Hmm ik verbeter beetje bij beetje. Ging van 1:08: xxx (oude firmware) naar 1:04:6xx (nieuwe firmware). Nu beetje geoefend en haal 1:02: 9xx. Ik had een lap waarbij ik nog eens 6 tiende verbeterde, maar ik vern***** de laatste bocht dus die telt niet. Wel fijn dat ik stukje bij beetje beter mee kan komen ^^
Hoe trek je zo snel weg!? Heb nu iedereen in mijn lijstje verslagen behalve jou met je adsurde tijd ! Haha kom niet verder dan 12:57x. Terwijl jij op 12:08x zit. Bizar!
Nee we bedoelen firmware voor het fanatec csr suurtje die een aantal van ons een tijdje terug hebben aangeschaft.
Het gaat over nieuwe Firmware voor Fanatec stuurtjes..Ik denk dat jij aan iets anders denkt? EDIT: Nice, we zitten er bovenop
nog niet geoefent, en dat heb ik wel nodig. Snelste tijd is een 1:03:hoog maar ik heb die mazda nog niet volledig goed onder controle.
Ik wil vanavond ook wel weer meedoen. Heb al een paar keer geoefend met Blauw Hok en we houden elkaar mooi onder de 1.02.xx Ben wel benieuwd hoe we de eerste ronde door gaan komend omdat vooral de stukken met de kleine knikjes erg smal zijn.
Gewoon de achterste camera pakken. Ik rijd altijd motorkap, behalve als er iemand naast mij rijd in de bochten.
ik vraag me af in welke ronde ik er met deze layout afgetikt wordt straks tussen alle Rotterdammers... :b:
HAHA. Ja door de laatste bochte wordt je gewoon in de rail van de pit geboord door 3 man. Trouwens, ik wou net mijn CSR updaten, maar hij heeft al de FW 706. En ik heb hem eerder dan Bassie gekocht. Vreemd.
Ik heb zo'n idee dat het niet mijn avond word. Deze baan ligt mij niet, deze auto ligt mij (nog) niet. Snelste tijd, 1.03.7xx. Ik ga voor de poedelprijs vanavond ... ..... ps. divimus, ik heb mijn credits nog steeds niet ontvangen van de seat cup
Ik ben geen fan van de club (of prof.voetbal), maar vanuit een artistiek oogpunt vind ik hem heel knap gemaakt.
Kiddin me! Was in 5 minuten gefixed. Logo van SF, resteert een paar witte strepen erop en hoppaa.... klaar wassie. En kijk maar eens goed naar de bumper en de overloop naar de zijkant. Baal er van dat ik dat soort dingen altijd maar lastig echt goed krijg.