De game is 18+, niks advies leeftijd, nog even en de 16+ leeftijd voor sigarettenpakjes of de 18+ voor mogen auto rijden (alhoewel dit laatste iets van vroeger is) worden gezien als advies leeftijden Neemt niet weg dat het mij verder geen bal interesseert hoe oud degene zijn die het spelen. Leeftijd zegt sowieso ook weinig, sommige jongen kinderen die het spelen zijn minder erg dan 20+rs die de hele tijd met ziektes lopen te vloeken enzo. Ik denk denk dat iedereen, van elke generatie altijd gewoon speelde wat hij wilde. Een game als carmageddon speelde ik toen ik een jaar of 8-10 was. En dan weet je al echt wel dat je 't niet na moet doen
Jammer genoeg heb je van die hersenloze figuren die dat dus NIET begrijpen... Anyway, iederen moet spelen wat je WIL spelen. Zal mij aan m'n reet roesten.
Je hebt inderdaad hersenloze figure die "hersenloze acties" begaan. Maar dan zou je alsnog niet een spel de schuld kunnen geven. Dit soort figuren zou anders een film na doen, of zich laten overhalen door een groep om bijvoorbeeld iets idioots te doen. Maarja games/ films en leeftijd is altijd wel iets waar je over kan discussiëren en dat vraagtekens kan oproepen. Moet eerlijk zijn dat toen ik een paar weken terug bij m'n oom en tante was en zag hoe m'n neeftjes van 6 & 8 ofzo in GTA met alle codes van alles overhoop zaten te schieten in eerste instantie wel iets had van "okaaaaaaaaaaaaaaaaay".. Maarja later dacht ik, zoals hierboven al gezegd ik deed 't zelf ook op die leeftijd Edit: en toen was het geen GTA 4 maar GTA 2 met de KIlllllllllllfrenzy Edit 2: en ja nu zal ik weer ontopic gaan , ontopic: laatst weer eens MW3 gedaan en ik bakte er echt weer niks van online... Nog steeds kan ik niet echt omgaan met de speelstijl. Ren ik door de levels heen, dan word ik steeds neergeschoten, sta ik stil om om mij heen te kijken, dan word ik ook neergeschoten. De online co-op mode is gelukkig wel iets waarin ik nog enigszins kan presteren
Ik kan begrijpen dat door het spelen van anderen, mensen geen zin meer hebben om de game te spelen. Je bent eigenlijk verplicht om met een party te spelen.
Je hebt toch een muteknop, ik kom overigens echt niet zo vaak in potjes waarbij er schreeuwende kinderen inzitten. En als dit wel zo is dan mute ik ze gewoon. Snap niet waarom iedereen dan boos wordt terwijl het helemaal niet nodig is.
Hier ben ik het helemaal mee eens, Ik heb gewoon bijna nooit last van 'hersenlozefiguren'' Ontopic: Ik heb een paar maanden geen mw3 meer gespeeld vond er gewoon helemaal niks meer aan maar sinds een paar dagen weer aardig veel aan het spelen. Het leukste is en blijft gewoon een party met een groep vrienden of een private match
Heb het niet over het praten. Heb het meer over als mensen in je team montages proberen te maken of alleen maar kills tijdens objective games. Verpest gewoon het spel terwijl Rampage vind dat je gewoon moet spelen hoe je wilt. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Je kan het wel niet eens zijn met Rampage maar hoe wil jij het voor elkaar krijgen dat mensen de game gaan spelen zoals ze het HOREN te spelen. Dat krijg je never nooit voor elkaar, in elke game die je speelt zitten wel dingen waar je een keer van gaat schelden. Alleen in MW3 is dat net iets meer dan in andere games
Deze game paar avonden gespeeld, maar speelstijl bevalt me niet zo. Vandaag COD BO weer eens gespeeld en die bevalt me veel beter.
Ja, dat kan ik inderdaad wel begrijpen. Speel alleen bijna nooit in mijn eentje, en als ik dan toch in me eentje speel meestal infected ofzo. Vind het ook gewoon niet leuk om alleen te spelen, niet omdat de spelers dan niet 'objective' spelen, maar gewoon omdat ik het leuker vind om met vrienden te spelen.
Dat is wat ik dus zeg. Je moet dus zoals ik zeg eigenlijk al met een party gaan spelen zodat de mensen in je team het spel spelen zoals het hoort.
Lekker hoor tobias! Iemand hier die clan challenges heeft gedaan met zijn clan ? Ik heb met mijn clan aan twee challenges mee gedaan waarin we in de top 25% zijn gekomen en dus 1000 clan xp moeten krijgen. Na 3 dagen hebben nog niks gekregen en zijn we nog steeds lvl 5. Doe ik iets fout of werkt dat elite nog voor geen meter ? Volgende challenge begint trouwens om 3 tot 6 in de nacht
Volgens mij had je dat gelijk na afloop moeten krijgen. Misschien is elite wat trager omdat het heel druk was ofzo?