Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Die heb ik nog niet erop gedaan, ik had zo'n big ben kit gekocht van 9,99 maar ik moet die protector nog toepassen erop. Elke keer wanneer ik de Vita voor een tijdje niet ga gebruiken doe ik hem in de pouch, dan blijft ie ook stof vrij en kunnen er geen ongelukken gebeuren. Ik had mijn PSP een tijdje terug gewoon onder mijn tafeltje gelegt, op zo'n soort glasplank, en een paar dagen later on het stof, dat dus nooit meer.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb me gisteren meteen een opberghoes gekocht van Big Ben , deze heeft ook een opberg mogelijkheid voor de game kaartjes.

Weet niet hoe krasgevoelig de achterkant is van de PSVita.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Voor de mensen die 'm gekocht hebben; Hoe is FIFA op de Vita? :)

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 16GB genomen , en dat zou ik ook aanraden (deze week voor €35 bij FRS). Er is standaard daarvan maar 14GB beschikbaar. Een demo neemt al snel 800MB in, een spel al 1,5GB à 2GB dus 4 en 8GB krijg je al heel snel vol. Met de aanbieding van €35 bij de FRS erbij, zou ik er totaal niet over nadenken.

Het is letterlijk een port van Fifa 11 van de 360/PS3 naar de Vita, maar dan met soms framedrops erbij. Online is op het moment nog best laggy en 360 graden draaien zit er ook niet in.

Met de nieuwe manier van schieten, via de touchpad, is het scoren vééls te makkelijk geworden. Als je op de rand van de 16 een beetje ruimte hebt, schiet je 'm er vaak zo in. Ook kan ik me er erg aan storen dat de PS Vita niet normaal is vast te houden als je schieten via de touchpad aan hebt, omdat je vinger al snel het touchpad aanraakt en dus schiet.

Het is op zich wel een leuk spel, maar ik ben ook wel best teleurgesteld dat het niet is geoptimaliseerd. Het komt over alsof het een beetje overhaast voor de launch is gereleased.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die aanbieding is dan alleen in de winkel neem ik aan? Ik zie het niet op de site staan. Of moet ik er een of andere code voor invoeren.? :p

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mmm jammer. Zie op internet wel veel positieve recensies...

in de winkel

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1

Precies de combo die ik wil maken! Het geheugenkaartje ook bij MM gehaald dan?!

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    35 euro voor een 16gb ? Aaaah fuck zeg, das echt niet duur , normaal is de 8gb al 35 euro. Maar ja, ben er nu te laat mee, om nu weer 35 te gaan spenderen terwijl ik net eentje gehaald heb, nah....dan maar beetje demos blijven verwijderen enzo, tis niet anders.

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat het:
    http://www.freerecordshop.nl/is-bin...te=staticpages/ShopFrame.isml&PageName=psvita

Het is zeker geen slecht spel, maar het had allemaal iets beter gekund. Ik vind het gewoon jammer dat ze een oude Fifa hebben geport, i.p.v. Fifa 12. Waarschijnlijk moet ik er ook gewoon erg aan wennen.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de Vita zelf.
    Ok, FRS kan van mij een bezoekje verwachten. Nu hopen dat het niet uitverkocht is. Zul je dat weer hebben. :+
    Dan bij de MM gebruik maken van die actie voor de games (2 halen 1 betalen dacht ik)

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    2 halen, 1 betalen is alleen i.c.m. een aanschaf van een Vita bij de MM. Ik heb toevallig geluk gehad dat dat bij mij niet zo was. Wel zou je kunnen proberen om aanspraak te maken op de laagste prijsgarantie (als er een FRS in de buurt van de MM zit).

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Deze lijkt me ook heel cool, en volgens de reviews een toppertje.

[yt]_757NKEKyTs[/yt]

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Looks nice!!!

Hmmpf, vriendin vindt het onzin als ik een Vita zou halen zegt ze... 'Je hebt al een Wii, Xbox, 3DS en een pc...'

14. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    @ Peter_Aragorn

Ja gewoon site van FRS laten zien op dat pctje daar met de aanbiedingen van FRS. Was geen probleem, dus laagste prijzen en nog 1+ 1 game gratis :) Ow happy day!
    Mijn vriendin zei precies hetzelfde maar goed.... IK HEB DE BROEK AAN!!!! (soms, lees: zonder overleg halen)

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik schrok net wel even, ik startte de demo van Little Deviants en de hele rear- touch controls werkten niet. Om te testen of het niet aan de demo lag probeerde ik even Shinobido 2 en daar werkte het ook niet. Na een power off/on werkte het weer...hmmm.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Tof ding zeg. Best een boel mensen in de buurt te vinden ook met near. Lumines, Motorstorm en Rayman gespeeld nog toe. Ga nu maar eens Uncharted proberen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb een Hong Kong account aangemaakt en nu eens even Gravity Daze, Ragnarok Oddysey en nog wat andere demos checken :D

Oooh en die 16GB card van FRS...dat is dus alleen als je een Vita haalt bij ze,jammer..want ik was het toch aan het overwegen.

FRS Facebook:

Om de geboorte van de PS VITA te vieren bieden we tot en met zaterdag 25/2/12 aan alle klanten die een PS VITA console aankopen een extra voordeel aan! Dit uitzonderlijk aanbod houdt in dat deze klanten een 16 Gb Memory Card krijgen voor de prijs van een 8 Gb Memory card (€ 34,99). Haast je dus snel naar Free Record Shop want je hebt toch al gauw enkele gigabytes nodig om je games en andere media op te slaan. Deze actie geldt zo lang de voorraad strekt!

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar screenshots dan:

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die browser, ok daar baal ik van, maar die wordt heus nog wel verbeterd denk ik. Verder kan ik niet 1 minpunt vinden anders dan dat ik hem zelf nog niet heb.

Dit ding is toch gewoon vet of niet? En je leest overal overwegend super positieve reacties, een best fraai aantal launch titels, nog een hele berg aan downloadable games snel beschikbaar....

En toch loopt het nog niet echt storm. Ik snap er niks van, sinds de allereerste gameboy niet zo een toffe handheld gezien.

Waarom ik hem zelf nog niet heb is omdat ik afgelopen week 2 vitas opgezopen heb (wifi versie), dus mijn beurs moet nog even herstellen, en ik zelf ook, ;-).

20. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

Wat vind je zo kut aan die browser dan besides het geen flash ondersteunt?

Ook voor de mensen die geinteresseerd zijn wil ik wel een paar Ninja Gaiden screenshots hier posten maar hoe krijg ik ze van me Vita af? Ik heb de screens al gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina