Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Das best triest inderdaad, maar ook wanneer je demos wilt verwijderen bijvoorbeeld weer (touchscreen ingedrukt houden, dan ga je in edit mode en kun je verwijderen) duurt het gewoon idioot lang om het te verwijderen, slaat nergens op. Maar ja, dat heeft PS3 exact zo.

Die zwarte vlekken heb ik ook, vooral als de achtergrond minder diep-zwart is dan de rest, dus heel donker grijs bijna..dan zie je ze echt. Maar dat is normaal en Gamefaqs zegt dat amoled schermen zo werken.

Dat Near is best leuk zeg, kwam ineens erachter dat er dus sowieso 7 mensen in mijn straat een Vita hadden, stond ik best van te kijken..maar aan de andere kant, waarom ook niet he? Ik heb nu alle parental controls crap uitgezet en mijn hele locatie is gewoon zichtbaar, lijkt me niks mis mee toch?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bovenaan bij Near staat ook zelfs de straat waar ik woon. 8) Ik hoop dat dat alleen voor mij zichtbaar is. Ik wil best bij andere menen in hun Near app komen te staan, maar aub niet met straatnaam en alles. :p Er is een grens.

Ik ben een noob in dit soort dingen, maar heb je internet nodig voor dat Near? Of kan die GPS ontvanger altijd wel verbinding maken met een of andere satteliet en dan gaan scannen? :9 Ik heb geen 3G, dus het zou jammer zijn als Near alleen binnenshuis is te gebruiken.

Moet sowieso nog uitzoeken hoe het precies werkt. Willen ze dat ik een mening geef over een game/app door emoticons aan te klikken, maar al die emoticons geven niet mijn mening weer over die game. Ze zijn allemaal zo overdreven. :+ En hoe kom ik aan game goodies?

Misschien de handleiding van de Vita maar eens openslaan... ;) Near lijkt me erg leuk, maar het is niet allemaal direct duidelijk hoe het werkt.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Je hebt volgens mij sowieso internet ervoor nodig ja, volgens mij krijg je elke keer Connecting to Playstation Network te zien. Ik vind ook wel dat er een grens is hoor qua al je informatie. Ik heb echter gisteren wel in de gegevens van PSN mijn correcte adres ingevuld, dus misschien komt het daardoor...maar volgens mij pakt die Near gewoon echt precies op waar je zit.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als ik near wil gebruiken en mijn locatie gegevens opvraag krijg ik deze melding : de locatie gegevens konden niet worden opgehaald.
    Iemand een idee wat de oorzaak is ?
    Al de instellingen staan juist.

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat hier ook niet. Naar het schijnt kan het afhangen waar je juist wifi/3G gebruikt. Dat dit op sommige plaatsen niet herkent wordt. Maar vind het raar. Via smartphone kan ik via google maps kom ik direct op juiste adres enz uit via Wifi. En via Vita gaat het gewoon niet.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kon me niet inhouden tot in Amerika (plus ik geen zin had in mogelijk garantie moeilijkheden etc.) :+

Wel geluk gehad. Ze hadden geen Wifi-only meer in stock buiten een paar die gepre-orderd waren. Hebben ze maar daar 1tje van meegegeven :cool:.

Binnenkort koop ik me dan een 32GB geheugenkaartje in Amerika en Shinobido 2 koop ik oftewel ook daar of bestel ik ergens in de UK waar die game ook wat cheaper is dan hier.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heb gisteren exact hetzelfde gekocht. Maar dan ook echt precies hetzelfde. Funny.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nu ook een gelukkige bezitter van PS Vita. Ik ben nog wel even aan het zoeken, maar mijn eerste indruk is wel "Wow".

Zo maar eens verder uitzoeken.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Bij mij geeft hij Near net niet helemaal goed weer. Hij kiest de straat naast de straat waar ik woon, ongeveer 50 meter verder. Enig idee of je hem kunt herstellen?

Triest inderdaad dat sommige spellen geen handleiding hebben. Bij die Ubisoft games zitten ze wel.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend,al op 3 verschillende plekken met Wifi getest en nergens lukt het.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Had ik ook gisteren. Stond bij de Mediamarkt maar heb 'm toch niet gehaald.

Toch nog maar even wachten. Ik ga in de vakantie richting Aziƫ, kijken of ik 'm dan voor een leuke prijs kan meenemen. Hoop dat ie dan ook nog in een leuk kleurtje te krijgen is...

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het downloaden (van firmware) via Wifi is in ieder geval al niet verbeterd t.o.v. de PS3 :emo:.

Great mind think alike he.:+ En er is eigenlijk maar weinig keus, tenzij je een vreemde smaak hebt zoals Dulle.

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ook dat stom laad gedoe telkens als je je trophies wilt bekijken kon ook beter.

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Bij Ridge Racer zit naast een code voor een gratis Gold pack (extra auto's, tracks en muziek) ook een code voor 10 euro korting op Touch My Katamari als download. Dat maakt het spel dan 19,99.

Bij Zavvi is Ridge Racer maar 17 euro. Dus als je Touch my Katamari toch al wilde kopen dan is het slim gewoon Ridge Racer te kopen, dan heb je maar 7 euro meer betaald en dat heb je twee spellen.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar via Zavvi is touch my katamari 19,95 pond wat dus ongeveer 23,50 euro is, voor die extra euros ga ik toch liever voor een doosje en een en het spel cassette wat ik dus ook gedaan heb, dus als iemand een Touch My Katamari code wilt dan ruil ik die graag wel met een ander code of wat dan ook. :+

Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De batterij is toch echt jammer.
    Net motorstorm aan het downloaden en dan merk je toch wel hoe snel die leeg kruipt.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Net bij de mediamarkt gezien en vind hem dan echt mooi. Uncharted zag er goeed uit. Wil hem gelijk kopen maar misschien toch maar eventjes wachten voordat het vol fouten blijkt te zitten.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wordt eigenlijk zot van het OS, echt alles is een applicatie/widget. Als ik bv. mijn vriendenlijst wil bekijke wil ik gewoon direct de lijst krijgen als ik op "Friends" druk. Niet nog eens eerst bevestigen dat ik de applicatie wil openen.

Opzich is het wel handig, maar sommige dingen hoeven gewoon geen aparte appliatie te zijn imo.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat getallen tellen in het welkoms park is wel een leuke game.
    Kom nooit niet onder de 30 sec.
    30.005 is mijn record :mad:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die schuifpuzzel is verdomd moeilijk. :+ Om de moeilijkste binnen 50 seconden te krijgen... Bij de gemakkelijkste lukte me dat gisteren niet eens. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina