Heey peeps Ik heb het volgende probleem, nadat ik vandaag me xbox aan had gezet kreeg ik een update. Nadat de update zonder problemen was geinstalleerd wou ik eindelijk BF3 spelen. Ik krijg nu de hele tijd een melding dat hij niet kan connecten met de server en dat ik het nog een keer moet proberen. Maar nog een proberen helpt niet. Dan maar MW2 spelen, hier hetzelfde probleem. Als ik een game wil starten zoekt hij naar servers maar vind niks. Ik heb voor de update nergens last van gehad. Alles werkte prima, juiste instellingen. Wie heeft er een oplossing, en zijn er nog meer mensen met dit probleem? Groetjes, Marvin
Ik snap wat je bedoelt, en ja ik zie wel gewoon vrienden online. Ook krijg ik geen foutmelding van Xbox zelf dat er iets mis is met me verbinding. Connectie testje loopt ook zonder problemen.
Dan zal er waarschijnlijk iets mis zijn met de server van EA en niet van live. Misschien dat die nog moet syncen met live voor een update?? Zowiezo vind ik de servers van EA erg onbetrouwbaar...
Ik durf te wedden dat je dan niet op een EA server gaat spelen. Heb je al geprobeerd om je gamerscard even opnieuw op te halen? Ik roep maar wat. Ik heb zelf ook een tijdje geleden rare issues gehad en toen ik mijn gamerscard weer opnieuw ging ophalen/herstellen waren de problemen opgelost.
Zo een vermoede had ik ook met mw2, met bf3 kan je in server browser wel instellen of je alleen EA servers wilt of niet. Maar ik kom niet zo ver in het menu. Als ik in het begin menu van bf3 op multiplayer kies dan krijg ik een melding dat hij niet kan connecten. En bij Mw3 kom ik zo ver in het menu dat hij games gaat zoeken alleen blijft hij maar door gaan met zoeken en connect hij niks Bedankt voor je tip, kan je me uitleggen hoe ik dat moet doen. dan kijk ik na het eten er effe naar
Geprobeerd, shit helpt niet Heb ook inet verbinding er een kwartiertje uitgelaten en me tijd veranderd. deze tip had ik gevonden op een andere site, dit hielp ook niet