Sjesus, level 16 en dan al op het eind??? Ff door de mainquest gesjeesd ? Ik ben 34 en zit nog in Deytere. Ik ben bang dat ik lang voor het einde de levelcap haal. Dat is ook het slechtse aan deze game, de content is erg slecht geschaald. Als je echt alles doet en verkent dan outlevel je snel. Overigens een blauwe dagger gesmeden. Base damage 70, maar met modifiers enzo, uitgekomen op 138 Als een mes door boter
Same here. Ik ben lvl 31 en zit ook nog in Detyre. Ik heb de start quest in Mel Senshirt afgerond, en moet nu verder met de andere main quest om verder te kunnen op het andere continent. En ik heb eerst nog een shitload aan quests openstaan wil ik verder kunnen gaan met de main quests.
Yep. Moet nog een Horde nemen voor ik de laatste missie kan beginnen. Althans, volgens een van de characters die ik tegenkwam. Die Horde is nu nog veel te zwaar en ik ga heel snel dood atm. Ik schat dat ik ongeveer 5 levels, of iets meer, onder het vereiste zit.
Ik heb Dalentarth gedaan, toen de Plains of Erathel en daarna Deytere. Daar ben ik nu nog, moet alleen nog naar Adessa. Mainquest vervolgen zitten op het andere continent. Daar ga ik naar toe als ik de quests uit Adessa heb gedaan. Dan ben ik denk ik level 35 Ik ben btw ERG benieuwd hoe de game de backstab damage berekent. Met mijn nieuwe dagger net 85.000 damage gedaan !!! Nee, dat is geen foutje. Staat zelfs bij stats. WTF! En ondanks dat ik veel gold uitgeef, oa aan repairs (ik weet dat kist goedkoper zijn, maar moet iets met mijn gold), zit ik op zo'n 4,5M op dit moment Wel jammer dat heel Deytere grey voor mij was, met uitzondering van de main quest onderdelen en een sporadische boss...
Overigens loop je soms best wel te zoeken om HP's. Ik vind niet dat alle shops even duidelijk aangeven wat voor shop het is en wat er zoal te koop is. Je moet een beetje op logo'tjes afgaan, maar voor verkopers staat er alleen dat geldlogo. Soms loop ik me een ongeluk te zoeken om een shop die HP's verkoopt, ook al heb ik die voorlopig niet echt meer nodig. Koop er nooit meer dan 20 tegelijk in.
ik heb al eeuwen geen potions meer gekocht, ik kan af met wat ik vind. Soms maak ik er een paar met alchemy...
Geen wonder dat je wel 4,5 miljoen hebt. Wel insane rijk dat je kunt worden, zelfs zonder bijvoorbeeld te cheaten of zo'n bug uit Oblivion te gebruiken.
Gewoon veel exploren en letterlijk alles looten. Whites destroy ik meestal in mijn inventory, dus de junk bestaat uit greens en better. En ook alles wat je niet gebruikt verkopen. Ik speel een finesse build, dus ik verkoop alle might en sorcery stuff ongeacht de kleur, dus ook purples en yellows (set). In mijn ervaring is het bij geen enkele rpg nodig om te cheaten of een bug te exploiten om gold te krijgen.
Loop tegen hetzelfde probleem als jij aan Gakkie, alle overworld mobs zijn allemaal grijs Snap daarom ook echt niet waarom ze niet gewoon alle mobs scalen naar je level scalen, dat is toch veel boeinder dan hersendood een beetje door grijze mobs 4 levels beuken? De mobs in dungeons scalen wel, het geld van quest rewards scaled maar de mobs niet Maarja blijft vet verder, ben nu net in Ysa aangekomen en heb weer veelste veel te doen hopelijk kan ik vandaag nog ff het nieuwe continent checken
Ik heb een kleine bug ontdekt. Ik had laatst even zin om dingen te stelen. Niet betrapt, eerder wel een keertje, maar nu kan ik dus een of andere sterke wijn niet drinken of niet naar junk verplaatsen of uit mijn inventory halen. Kennelijk kan het dus voorkomen dat er dingen blijven plakken in je inventory, ook al wil je dat niet. Ik hoop dus dat dit opgelost gaat worden. Doe me gelijk denken aan een bug in de nieuwe Star Wars MMORPG.
Kan iemand mij vertellen waar ik zo snel een fateweaver kan vinden? Argath kan ik atm niet bereiken ivm de main quest en ik zoek er eentje omdat mijn warrior achtige stijl niet werkt. Ik wil namelijk veel hun critten en hitten en dat bereik je niet met might.
Kom aan in Detyre en binnen 15 minuten al 3 keer dood, net zoveel dus als in heel Dalentarth Die combos van die twee caster narca Feas knallen gewoon ff 70% van je hp weg Maar wel eindelijk dus uitdaging Denk dat ik toch wat minder enthousiast m'n potions ga verkopen nu, en misschien toch's m'n lvl 6 set items inruilen voor betere stats
Ik heb al zon 15 items ztuck in mijn inventory. En die wijn neemt zelfs drie plekken in beslag; 1 gestolen fles, 1 geloote fles en een stappeltje van 5 flessen ... En die kan ik dus allemaal niet stashen, niet droppen en niet verkopen. De quest waar je twee van die flessen voor nodig had heb ik al lang gedaan... Casters onderbreek ik altijd erg snel door of er erg snel shots met mijn boog op te gooien, of als ze in zo'n blauwe circel staan (imune for ranged) er erg snel melee tegen aan te gaan. 2 a drie pijlen en 2 a 3 hits en ze liggen plat ...