Dat is geen fout van <16 jarigen, maar een fout van IW die het game na game volstopt met al die tering schijt perks om het zo übercool mogelijk te maken.
heb nog niet op elite gekeken maar zijn die operations beetje aantrekkelijk?! zeker om snachts voor op te blijven?
Dit is de winning criteria: Champion: Single Best Clan +2500 Clan XP Gold: 90 - 100% +1000 Clan XP Silver: 75 - 90% +500 Clan XP Bronze: 50 - 75% +250 Clan XP Niet echt iets om op te blijven.
haha nee das idd niet echt de moeite waard! hebben ze wel operations voor verschillende game modi? maakt het eigenlijk uit hoe groot je clan is? speel voornamelijk alleen met mn broer...
Scoring Clan Operations only count the scores of clan members who are premium Call of Duty: Elite members. Additionally, we collect the top six premium member scores from each clan to create leaderboards for each clan operation. Free members are not displayed on clan operation leaderboards. This operation only counts performance in Call of Duty Modern Warfare 3. En er komen challenges voor andere modes. Nu zijn er 2 voor Domination.
Dat was bij de lone wolf operations eerst ook alleen maar 's nachts en die heb je nu ook gewoon overdag
dus dat je kan je eraan ergeren juist omdat je een puber van 16 bent, want mensen boven de 30 weten het idd beter dan jij. ik probeer niks te winnen, er valt niks te winnen in een meningsverschil, ook iets wat dus met je leeftijd te maken heeft en je niet begrijpt blijkbaar het heeft ermee te maken dat je dus niet begrijpt dat er regels en grenzen zijn, dat is leeftijdgebonden, wetenschappelijk bewezen ook nog dus is een feit. en triest is dat ouders hun kinderen maar alles laten doen zodat ze van het gezeur af zijn en wij dus met irritante pubertjes te maken hebben die het spel dus idd verzieken en een grote mond hebben op internet. ( en heb het in dit geval niet over jou) nee hoor, game is 18+ Anyways ontopic: wanneer komen de mappacks voor ons niet elite members uit?? eind maart??
Ja kinders, deze game is 18+.. De discriminatie is juist dat ik deze game koop en 18+ spelers verwacht, maar er vervolgens 90% aan koters zijn die alleen maar campen en sprayen. Dat is wat ik bedoelde. Ik win trouwens wel altijd van die koters, maar toch jammer dat ik nooit mijn MOABs haal vanwege een akimbo-er die maar wat rondsprayt, of ergens campt waar je t niet verwacht. Leuk troll plaatje bovenaan trouwens. Maar mocht je 18- zijn, heb je echt niks te zeggen over 18+ games
Dat kun je sowieso nooit verwachten. Geen enkel persoon die een game speelt houdt zich aan de leeftijd die op het doosje staat. Men gaat echt niet denken van "O nee, deze game is 18+. Ik ben nog geen 18 dus dan koop ik een andere game" Ze komen hoe dan ook aan een exemplaar..
toen jullie nog niet 18 waren lieten jullie die games toch ook niet liggen? hypocrieten.... Ik ben zelf 18, maar vind gewoon dat iedereen het mag spelen.
Gaan we nu een discussie houden of mensen onder de 18 wel of geen cod mogen spelen? Het is maar een advies leeftijd hé.
dat campen enzo wordt ook wel door 18+ gedaan, heeft meer met je stijl te maken dan je leeftijd! waar ik me groen en geel aan erger is dat eeuwige gebler door die microfoon. Gevloek en getier en de meest vreselijke ziektes worden je soms om de oren gegooid en aan de stemmen te horen is dat meestal de "jeugd" jammer genoeg...
De game is 18+ terwijl alleen maar 13 jarige en mensen die zich gedragen als 13 jarige gedragen spelen.
Wil je een koekje? Eigenlijk vind ik het gewoon discriminatie, je scheert nu gewoon alle <18 jarige over 1 kam, terwijl er ook gewoon mensen zijn die op een normale manier spelen, zonder te campen, te qs, in de mic te schreeuwen etc.