[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar heb je wel weer gelijk in. Maar misschien zijn we ook wel verwend met al die andere super goede series?

    Maar als ik ook in die wereld zou leven en ik zou bij herschels farm aankomen dan zou het snel zijn

    [​IMG]

    Misschien alleen dat daryl dixon handig is!
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Terwijl de aller eerste aflevering zo ontzettend goed was!
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen twee heeft ook heel wat tegen zich gehad. het budget werd gehalveerd (wat gewoon niet ten goede gaat bij zo'n serie) omdat Mad Men ineens een veel hoger budget nodig had. Daarom is Frank Darabont ook weggegaan (de producer en regiseur van de eerste aflevering). Als dat allemaal niet gebeurt was zag de serie er nu veel anders uit. Heb een artikel gelezen hoe de eerste aflevering van seizoen twee er uit had gezien als Frank Darabont was gebleven. Dat zou mooi zijn geworden.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat het wel meevalt ze moeten toch de comic in grote lijnen bljiven volgen.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het alsnog een beetje slap. Aangezien je toch namelijk ook spanning kan brengen zonder 1000 zombies in beeld? Er is gewoon heel weinig gedaan eigenlijk en de karakters vind ik voornamelijk dom en klunzig.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had gehoord dat ze juist erg van de comic afgeweken zijn. Anders waren er al meerdere hoofdpersonen dood geloof ik :+
     
  7. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Correct, de comic heeft een totaal ander verhaal. Ergens vanaf aflevering 3 zijn ze begonnen met grote dingen te veranderen.
    Wou dat ze de comic volgden, zou een zo veel betere tv-show zijn
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    In de comic zijn een aantal figuren op een andere manier dood (die dikke met shane) gegaan of leven nog zoals dat meisje,even de naam kwijt. Daarnaast bestaan er en aantal karakters niet zoals daryl.

    Andere zijn juist wel al dood. (Noem hier geen namen). Ook gebeurde er in seizoen 1 zo veel meer en hadden ze meer locaties waar leuke verhalen en zeecht moesten vechten.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vind de locatie nu een beetje dom. In de stad vond ik best vet, helemaal leeg. Vandaag was wel leuk om weer te zien maar niks bijzonders.

    misschien konden ze wat meer met die 2 mannen in de kroeg doen
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    De comic is gewoon een stuk sterker.
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik kan de serie zeker goed pruimen, ik vind de psychologische spanning erg goed. Om nu elke aflevering alleen maar zombiehakken te laten zien verveelt uiteindelijk ook.

    Ik ben ook aan de comics begonnen en nu bij deel 20. De eerste delen heb ik vrij snel doorgelezen aangezien ze de tv-serie tot op de letter volgen.
    Daarna splitsen de verhalen. Ik ben nu redelijk verslaafd......
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kijken jullie nu TWD? Nergens zie ik comments of een torrent goed is of niet, dus heb ik geen idee waar ik het moet downloaden.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik haal ze van Spotnet. Bijna geen virussen en ken veel betrouwbare spotters. Las dat de tweede episode erg nice is btw.

    Dit werkt zo op het eerste gezicht ook als een trein :)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Over de episode van deze week:

    Goede episode. Lory probeert te zorgen dat Rick iets aan Shane gaat doen. Dat is een vieze actie van haar. Ik hoop dat we de andere groep nog terug gaan zien.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond de eerste helft awesome! Tweede deel nog so much.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon altijd van de torrent van ETTV. :)

    Verder wel een degelijke episode. Begin was tof. Gelukkig vond Shane Lory. Want ik vond het weer aardig dom dat ze van die auto weg liep.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik kijk op jstream.info
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Prima aflevering. Lekker veel Walkers.

    Alleen dat stukje met die bus. Had die zelf gewoon niet via de achterkant kunnen ontsnappen. Daar had die afleiding van Rick helemaal niet voor nodig.
    Ook grappig dat we bepaalde personages ook helemaal niet gezien hebben in deze episode.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat hij dan alsnog al die Walkers achter zich zou hebben, nu zat hij even "veilig"... Wat mij opviel was dat er 2 Walkers waren die niet gebeten waren... Nieuw plot?
     
  20. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    er zitten wel krabbels op hen. zo kan je ook geïnfecteerd worden.
     

Deel Deze Pagina