Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Toch gehaald. 16 GB was er niet meer dus dan maar 8. Vond het wel goed zo :9

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oh man. Ik heb echt precies hetzelfde. En natuurlijk hebben de vrouwen wel een punt, maar toch.. ik ben een verzamelaar, een liefhebber. De Vita komt wel, alleen nu nog even niet..

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat ding linksonder?

4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had er vandaag BIJNA een gekocht. Stond in de mediamarkt met uncharted en lumines in mijn handen maar dmv een sterk staaltje zelfbeheersing me toch in kunnen houden. Daarnaast is 350 EUR best een smakkie geld.
    Het apparaat ziet er supergelikt uit en ik ga er ooit wel een halen, maar tot nu toe heb ik als 'early adapter' achteraf toch altijd een beetje spijt gehad als ik de prijsdalingen later moest aanzien.
    Daarnaast, nog zoveel toffe (goedkopere) shit die ik wil spelen en toptitels die uitkomen binnenkort; ik kan wel even wachten ;)

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ventieldopjes voor m'n auto, die had ik toevallig binnengekregen met de post :+

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Antwoord gekregen van Vodafone over het 3G gebeuren van de PSVita.

Moet het verbruik controleren via Instellingen > Systeem > Gebruik.
    Wie zegt mij dat deze informatie overeen komt met het verbruik dat Vodafone meet.

Het bijwerken van de gegevens op de site kan 48 uur duren.

---

Ridgeracer Gold Pack.
    • Five new cars: PROMESSA, ELENIE, DIGNISTAR, FATALITA and MELTFIRE
    • Three new courses: Old Central, Sunset Heights and Lost Ruins
    • Two new music tracks: NEW SONGS PACK 01 and a new extended music mix: LONG MIX BGM 01

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Fijn, de prijzen in amerika zijn omhoog gegaan en zodoende is het niet meer rendabel om er een te importeren :'-(
    Nja, nu dan maar wachten tot hij hier in nederland iets goedkoper word, en er wat meer intressante games worden aangekondigd.

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er niet rendabel aan? €190,- is een zeer nette prijs.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dus voor 20 euro koop je Ridge Racer (of voor 10 wanneer je Shinobido 2 haalt, zit een kaartje met 10 euro korting voor RR en Katamari bij) en dan heb je 3 banen en wat autos. En dan moet je nog zo'n gold pass halen om nog 3 banen erbij te krijgen. 6 banen in totaal dus...mager allemaal maar hoor :| jammer dat er geen demo is, want opzich vind ik hem er best leuk uitzien in videos op youtube.

En ik vond 35 voor Wipeout niet duur, maar nu zie ik dat je voor 9,99 nog wel een network pass moet kopen als je online wilt ermee, zucht.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ridge racer kreeg een 3 van Eurogamer, zijn vast wel betere games voor de Vita te krijgen

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff wat zijn er veel vette games zeg, nu ook weer verslaafd aan Lumines demo, altijd gedacht is niks voor mij zo'n halve gare tetris wannabe maar ben me een partij verslaafd geraakt aan de demo _O_

Echt te veel om te spelen, dit is wat ik nu heb met wat impressies erbij:

Uncharted: grafisch indrukwekkend, gameplay vloeiend zoals op de PS3, moest wel echt wennen aan het aimen. Momenteel is dit echt de system-seller en ik zie absoluut waarom maar er zijn wel wat minpuntjes waaronder het niet terug kunnen gooien van granaten en het geforceerde touchscreen gebeuren.

FIFA: benaderd de console versies, heeft zeker zijn minpunten maar voor op een handheld is het indrukwekkend en is het voor een echte FIFA speler als mij een must-have. 3 potjes online gespeeld, beetje lag maar was goed te doen.

Everybody's Golf: nog niet echt gespeeld, moet me er nog in verdiepen.

Rayman: serieus, hoe mooi is die game? had hem nog nooit gespeeld op de consoles en snap eigenlijk niet waarom.. echt een topper dit.

Super Stardust Delta: speelt als een droom en ziet er heerlijk uit

Escape Plan: weinig gespeeld maar lijkt me een leuke puzzler met een leuke stijl.

Motorstorm: RC: 6 euro voor deze game, for real ?8)

Zelfs het gratis Frobisher Says is gewoon een vet spel.

En dan nog vette demo's van WipEout, Lumines, Unit 13 etc.

Dit is echt de grootste, meest impressive launch van een system die ik ooit heb meegemaakt.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Network pass krijg je toch altijd bij een nieuwe game. :confused:

Heeft iemand btw Dungeon Hunter? Zag em staan in de winkel en zag er wel leuk uit, maar geen idee wat de meningen over die game zijn. iig ook alvast wat van die gratis zooi gedownload (table football en fireworks, verwacht er niks van maar hey, het is gratis ;))

Valt me mee hoeveel mensen hier in de buurt al een Vita hebben:
    Nu nog uitvogelen hoe ik aan game goodies etc via Near kan komen. :p

edit: Iemand btw behoefte aan een aparte screenshot thread of zal toch niemand dat gebruiken?

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Op Tweakers.net was je een stuk negatiever over Fifa :p. Ik was het daar helemaal mee eens.

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel leuk een screenshot thread :)

Near ben ik nog niet veel mee bezig geweest, vind het een beetje onoverzichtelijk allemaal ? Zal vanzelf wel doorkrijgen hoe of wat.. Had wel wat goodies gehad van friends en mensen die wat wouden ruilen.. moet me er nog ff in verdiepen.

Die AR games schijnen wel geinig te zijn, heb tot nu alleen Cliff Diving gespeeld en vond het best vermakelijk maar die Fireworks schijnt nog beter te zijn.

Klopt wel ja, maar ik zat net te denken van tja het is op een handheld he. Is het wel eerlijk om 1 op 1 te vergelijken met de console versies? Ze waren tenslotte deels tegelijkertijd in ontwikkeling (vandaar geen impact engine bijvoobeeld). En als je het zo bekijkt is het eigenlijk wel impressive; een FIFA spelen op een handheld die zo dicht bij de console versies in de buurt komt. Ondanks de minpunten ben ik er dus nog wel positief over. Enige waar ik alleen echt niet over te spreken ben: menu's en commentaar alleen in Nederlands mogelijk.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm moet eerst een memory card hebben voor ik screens kan maken... maybe morgen.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Screenshot thread is wel leuk, maar Sony moet eerst maar eens fixen dat de screenies wel de Vita recht aan doen. Want ik maakte net wat screenies van de Gravity Rush demo en Shinobido 2,maar het is fucking lelijk. Lijkt echt geen spat op hoe het erop het scherm zelf uitziet.

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook even getest met Uncharted en klopt ja wat je zegt.. kartelig en totaal niet zoals het er 'in motion' uit ziet.

Zal zo ff wat screens posten.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm code ingevoerd voor Super Stardust Delta en gekocht en nou heeft ie dus wel 10 euro afgeschreven? Bij transasctie beheer staat gewoon 10 euro.
    Waar kan ik klagen? ;o

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker knap dat dit draait op de Vita, maar het voelt voor mij zo afgeraffeld aan. Het is het allemaal net niet. Framedrops, online een beetje laggy, traag menu etc. Bijvoorbeeld 360 graden draaien had er mijns inziens echt wel in moeten zitten. Ik had er gewoon een stuk meer van verwacht, maar dat kan ook aan mij liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina