[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een miscellaneous openstaan genaamd; Bring the last Scabbard of Akrash to Ghorza. Geen idee hoe ik eraan kom maar ik dacht net die ga ik ff doen.

Probleem, ik zie het pijltje maar niks of niemand erbij. Wachten heeft ook geen zin. Kan gewoon niks vinden op de locatie???

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Last Scabbard of Akrash is een boek.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja daar was ik achter, ten eerste heb ik die niet in mijn inventory en ten tweede kan ik Ghorza niet vinden op de plek waar ze zou moeten zijn.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Als je dat boek niet in je inventory hebt dan wijst de marker ook niet naar de plek waar Ghorza is. De marker wijst dan naar de locatie waar je dat boek vandaan moet halen. Pas als je die in bezit hebt dan veranderd het pijltje naar de plek waar je het naartoe moet brengen.

Als jij dat boek nog niet in bezit hebt dan moet je deze dus eerst ergens gaan halen. Dus even rondzoeken waar de marker naartoe wijst, en daarna pas naar Ghorza.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb je het boek misschien per ongeluk verkocht daar? Met Quest Items hoort dat niet te kunnen, maar wie weet.

Zoals ik je post lees heb je het item al. Maar de quest marker wijst niet naar de persoon waar je het boek moet inleveren. Right?

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Right. Dat vermoeden heb ik dus ook. Dat ik het boek n bezit had en heb kunnen verkopen ondanks dat het een quest object is.

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het ras maakt volgens mij niet zoveel uit inderdaad.
    Ik ben Nord en was eigenlijk begonnen met het idee om warrior te worden.
    Speel twee verschillende games. Bij 1 ben ik the good guy en bij deze the bad guy. Maar gedurende het spelen ben ik conjuration wel leuker gaan vinden. Mijn magic is helemaal niet zo hoog, maar alle perks zet ik in op conjuration. En verder overal waar ik kom summon ik wat en begin ik te hakken 8). Dus ik level vooral op one handed attacks, block en conjuration.
    Vooral voor fun gamen wel erg leuk. Ben niet zo van het sneaken, al speel ik bij de andere savegame wel wat tactischer.
    Bij deze steel en moord ik als het moet, en bij ander probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen en voor goede keuzes te gaan.

Misschien start ik er nog een keer een waarin ik echt alleen maar met magic speel.

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

Ik denk ook vaak dat ik nog eens opnieuw begin om een totaal andere stijl te spelen :)

Ik zou graag een mega gespierde argonian maken, haha :)
    een echte dragonborn dus ;)

maar met nog zoveel te doen in Skyrim en een hoop andere games die ik nog moet spelen en nog gaan uitkomen. ga ik hier nog niet veel tijd voor hebben.
    Wel ideaal om te doen als er even niks meer is.
    Oblivion heb ik 2 jaar nadat ik het had ook nog is opnieuw gedaan, en evenveel plezier aan beleeft, mss nog meer zelfs :)

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Idd. gelijk opnieuw spelen is denk ik minder lol. Als je een jaartje wacht is er misschien meer nieuwe DLC te ontdekken en heb je er echt weer zin in.

10. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game kan zo heerlijk sfeervol zijn!

Einde Dark Brotherhood questline spoilers!
    Ik moest zonet de echte Emperor vermoorden op dat schip. Ik kwam vanaf het zuiden onder die 'boog van Solitude' door midden in de nacht. Kwam opeens die Aurora opzetten. Prachtig om zo'n schip in de nacht door die boog te zien met blauwe Aurora-strepen erachter_O_

11. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
  12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Na 200 uur met nog steeds mijn eerste char weer een WAUW moment gehad.

Kom aan in Riften, wordt de stad aangevallen door een draak. Samen met de guards vermoord ik hem. Gevolg wel is dat zowel de smith als een andere merchant dood zijn. Ik praat paar minuten later met een man die bij de smid aan het werken is, blijkt hij de opvolger te zijn van de zojuist gedode smid.

Ik loop naar het lijk van de dode merchant, komt een guard aanlopen of ik gezien heb wat er is gebeurd, ik zeg dat ik geen antwoord ga geven en vervolgens wil hij me in de jail stoppen.

Geweldig!

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is echt een heerlijk spel. Ben nu alleen in een grot "sightless pit". Die is iets minder leuk, als je er eenmaal in zit kan je niet meer terug en moet je verder.. en mijn mannetje is nog niet zo sterk...

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Prachtig. Aan het begin even LOTR muziek meende ik te horen. _O_

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kom net weer buiten Markarth en kan een hond kopen van iemand, echter zegt de beste man dat ik al een animal heb die mij volgt, maar dit is onzin. Ik heb alleen maar een paard..die ik alweer kwijt ben en zal wel terug te vinden zijn in Whiterun stables. Maar hoe zit dit...ik heb verder geen andere animal companion....

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dit weekend maar even aan de Main Quest begonnen, na 90uur spelen :+
    snel wat nieuwe shouts geleerd en merk nu ook dat ik kan shouten met maar een minuutje tussen de shouts ofzo :) eerste kon dat maar een keer per dag ofzo, mooi :)

heb nog wel veel content te gaan zoals Thieves Guild en Dark brotherhood (die doe ik als laatste), maar ook nog de grote oorlog waar ik voor de Stormcloacks ga vechten. Moet ook nog 2 steden gaan bezoeken (Markath en Falkreath), alles op zijn tijd dus :)

gisteren wel een lange tijd bezig geweest met een main quest, ik moest in Blackreach naar een toren gaan om iets met een kubus te gaan doen :) (voor wie kan volgen)
    daar moest ik een Elder Scroll gaan halen

shit man eer ik daar de juiste lift gevonden had was ik een goei uur verder denk ik :), quest markers wijzen hele tijd ergens anders naar 8)

17. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je geen andere companion die je volgt? Want dan kan dit ook niet. Die hond is een huurling in de vorm van ehh, ja een hond dus. Is anders miss een bugje dat hij je companion aanziet voor een animal (of heeft ie zo een beestachtige bakkes8)). En helaas maar 1 follower tegelijkertijd. Anders zou ik het niet weten, dan klinkt het wel een beetje buggy.

18. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Je moet ook zeker zien dat je een companion echt wegstuurt...
    als je tegen hem hebt gezegd dat hij hier moet wachten (wait here, in dialoog optie) dan is hij nog altijd jouw companion en kan je niemand meenemen.

Als je hem ergens in een dungeon hebt laten wachten en je weet niet meer waar heb je een serieus probleem :b:

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Weird hoor....naar mijn weten had ik alleen Lydia als companion en die heeft het niet gehaald...een paar Draugr bleken gewoon sterker dan haar *). Verder kan ik mij geen andere companion heugen.

Het is heel raar, want ik ging nog even naar Riften en ik kon dus wel gewoon die Marcio dude (die arcane gozer in die bar) wel meenemen als companion....riiiiight8)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is er toevallig al een fix voor de bug in de Thieves Guild? Na per stad de speciale opdrachten gedaan te hebben doet er een het niet, daar wijst de indicator naar een meer waar iemand zou zijn (die er niet staat).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina