Netjes hoor Mijn aanval is nu zoo goddelijk: David Silva 88: 10 wedstrijden, 12 goals Aguero 86: 2 wedstrijden 5 goals Suarez 87: 10 wedstrijden, 41 goals (!!!!) Och och och, die Suarez is zo'n monster
Mwah, ik vind Casillas zowel inform als normaal een stuk slechter in UT dan in H2H , zelfde met Julio Cesar. Bijna elke + bal gaat erin en ook buiten de 16.
Haha, je bied nog niet eens 15k op een speler die 50k waard is. Weet iemand trouwens wat er met de web app aan de hand is, bij mij doet ie heel raar de laatste tijd, er staat heel vaak error refresh page, doe ik dat komt het over paar minuten weer.
Leuk elftal maar redelijk standaard. Ik vind het persoonlijk niet heel tof meer om met allemaal sterren te spelen. Dat doet iedereen.
Ik heb alles al wel gehad en ga proberen om het 'seizoen' met dit team uit te spelen. Dit is verreweg het best spelende team wat ik ooit heb gehad. Ik heb verschillende formaties gespeeld, Brasilver, Eredivisie Silvers, Ligue1, Hybrid, Serie A, Liga BBVA, Russian League. Ik vind het ook niet origineel maar heb hier toch het meeste plezier mee. Met welk team speel jij nu dan FunkXual?
nice teampje Maar je kan de spitsen beter omdraaien, Suarez kan dan naar binnen en schieten en Aguero met zijn 5 stars weak foot ook. Zo heb ik het staan, en zo doe ik het eigenlijk altijd.
Ik heb twee teams. Een silver eredivisieteam en een liga bbva team voor de 11 nations 1 league cup. BBVA: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#eLddQcG1bcXHz Eredivisie silver: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ffQNEWlQbcXHD
Thanks. Ga het direct even proberen. Ik kom er nu trouwens pas achter dat wanneer je je team bekijkt via de webapp je gewoon ziet hoeveel wedstrijden en goals hij voor jou heeft gemaakt. Via Xbox zie je alle wedstrijden die hij heeft gespeeld (door alle vorige gebruikers). Nu hoef ik dus ook geen 'nieuwe' kaartjes meer te kopen voor die reden, nooit geweten.
/Mod Laat ik het nogmaals bijzonder duidelijk maken. Coin handel staan wij op XBW niet toe. Zodra wij zien dat het wel gedaan word, kan er een OW / ban volgen.
Ik krijg ook regelmatig pm's van mensen die mij coins willen verkopen. Heb ik geen behoefte aan, mag ik die pm's ook reporten? Ontopic: Is El Kabir een beetje een fijne spits? Ik heb nu IF Dost in mijn zilveren team.