Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hmm er is een pakketje bezorgd bij de buren toen ik even niet thuis was... Kan de Vita zijn. Maar nu zijn mijn buren niet thuis!

Drie spellen voor mijn neus, maar nog geen Vita.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Weer Vodafone :mad:

€ 20 op de simkaart gezet en kreeg meteen een sms dat de € 12,50 ook is bijgeschreven.
    Helaas is de € 12,50 maar 3 maanden geldig :mad:

Eventjes via 3G mijn trofeeën opgevraagd maar zie nergens hoe mijn data-tegeod kan opvragen :confused:

--

Code voor Ridgeracer werkt inmiddels.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp ik nou goed dat Ridge Racer maar 3 stages heeft en dat je de rest als DLC moet kopen? Dat hoorde ik van een vriend..maar zoiets kunnen ze toch niet flikken?

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb me nog niet verdiept in de mogelijkheden van RidgeRacer.
    Zag wel dat er een bestand "Ridgeracer Gold" is toegevoegd aan de PSVita na het invoeren van de code.

Daarin moeten 3 extra tracks , 5 extras auto , soundtrack moeten zitten.
    Zie het straks wel , wil nog even naar de MM voor paar extra PSVita dingen :9

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha ok. Nou ik heb net eindelijk mail van Sony gekregen met de code voor de avatar items, maar nog niet voor de 5 euro korting op PSN games. Waarom dit niet allemala in één mailtje kan....is beyond me!

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Effe een vraag, iemand hier al de Remote functie gebruikt om met je vita je ps3 te kunnen bekijken enzo. Ik krijg een error als ik wil connecten met me ps3. hij geeft error NP-2173-3 . Iemand die weet wat het is?

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nog niet geprobeerd, maar komt het er dan op neer dat je de Vita als remote voor Blu Ray kan gebruiken enzo? Ik had ook begrepen dat ie als controller kon dienen? Al zou ik dat echt nooit doen.

Foto time, Wipeout is echt....schitterend gewoon.

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook screenshots maken door de PS-knop + Start knop tegelijk te drukken ;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    FUUUUUUU nu wil ik er een :eek:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks!!! Ik vroeg me al af hoe dat moest inderdaad.

Maar ik had wat Uncharted shots gezien een tijdje terug van iemand die het op die manier deed, en het deed de game echt geen recht,heel raar.

Trouwens, ik begrijp er niks van,maar ik probeerde met mijn mobiel een vidoetje te maken van een Vita game, maar hij is fucking wazig. Terwijl als ik gewoon mijn plasma film als een game aanstaat op 360/PS3..is het gewoon scherp, the fuck?

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien heb ik iets over het hoofd gezien maar heb toch maar even een mail gestuurd naar Vodafone over het opvragen van het data-tegoed mey de PSVita.
    De info op de site wordt helemaal niet real-time bij gehouden want deze staat nog steeds op € 32,50

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heh jammer, in de Wipeout demo kan ik geen screenshots maken :mad:

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb echt zin gekregen.... maar nog altijd geen buren thuis, dus geen idee of hij daar nou bezorgd is...

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Weet Dulle dat al? Dan koopt ie er gelijk eentje :+

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, 8 of 16 GB kaartje erbij nemen... Waarom zijn die ondingen (weer) zo duur. :mad: 4 lijkt me iig echt te weinig.

edit: Ja Winter, dat wist ik al. :+ Awesome functie wat iedere console zou moeten hebben. :cool:

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een paar screenies gemaakt in Uncharted demo, maar hoe krijg ik dat op mijn laptop? Heb het net via USB aangesloten, en ik krijg dan PS Vita te zien, maar vervolgens zie ik nergens folders of files.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan je (nog) niet helpen, maar ik moet zeggen dat die foto's die je op de vorige pagina hebt gepost ook erg leuk zijn. Misschien momenteel nog leuker dan direct feed omdat het apparaat zo nieuw is. :9

Even voor de nieuwe pagina mezelf quoten:
    Wat hebben jullie genomen? Wat raden jullie aan?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gekozen voor 16GB want WipEout 2048 is al 1,6GB groot.
    Krijg Wipeout 2048 "gratis' van Vodafone.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het is me gelukt, bleek dat ik content manager voor de laptop moest installeren. Maar die screenies zijn fucking lelijk, ook omdat ze een volledige verkeerde resolutie hebben. Het is gewoon zo prachtig op het Vita scherm,ik ga de screens niet eens posten hier, doet het geen recht :D

As for memory card...

Ik ben voor 4GB gegaan,ik weiger 35 euro te gaan uitgeven voor 8gb of zelfs nog duurder voor 16gb. Ik gooi wel wat demos weg wanneer ik ruimte te kort kom. En ik zal voornamelijk games blijven kopen uit de winkels en ze niet downloaden. Een game is nog altijd goedkoper via budgetgaming dan dat ze op PSN zijn. Alleen games als Escape Plan, dan kun je niet anders. :)

Ik heb nu een paar demos erop staan en dat gaat het snel, en op die momenten zou ik wel graag 8 of meer willen hebben,maar ik vind het gewoon teveel geld.

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat zijn hier de ervaringen met de front- en rear screenprotector ?
    Leg nu de PSvita steeds voorzichtig op een zachte ondergrond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina