[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zijn er mensen die wat potjes willen samenwerken want ik kom ze niet tegen :)
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh jawel. De Little bird en de Z11 zijn scout helicopters.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij bedoelde waarschijnlijk de transport heli zoals antrax al aangaf :).

    @tijgernoot: prima hoor stuur maar een invite.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al gezegd werd. Zorg dat de piloot laser painter heeft dan komt dat wel goed.

    Nieuwe patch log :

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654779195992365//

    En dan valt dit me op als heli/jet piloot :
    Mooi. ECM jammer gaat dan de deur uit :thumbs:
    En dan gaat ECM jammer toch weer aan :+
    Eindelijk geen vrachtschip meer!
    Dat klinkt interessant. Ben benieuwd of de F-35 dan eindelijk een goed dogfight toestel gaat worden of niet.
    Daar gaat mn vriendin blij van worden :+
    Daar gaat m'n favo troll wapen. Het zij zo :b:
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Net twee vage bugs tegengekomen.

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Damn it :p , had bijna frag rounds voor de USAS unlocked. Zo vaak door gekilled en nou mag ik het zelf niet eens proberen :mad:
     
  7. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik dat zo zie gaat er flink gesleuteld worden aan air-units. "Laser Guided missiles can now be distracted by Flares" en "Guided Rockets will now only track ground targets" hoeven ze van mij echt niet te patchen. Heb hier veel gebruik van gemaakt, maar kennelijk willen ze die eindeloze, saaie heat-seaker gevechten weer terug hebben. Bovendien is het dan helemaal niet meer aantrekkelijk om Laser Painter te gebruiken. Wel fijn is het verbeteren van de pilot-positie t.o.v. de gunner-positie en de verbetering van de Havoc.

    Vraag me verder af wat ze hier mee bedoelen: "FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine".

    Speel de laatste tijd toch niet zo veel BF meer, dus zoveel maakt het me eigenlijk ook niet uit :+
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Update is veel belovend :D nu ook sommige van die gare glitches en bugs eruit en het spel is helemaal top!


    edit: -Added Extended Mags to the ASVAL. The Extended Mags can be unlocked at 200 kills with the AS VAL.
    -Reduced the recoil of the SKS rifle and increased its maximum damage at close range.
    -9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.(wat bedoelen ze hier mee?)
    -Increased the damage of the 9x39mm rounds at long range.

    _O_ Awwww yeahh AS Val ga ik dan zeker weer gebruiken :D echt mijn favo wapen qua schieten (nadeel is dat kleine magazijn)

    en SKS is echt baas zonder scope :p
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Paar leuke veranderingen voor mij met tank als favoriet.
    Extended Mags bij de ASVAL is ook erg tof, en FAMAS zal ik nu wel gedag zeggen met 25 kogels.
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De patch is er nog niet door heen hé. Dus áls je hem wilt gebruiken zou ik dat nog vlug gaan doen. Gisteravond ook nog vrolijk gebruik van gemaakt @ Operation Métro :+
    Heb hem ook al vaker gebruikt dan ik dacht. Kreeg inene de 6de service ster al ervoor terwijl m'n 2de wapen pas bij de 3de service ster zit }:]
    Ze bedoelen met guided rockets dat ze niet uit zichzelf air units kunnen locken. Dit was blijkbaar een bug. Een bug welke ik zelf nog nooit ben tegen gekomen daar niet van. Je kunt nog wel altijd een air unit laser painten en dan een (laser) guided rocket erop af sturen. Maar dan kunnen ze ook nog gecounterd worden met flares.

    Ene kant wel jammer... Was altijd wel een grappig gezicht als je er één had getagged en er ging een javelin/guided rocket/shell op af en ze gingen flaren }:]
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren bij 'n maat een jet gezien die constant een rook van flares achter liet :eek:

    Wat voor specialization was dit? Zag er erg gaaf uit ... Het achtervolgen van zo'n jet was ook veel-en-veel lastiger.

    EDIT
    En nee, dit had niks te maken met de damage die hij opgelopen had ... had het nog nooit eerder gezien.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn 6 service stars er al mee :p

    En dat 2de begrijp ik niet helemaal? Dat de gunner zelf kon painten?
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja en super irritant. Klapte hierdoor op de rotsen omdat ik niet zag hoe laag ik was 8)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is dat geen ECM- jammer?

    Of een extuingisher :+?
    Beide niet gebruikt of ooit gezien dus misschien wel heel dom wat ik nu zeg.
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen idee wat een ecm jammer doet :+ maar het waren echt iets van flares want me missiles gingen ook meteen er achteraan
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja blijkbaar kon de gunner zelf air units painten en dus meteen afvuren. Nog nooit deze bug tegen gekomen maar blijkbaar zit hij er nog wel in?

    Vaag? Nog nooit mee gemaakt. Je zou idd denken dat het damage is. Zag je gewoon continu nieuwe flares gaan of was het puur alleen rook? Er is in ieder geval géén perk welke dit kan veroorzaken. ECM Jammer chaffs laten wel een soorte van rook pluim achter, maar dit is maar een aantal seconden.
     
  17. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm vandaag maar voor 't eerst opgepakt, en ik werd de eerste potjes toch onaangenaam verrast door die tactical lights zeg :emo: wat een klote attachment is dat, alhoewel alles went... hoop ik ><
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt tegenwoordig nog wel mee. Er lopen minder mensen mee rond tegenwoordig én hij is nog gepatched. Eerst kon je praktisch iemand van 200m afstand ermee verblinden :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff usas met frags 8) wat een ballenwapen zeg. Ene kill na de andere zonder moeite. Telkens dikke scores met dat ding. In 7/8 potjes van 40 naar 200+ kills :+
     
  20. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Neeeeeeeeeeeeee waarom zou ik nu dan nog de softlam gebruiken als ze toch kunnen flaren beetje rare update .. Als ze toch kunnen flare nu,dan pak je toch gwoon je stinger ik zie de meerwaarde van de softlam/guidedmissle nie meer
    Of mis ik nu iets
    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina