[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, hij vraagt het non-stop en er is nota bene een speciaal Survival Topic gemaakt>
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160944

2. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Precies Tobias! Laat die jongen dat gewoon vragen. Mensen die er aan ergeren, lees er gewoon overheen. Is maar een kleine moeite.

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Daar heb je je antwoord!

4. xFearz

xFearz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb elite aangeschaft heeft XBW ook een clan zo ja kan ik daar in ? :p

5. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je bij Edjuuuuuh wezen

6. xFearz

xFearz Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar kan ik die vinden ?

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Op XBW

8. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Een persoonlijk epic momentje toenet.
    Ik speel altijd met mn broer in een game party, alleen werd ik toenet door inactivity gekickt (moest snel kabeltje zoeken want de controller deed het niet meer). Dus ik ''join session in progress'', .......maar ik kom niet in zijn team.

Tijdens de match (kill confirmed, mission) gooi ik in het wilde weg een mes ver de lucht in.... en bullseye! En niet zomaar iemand van het andere team, neen... uitgerekend mn eigen broertje!!!! :lol:

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha, nice!!!_O_

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hier !
    Wat is je gamertag ?

11. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    er is niet voor niks een apart topic voor survival gemaakt, is dus niet hetzelfde als de multiplayer. wat ik zeg over BF3 topic slaat erop dat je dus topics vervuilt ermee, grenzen moeten er wezen.
    maar ja, jij bent nog maar 16, en dat ventje is 13 ofzo, precies wat ik dus bedoel met kinderen zouden het spel niet moeten spelen, snappen die grenzen niet, want je pubert en denkt dat je de hele wereld aankan en de hele wereld ongelijk heeft.
    dus ga jij lkkr survival spelen met die jongen dan hoeven wij het niet steeds te lezen.

komt de mappack voor niet elite members in maart uit?

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    The fuck did I just read 8)
    Dat je over mw3 in het bf3 topic gaat posten is wel even iets van een ander kaliber dan survival in het multiplayer topic;)
    En het klopt dat er een appart topic voor is, maar aangezien hier daar niemand reageert, en hier de meeste mensen komen, vind ik het niet meer dan logisch dat hij hier ook zijn vraag stelt.
    En die vergelijking van leeftijden slaat ook nergens op, want hoezo zou hij de grenzen niet kennen en iemand van 20 wel? Omdat hij in het verkeerde gedeelte post? Maar er zijn ook mensen van boven de 18 die denken dat de games echt zijn en ze na gaan doen, dus grenzen snappen is geen argument.
    Leven en laten leven moet je maar denken.

13. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met tigrau69, er is een apart topic voor Survival. Het is dus echt niet logisch dat mensen hier komen vragen of iemand Survival wilt spelen.
    En wat betreft die leeftijden.. Slaat nergens op wat je zegt. Iemand van 20 heeft meer verstand van zaken dan iemand van 13, punt. En mensen die games in het echt na gaan doen zijn psychisch niet in orde.
    Persoonlijk vind ik dat koters onder de 16 niet mogen codden, het heeft de serie namelijk verziekt omdat alle perks en wapens afgetuned zijn op hysterische peuters die normaal gesproken geen schijn van kans hebben. Heeft verder niks te maken met wat zij daarnaast doen, bovendien is het nooit bewezen dat je van dit soort games gewelddadig wordt. OK, Breivik en Tristan hebben mischien gecod, maar dat is een drogreden, geen argument.

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wat heeft het ermee te maken dat ik 16 ben, kan je het niet winnen en ga je maar zeggen dat leeftijd een groot verschil maakt. Zeer triest, kan er niet echt iets anders van maken. Ik kan me trouwens ook ergeren aan mensen die ouder zijn dan 30 en maar denken dat ze alles beter weten. Maar ik zal hier er verder maar niet op in gaan.

15. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    leeftijdsdiscriminitatie =(

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32

Maar serieus, dus jij wilt beweren dat mensen van 16 de game hebben verziekt?
    Dat is ook een drogreden en geen argument.
    Nou en als je zo dan serie ergert, ga dan lekker een game zoeken waar je nog 'volwassen' kunt spelen.
    En inderdaad zoals Tobias zegt, leeftijdsdiscriminatie :emo:

17. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    zoals Tobias zegt? dat was ik hoor haha

18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Heel dit topic is niet meer als puber geneuzel. ;)

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    *kijkt naar Ch®is zijn avatar*

... da's niet waar! :9

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Wtf lopen mensen hier allemaal op elkaar te zeiken.
    Speel deze game wel of niet. Maar ga ergens anders elkaar afzeiken en hou het hier gezellig :thumbs:

Deel Deze Pagina