilijk om die Tricky meter goed te managen. Volgens mij is het echt een must dat je op cruciale momenten een flare pakt. Aangezien dat je Tricky meter in stand houdt.

    En dit om 1 baan, moet je nagaan wat een hype de full game wordt!
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zojuist mijn eigen soundtrack volledig gemaakt.
    Dus dan kan ik knallen op 75 nummers die ik zelf gekozen heb _O_
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Valt wel mee denk ik, gezien niet iedereen de game koopt en je nu je volledig op twee banen kan focussen. Denk niet dat de mensen die de game hebben zich op alle 150 banen de beste tijd proberen te halen.

    2:08 overigens hier, nu genoeg met de demo. :+
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, maar je kan je wel voorstellen dat het spannend gaat worden als je je op een paar banen focussed en dan elke dag daarop even de snelste tijd gaat proberen te halen.Als je daar dan echt je best op doet vloek je echt volgens mij als een vriend je voorbij gaat.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik probeer hoge scores te halen, maar snap niet wat beter is om je combo meter te vullen. 1 grote trick, of meerdere kleine.

    En wanneer eindigt je combo nou precies?
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Om de beste scores te halen in Trick It moet je trick combo's maken. Onderaan zie je dan een multiplier voor elke nieuwe unieke trick die je doet. Dus het mogen niet de hele tijd dezelfde grabs zijn oid, ook noseslides etc dragen hier maar 1x aan bij. De hele tijd dezelfde truc doen leidt zelfs tot afname van je multiplier. Deze multiplier slaat op hetgene wat je linksonderin ziet. Dat is je combo momenteel. Deze combo's kan je 'cashen' door te stoppen met je combo's of te finishen. Als je valt, is hij helemaal weg. Een truc kan bijvoorbeeld 1000 punten waard zijn, maar gaat dus keer 16 als je multiplier 16x is.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat is de snelste manier om combo multiplier vol te krijgen? Per sprong 3 tricks doen?

    Neem aan dat spins en flips bij herhaling niet de multiplier laten dalen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok, dus zo te horen zal er geen lobby systeem in zitten dat je dus mensen daar kunt uitnodigen en de race starten, maar je maakt meer een custom event aan, je gaat racen en dan invite je vrienden?

    Het is ook wel waar de het proberen te verbeteren van tijden van je vrienden opzichzelf al geweldig is en verslavend, dat is zeker zo. Hoe zit het eigenlijk met dat Tricky? Ik doe superveel verschillende moves en ik krijg pas echt laat in de race Tricky...ik zal waarschijnlijk nog steeds niet alle mogelijke moves hebben gedaan dan.
     
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Is het trouwens nieuw dat bij silver members de demo's die je nog niet mag downloaden niet meer in de market verschijnen? Zie de demo namelijk niet staan.. Eerder stonden ze er altijd wel, maar stond erbij dat ik ze nog niet mocht binnenhalen. Best benieuwd naar deze game!
    Maak niet zoveel gebruik van de market, dus kan zijn dat dit al een jaar zo is, haha..
     
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat viel mij ook op. Via Xbox.com kun je hem wel zien tussen de demo's maar idd niet downloaden met silver abbo...

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  17. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Yeah! Onder de 2 minuten! Doelstelling gehaald, eind tijd voor deze demo blijft 1:57.93 denk ik haha :D
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zozo even wennen zeg! Zit de hele tricks te doen terwijl ik moet racen! :lol:
     
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet!? Zeer netjes zeg! Ik kom maar niet onder de 2:15... Tips? :)
     
  20. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn record blijft ook 2.16.. maar altijd nog sneller dan @Bigsyke :cool:
     

Deel Deze Pagina