Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het voelt inderdaad wel een beetje afgeraffeld aan, eigenlijk is de game nog niet af. Denk dat ze hem per sé met de Vita launch in de winkels wouden hebben. Ik heb wel hele goede hoop voor FIFA 13, een complete versie die gelijkwaardig is aan die van de consoles :)

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wat krijg je dan voor een PSP .. kan die mooi weg en de Vita in?

:b:

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Net ook opgehaald. Met WipeOut en Uncharted. Ik wilde Ultimate Marvel vs Capcom en Rayman, maar die waren er natuurlijk weer niet meer. Ik ben erg onder de indruk van de PS Vita, wat een scherm en mogelijkheden zeg.

Uncharted is heel tof, maar ik haat die touchscreen moetjes. Dat is voor mij een reden om de game snel weer weg te leggen. Geef mij maar Rayman, maar goed.

WipeOut is belachelijk tof. Lekker snel en stuurt erg fijn hoor.

Mooiste handheld ever. In tegenstelling tot de 3DS voelt de PSVita totaal niet cheap aan, hij voelt helemaal af. Geen spijt van de aankoop.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was al zo aan het twijfelen over Wipeout... Dit helpt niet. :+

Ik had trouwens bijna direct spijt van de 3DS. Van de Vita nog niet. woot! :cool: :p

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lol, ik wil Wipeout ook halen maar ik heb nu al zoveel games voor de Vita gehaald. :+

Ik moet ook toegeven dat ik veel meer plezier heb met de Vita vergeleken met toen ik de 3DS net had, er zijn gewoon veel betere games voor dit systeem naar mijn mening, en ook al ben ik een Zelda ''fan'', maar Ocarina of Time 3D is gewoon een poort in een nieuwe stijl, ik wist de hele game eigenlijk al dus dat maakte het veel minder interessant, maar ik zeg nou niet dat OOT 3D een slechte game was, natuurlijk. :+

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oh man, ik ga hem morgen halen. Ik kan er niet meer tegen. Samen met Uncharted & Fifa denk ik. Of toch Rayman, of toch Wipeout...

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik echt zowat de enige die voor die golf game is gegaan? :+ Ik voel me eenzaam en wil nu ook Wipeout. :p

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257

Uncharted is zeker een mustbuy voor de Vita, en volgens mij is Rayman voor de Vita hetzelfde als de console versies, als je enorm van Fifa houd dan zou ik daar voor gaan, maar als ik jou was zou ik voor Uncharted + Wipeout gaan. :+

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ik ben juist op zoek aar Rayman en wil mijn Uncharted daarvoor ruilen. Het is gewoon niet mijn game. Misschien is het wennen, maar het speelt niet zo lekker en dat geforceerde touchscreen gedoe soms, dat hoeft voor mij dus niet.

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Oh, ik vond het juist heerlijk spelen, en het hele touchscreen vind ik zelf ook niet zo nodig maar het stoort me echter niet.

Maar ieder zijn eigen mening, natuurlijk. :+

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kun je de menu's ook alleen maar besturen met het touchscreen? :p

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij wel.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Yup, bij Uncharted wel in ieder geval.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Anyone? =(

15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Sony?

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ff een opmerking. zijn er meer mensen die hier last hebben van zwarte vlekken bij een donkere achtergrond wanneer je in een donkere omgeving speelt. zoek op google naar zwarte vlekken psvita. ik heb er dus last van

18. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is een bekend probleem. op psxsense.nl staat hier meer over. Weet iemand hoe je die demo's er weer af kan halen? Krijg het niet gevonden? En kun je die PsN tegoed kaarten ook ergens online kopen net zoals bijvoorbeeld de xbox-live points?

Alvast bedankt,

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alleen het probleem met het activeren van de 3G verbinding als ik de PSVita aanzet.
    Het lijkt erop dat de PSVita blijft wachten op een goedkeuring van Vodafone.
    Heb de PSVita nu al 1x moeten herstarten omdat de handheld nergens meer op reageerde.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wow, viel me wel tegen wat er maar in die doosjes zit zeg. 8) Die mini game card en voor de rest niks. Ik dacht dat er tenminste iets zou zitten wat op een handleiding oid lijkt. (ok, bij die golf game zit de code voor de network pass, maar dat telt niet)

Wat ook nog steeds slecht is, en waarvan ik wel hoopte dat Sony het zou hebben aangepast, is dat je nog steeds moet syncen om je trophies te updaten. :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina